Do pojave Mooncrasha, za najbolju DLC ekstenziju nekog System Shock duhovnog naslednika ili klona smatrao se Minerva’s Den za BioShock 2. Umesto da pođu klasičnim putem kreacije linearne mini-kampanje na sekundarnoj lokaciji bitnoj za overall priču, autori Mooncrasha su se zaključali u laboratoriji i izbrejnstormovali nešto sasvim drugačije...Prey: Mooncrash donosi nelinearnu, replayabilnu rogelike kampanju sa permanentnom progresijom, klasama i internom ekonomijom. |
Prey: Mooncrash donosi nelinearnu, replayabilnu rogelike kampanju sa permanentnom progresijom, klasama i internom ekonomijom. Nepredvidljiva, teška i briljantno surova, Mooncrash kampanja namenjena je veteranima osnovne igre koji žele da se uhvate ukoštac s nečim zaista zaguljenim. Umesto u Talos-1, priča je smeštena u Mesečevu koloniju koja je podlegla invaziji Typhoona. U ulozi ste operatora u orbitalnoj stanici koji uz pomoć VR sistema mora da rekonstruiše poslednje ključne sate kolonije i sudbinu nekoliko preživelih. Na početku kampanje otključan vam je samo jedan član ekipe, koji ima relativno jednostavan zadatak – pobeći u kapsuli koja se nalazi u postrojenju na drugom kraju kratera. Kompletiranjem tog zadatka završili ste početni segment kampanje i otvorili mogućnost da bekstvo ispratite iz perspektive sledećeg lika čiji je posao eksponencijalno teži, uz veći broj opcija. Jedna od njih jeste kupovina potrepština (oružje, municija, gadžeti) korišćenjem resursa koji zavise od rezultata koje je postigao prethodni preživeli. Ultimativni cilj kampanje jeste da otključate svih pet likova i da u jednom „cugu”, bez individualnih pogibija, pobegnete sa svakim od njih (naravno, na različite načine). Iako je teren isti u svakoj partiji, vrsta i raspored većine protivnika i loota stalno se menjaju, tako da opuštanja i dosade nema. Unapređenja koja ste otključali (neuromodovi, čip-seti...) ostaju otključana i nakon kraha partije (pogibije celog tima), što sledeći pokušaj čini lakšim. Pored DLC-a koji košta 20 evra, istovremeno je pušten i masivni patch za osnovni Prey koji dodaje nekoliko novih igračkih modova i pripadajućih mehanika. Story mod je namenjen igračima koji žele da isprate priču igre, a nisu zainteresovani za borbeni stres, Survival mod gađa publiku suprotnog spektra koja želi dodatni izazov u smislu oružja koje se degradira i kvari i sistema teških telesnih trauma koje zahtevaju poseban medicinski pribor u zavisnosti od tipa povrede i tako dalje. Uz Mooncrash je najavljen i Prey: Typhon Hunter, asimetrični multiplayer mod za 5 igrača gde jedan igra Typhoona kojeg ostala četvorica jure. Typhoon Hunter bi trebalo da bude završen tokom letnjih meseci. Miodrag KUZMANOVIĆ | | |