TEST PLAY<>
072018<><>

Stellaris: Distant Stars Story Pack

Iz meseca u mesec, ova predivna igra postaje sve bolja kako dobija sveže slojeve sadržaja i gubi malobrojne preostale probleme. Sâm po sebi, Distant Stars Story Pack predstavlja celinu manjeg obima u odnosu na ekspanzije poput Utopije ili Apocalypse, ali u zbiru s unapređenjima koja je doneo prateći patch (2.1, „Niven”) donosi više nego impresivnu količinu novih elemenata, priča, entiteta i mehanike.

Poenta Dalekih zvezda jesu pre svega literarni i „quest” začini koji s više strana obogaćuju osnovnu igru.

Poenta Dalekih zvezda jesu pre svega literarni i „quest” začini koji s više strana obogaćuju osnovnu igru. Dodat je veliki broj novih questova i anomalija, nekoliko novih galaktičkih levijatana (Voidspawn, Tiyanki Matriarch i Scavenger Bot), kao i masivni event koji se tiče nove kategorije galaktičkih gejtveja. Misteriozne L-kapije koje su posejane po galaksiji zahtevaju poseban sistem analize koji je odvojen od tehnologija za reaktivaciju abandoned gateway stanica. Kompleksnost L-Gate questa podrazumeva da ćete ga rešiti u poznoj fazi kampanje, pošto ono što vas čeka s druge strane, u misterioznom L-Clusteru koji se nalazi van galaksije, zahteva flotne i druge resurse kakve imaju samo velike federacije ili jake end-game imperije. Ovaj quest ima snažan Mass Effect reaperski vajb, a ako ga aktivirate usred mid (ujedinjenje gusara) ili end game krize (recimo, Unbidden invazije), kompletna galaksija može da ode dovraga za vrlo kratko vreme.

Izmene koje donosi 2.1 su mnogobrojne, a najvažnija se svodi na drugačiji sistem generisanja međuzvezdanih veza. U svakoj partiji sistemi se grupišu u sazvežđa s mnogo više uskih grla nego ranije, što neke sisteme čini važnim strateškim čvorištima. Mreža hyperlanesa više nije kompletno vidljiva od starta, već zahteva da je postepeno istražite slanjem naučnih brodova. U skladu s realnošću naše i većine drugih galaksija, dodati su binarni i trinarni zvezdani sistemi, a izmenjen je i sistem po kojem funkcionišu anomalije. Anomalije sada više ne zahtevaju naučnika određenog nivoa u zavisnosti od njenog stepena, već naprosto traže više ili manje vremena za istraživanje (od 60 do preko 500 in-game dana). Takođe, anomalije više nemaju procenat šanse za fejl, ali se ponekad ipak desi da mast ode u propast, posebno u skriptovanim situacijama poput nalaženja broda s virusom histerije koji je uzrokovao da se posada pobije između sebe (ako znate za jadac, zaobići ćete ovu situaciju i sačuvati science vessel). Pronađene anomalije koje ste ostavili za kasnije više ne morate da nabadate po zvezdanoj mapi, već možete da ih nađete u situacionom logu, sortirane kak’ spada.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Vampyr
Unravel Two
Moonlighter
Street Fighter: 30th Anniversary Collection
Unforeseen Incidents
FAR: Lone Sails
The Elder Scrolls Online: Summerset
Warhammer 40.000: Inquisitor – Martyr
Antigraviator
MotoGP 18
Wreckfest
OnRush
Cultist Simulator
Tennis World Tour
Ancestors Legacy
LEGO The Incredibles
Agony
The Watchmaker
The Thin Silence
Prey: Mooncrash
Stellaris: Distant Stars Story Pack
Šta mislite o ovom tekstu?
Darkest Dungeon: The Color Of Madness

Platforma:
PC (Windows), Mac
Potrebno:
Intel Core 2 Quad ili AMD Athlon II X4, 2 GB RAM, GeForce GTX 460 ili Radeon HD 5770
Poželjno:
Intel i3 ili AMD Phenom II X4, 4 GB RAM, GeForce GTX 560 Ti ili Radeon HD 6850
Veličina:
3,6 GB
Adresa:
www .stellarisgame .com

92
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera