Stellaris: Distant Stars Story Pack | Iz meseca u mesec, ova predivna igra postaje sve bolja kako dobija sveže slojeve sadržaja i gubi malobrojne preostale probleme. Sâm po sebi, Distant Stars Story Pack predstavlja celinu manjeg obima u odnosu na ekspanzije poput Utopije ili Apocalypse, ali u zbiru s unapređenjima koja je doneo prateći patch (2.1, „Niven”) donosi više nego impresivnu količinu novih elemenata, priča, entiteta i mehanike.Poenta Dalekih zvezda jesu pre svega literarni i „quest” začini koji s više strana obogaćuju osnovnu igru. |
Poenta Dalekih zvezda jesu pre svega literarni i „quest” začini koji s više strana obogaćuju osnovnu igru. Dodat je veliki broj novih questova i anomalija, nekoliko novih galaktičkih levijatana (Voidspawn, Tiyanki Matriarch i Scavenger Bot), kao i masivni event koji se tiče nove kategorije galaktičkih gejtveja. Misteriozne L-kapije koje su posejane po galaksiji zahtevaju poseban sistem analize koji je odvojen od tehnologija za reaktivaciju abandoned gateway stanica. Kompleksnost L-Gate questa podrazumeva da ćete ga rešiti u poznoj fazi kampanje, pošto ono što vas čeka s druge strane, u misterioznom L-Clusteru koji se nalazi van galaksije, zahteva flotne i druge resurse kakve imaju samo velike federacije ili jake end-game imperije. Ovaj quest ima snažan Mass Effect reaperski vajb, a ako ga aktivirate usred mid (ujedinjenje gusara) ili end game krize (recimo, Unbidden invazije), kompletna galaksija može da ode dovraga za vrlo kratko vreme. Izmene koje donosi 2.1 su mnogobrojne, a najvažnija se svodi na drugačiji sistem generisanja međuzvezdanih veza. U svakoj partiji sistemi se grupišu u sazvežđa s mnogo više uskih grla nego ranije, što neke sisteme čini važnim strateškim čvorištima. Mreža hyperlanesa više nije kompletno vidljiva od starta, već zahteva da je postepeno istražite slanjem naučnih brodova. U skladu s realnošću naše i većine drugih galaksija, dodati su binarni i trinarni zvezdani sistemi, a izmenjen je i sistem po kojem funkcionišu anomalije. Anomalije sada više ne zahtevaju naučnika određenog nivoa u zavisnosti od njenog stepena, već naprosto traže više ili manje vremena za istraživanje (od 60 do preko 500 in-game dana). Takođe, anomalije više nemaju procenat šanse za fejl, ali se ponekad ipak desi da mast ode u propast, posebno u skriptovanim situacijama poput nalaženja broda s virusom histerije koji je uzrokovao da se posada pobije između sebe (ako znate za jadac, zaobići ćete ovu situaciju i sačuvati science vessel). Pronađene anomalije koje ste ostavili za kasnije više ne morate da nabadate po zvezdanoj mapi, već možete da ih nađete u situacionom logu, sortirane kak’ spada. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |