Single player komponenta igre korača stazom koju su odavno utabale ranije igre iz MoH franšize, a koju su apsolutno kapitalizovali Call of Duty: Modern Warfare 1 i Modern Warfare 2 i Battlefield: Bad Company 2. Totalno skriptovana, bogato producirana pucačina čiju okosnicu čine moderno ratno okruženje i realni borbeni hardver, prepuna spektakularnih momenata i konstatnog prebacivanja fokusa s jednog na drugi, po mogućnosti kozmetički-intenzitetno drugačiji mod ratovanja (sloj specijalaca, režanj pešadije, prstohvat rokanja iz helikoptera...). Sve što igra nudi već je viđeno na drugim mestima, što novi MoH ipak ne sprečava da bude uzbudljiv i ukusan tokom konzumacije. Single player Medal of Honora je ono što anglosaksonski novinari zovu „roller coaster ride” – masan, izazovan i uzbudljiv, ali skriptovan sa jasnom namerom da outCoDuje CoD: MW2 (Quad-bike deonica i nivo na otpadu aviona? Please...). Bez obzira na uzbudljivu činjenicu da jedan od komandosa u naslovnoj roli neverovatno liči na Aleksandra Aškovića, igra na kraju nije ispala veći katolik od Pape, a petiposatni single player svakako nije dovoljno opravdanje za investiciju od 5K dinara. Zato je (potencijalno) tu multiplayer... Multiplayer Medal of Honora potpuno je drugačija zverka od moda za jednog igrača, što nije ni čudo s obzirom na to da s njim ne deli ni autore niti 3D engine. Umesto studija Danger Close i Unreal 3 enginea, MP komponentu potpisao je Dice, bazirajući je na osiromašenoj verziji Frostbite enginea koji je pogonio Battlefield: Bad Company 2 (manje mape, teren nije destruktabilan, tri umesto pet borbenih klasa, isti hardcore model štete, sličan sistem napredovanja po nivoima i otključavanja novog oružja, podrška za dedicated servere...). Pomalo smeta totalna mehanička disproporcija u odnosu na single player, a odsustvo mogućnosti zaleganja i proklizavanja u zaklon (nakon odigranog SP-a) doživećete kao mini-hendikep. Sve nekako podseća na jeftiniju verziju Bad Company 2 MP-a, kojem je dodat modifkovan sistem mw2olikih borbenih specijalki (koje dobijate killstreakovima) čisto da ljudi ne kažu „WTF is this cheap xrap?” Ako ste se dobrano zasitili Bad Company 2 multiplayera i njegovih mapa koje odavno znate napamet (apdejta nema ni od korova već ohoho vremena) ili ste demonstrativno odbili da date 2 x 14 evra za Stimulus Package i Resurgence Pack za CoD: MW2 (a takođe ste se smorili od defaultnih mapa), onda MoH može da bude dobar, zapravo jedini sveži obrok sa potencijalom zadovoljenja apetita za AAA pucačinom baziranom na savremenom ratovanju. Ako pak niste okusili gore pomenute laureate, svaki pojedinačno predstavlja bolji izbor za igrače sa ozbiljnim online namerama (čak i MW2 koji nema namenske servere, bez obzira na to šta bilo ko misli o tome). Ukratko, utisak o MoH multiplayeru nije epohalan. Medal of Honor nije meh, ali i jeste meh... Ambicija da (u single playeru) dostigne i prevaziđe Modern Warfare 2 izbija iz svake pore igre, ali ne na moćan i dominantan način već liči na pišteći blef nekog nerda koji je obukao kostim Darta Vejdera, što ga ipak ne čini Sith Lordom. Kolizija sa Bad Company 2 još je čudnija s obzirom na to da ni jedna firma sa jasnim biznis planom ne izbacuje dva šutera koji će da konkurišu jedan drugom na polju online multiplayera. Weird. Miodrag KUZMANOVIĆ | ||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |