TEST PLAY<>
072017<><>

Wonder Boy: The Dragon’s Trap

O turbulentnom razvojnom putu serijala Wonder Boy, potpunoj promeni žanra već sa prvim nastavkom, grananju u serijal Monster World, drugačijim verzijama za različita tržišta, od kojih se posebno ističu opskurni naslovi koji su bili namenjeni isključivo brazilskom tržištu – mogli bismo da napišemo čitavu knjigu. Ovom prilikom zadržaćemo se na dva ključna izdanka koja su se posebno istakla i kvalitetom ostavila neizbrisivi trag kako unutar serije kojoj pripadaju, tako i u igračkoj kulturi u opštem smislu. Davne 1987. godine Wonder Boy in Monster Land odbacuje zamajac endles runner žanra koji je definisao prethodnika i oberučke prihvata rudimentarne RPG elemente koje uspešno kombinuje sa klasičnim platformskim predloškom. Ipak, Monster Land je i dalje bio mahom linearna arkada, a za istinsko uživanje u avanturama hrabrog dečaka u pelenama koji spašava svet iz kandžica ljupkih monstruma bilo je potrebno odvojiti pozamašnu sumu novca za žetone, pošto su brojni portovi za popularne kućne računare iz tog doba listom bili sumnjivog kvaliteta i jedino je originalni automat u nekom od tada popularnih (i vazda zadimljenih) „salona zabave” garantovao autentično iskustvo. Dve godine kasnije, vunderkind se seli na Seginu konzolu Master System i ubrzo postaje njen nezvanični zaštitni znak, umesto do tada favorizovanog Alex Kidda, koji se, uprkos nekolicini kvalitetnih igara, nije baš „primio” kod publike. Dragon’s Trap, treći deo ovog hronološki zapetljanog serijala, još je dublje zašao u RPG vode i uveo znatno širu slobodu kretanja, uz čest (i neophodan) povratak u ranije posećene deonice, čiji su pojedini delovi na samom početku igre nedostupni, čime se (uz savremenike po kojima je podžanr i dobio ime) svrstao u začetnike metroidvania talasa.

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Jan ČMELIK

 
Tekken 7
Rime
Wonder Boy: The Dragon’s Trap
Rising Storm 2: Vietnam
Friday the 13th: The Game
Impact Winter
DiRT 4
Bounty Train
Steel Division: Normandy 44
Serious Sam’s Bogus Detour
Tokyo 42
The Elder Scrolls Online: Morrowind
Wipeout: Omega Collection
Drifting Lands
Perception
Samurai Warriors: Spirit of Sanada
Crossout
Conarium
Lines
Darkest Dungeon: The Crimson Court

Platforma:
PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch
Potrebno:
Core i3-4030U na 1,9 GHz, Intel HD 4000, 4 GB RAM
Poželjno:
Core i3-7100 na 3,9 GHz, GeForce GTX 760, 8 GB RAM
Veličina:
960 MB
Adresa:
www .thedragonstrap .com

??
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2015. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 2.54
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera