TEST PLAY<>
042011<><>

Warhammer 40K: Dawn of War II: Retribution

Od dešavanja u Chaos Risingu prošlo je deset godina, ali podsektor Aurelia, dugopateći komad svemira gde je tanka opna između warpa i realnosti, još ne zna za spokoj. Svemirski marinci, Orci, Tiranidi, Eldari, Haos marinci i Imperijalna garda grizu, seku i mitraljiraju jedni druge u sukobu koji je konačno isprovocirao Imperijalnu inkviziciju da pošalje flotu u nameri da sprovede Exterminatus, zatiranje svakog traga života u sistemu koji je proglašen neizlečivim. Uzrok svih problema predočava vam se na samom početku. Azariah Kyras, Chapter-Master Blood Ravensa, skida masku i pokazuje lice viševekovnog podanika bogova haosa, koji za finale njegovog uzdizanja u „demonhood” zahtevaju korumpiranje marinskog bratstva (seme razdora posejao je lažnim optužbama za jeres) i genocid na globalnoj skali (za koji će se pobrinuti Inkvizicija).

Warhammer 40K: Dawn of War II – Retribution je stand-alone ekspanzija koja nudi jednu single player kampanju kroz šest rasnih i dve koncepcijske perspektive. Sa svakom od šest frakcija/rasa tući ćete se na istim mapama i gledati iste cutscene iz perspektive Space Marinesa, sa razlikom po pitanju priče, dijaloga, misionih brifinga, jedinica, junaka, njihovih motiva i wargeara koji će skupljati i koristiti. Za nekog ko je, pre svega, zainteresovan za Warhammer 40K lore, kampanja sa ovako moćnom „ponavljačkom vrednošću” (replay value) biće prava poslastica. Za igrača koji je pak motivisan taktičkom i RPG/RTS mehanikom, gameplay izmene koje dozvoljavaju izbor između heroja ili normalnih jedinica biće prilično revolucionarna novina i most koji koncepcijski spaja Dawn of War i Dawn of War II.

U čemu se ogleda ovaj izbor? U mogućnosti da misije prelazite vodeći „sebe” (rasni avatar) i trojicu heroja, ili sebe i specijalne borbene jedinice umesto heroja, za šta se (delimično) odlučujete pre početka svake misije. Ovaj izbor ni slučajno nije rigidan, jer pored toga što dozvoljava, na primer, dva heroja i jednu honor guard jedinicu umesto trećeg, realno je ograničen „population capom”, koji imate u svakoj misiji. Ovaj limit snaga na terenu dozvoljava i regrutaciju običnih jedinica (koje imate u multiplayeru) kao dodatak borbenom jezgru koje čine heroji / honor guard jedinice, čime znatno širite svoje taktičke opcije. Faktor koji konačno profiliše vašu armiju jesu misione nagrade, gde imate izbor između wargeara za heroje i permanentnih oružano-oklopnih dodataka za jedinice (ono što košta resurse za nadogradnju u multiplayeru). Sve ovo možda zvuči komplikovano, ali je na „terenu” shvatljivo na prvi pogled.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Dragon Age II
Warhammer 40K: Dawn of War II: Retribution
Šta mislite o ovom tekstu?
NightSky
Crysis 2
Fallout: New Vegas: Dead Money
Blue Toad Murder Files: The Mysteries of Liddle Riddle
Assassin’s Creed: Brotherhood
Edna & Harvey: The Breakout
Total War: Shogun 2
Homefront
Painkiller: Redemption
Men of War: Assault Squad
Dexter: The Game
Battle: Los Angeles
Gemini Rue
The Sly Trilogy
Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds

Platforma:
PC
Potrebno:
Pentium 4 / 3 GHz ili ekvivalent, 1 GB RAM-a, GeForce 6600GT ili Radeon X1600
Poželjno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, 2 GB RAM-a, GeForce 7800GT ili Radeon X1900
Veličina:
1 DVD
Adresa:
www .dawnofwar2 .com

88
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera