State of Decay – Lifeline |
Lifeline dolazi kao kec na desetku! Iako predstavlja već drugi DLC za originalnu igru, Lifeline možemo da posmatramo kao ostvarenje za sebe. Dok je Breakdown bio zapravo mini-igra besomučnog ponavljanja, autori su sada odlučili da prodube glavnu priču. Ipak, nećete se vratiti na izvorište „zaraze”, nećete imati priliku ni da se sretnete sa nekim od poznatih likova, već će vas igra baciti na drugu stranu – u grad Danforth. Šta se tamo nalazi vredno pažnje? Vojska koja na početku opšteg haosa još uvek funkcioniše, shvatila je da su u ovom gradu stacionirani neki važni likovi koji vam mogu pomoći u borbi protiv zombija, pa čak i pronaći lek za „zarazu”. Kao pripadnika jedinice Greyhound One cilj je da locirate VIP-ove, otpratite ih do improvizovane baze i potom osigurate da se bezbedno ukrcaju na helikopter koji će ih odvesti na sigurno. Ako vam je State of Decay prirastao srcu, rado ćete da nabavite i Lifeline. |
Izvođenje je na prvi pogled ostalo neizmenjeno. Vreme između misija trošite jurcajući za namirnicama i potrepštinama važnim za funkcionisanje baze, vođeni lik može da se leveluje po zavređivanju dovoljnog broja iskustvenih poena, tu je i prepoznatljiva upotreba vozila u Carmageddon stilu. Lifeline nema glavnog protagonistu, čime su i reprekusije pogibije unekoliko manje nego u originalu. Zapravo, glavni „lik” u igri je pomenuta jedinica Greyhound One čije pripadnike možete naizmenično da koristite u misijama. Pored toga što saborce možete pozvati da vas prate u questovima, dozvoljeno je switchovanje između likova kad god vam to odgovara. Prilikom pogibije vođenog lika jednostavno se prebacujete na sledećeg i samo će količina akumuliranih poena iskustva novog junaka tada biti jedini faktor ograničenja. Ista je stvar i sa VIP-ovima koje spašavate iz ruku „trulavih”. Ako prežive – preživeli su, ako ne uspete da ih sačuvate od smrtonosnog zagrljaja – nikom ništa, priča ide dalje kao da se ništa nije dogodilo. Deluje pomalo klimavo. Zombiji se uvek nalaze tamo gde ih najmanje želite. Na primer, odlazite na lokaciju na kojoj se nalazi persona od interesa. Nije dovoljno samo probiti se kroz ogroman grad i pronaći lokaciju već je istu potrebno očistiti od infestacije. Dok se borite za poslednju linijicu healtha (vas i vaših saboraca) stiže vest da je matična baza pod opsadom. Trčite nazad u nadi da ćete spasiti rookije i nadu čovečanstva produžiti za još jedan dan. Opsade su obavezne i predstavljaju jedan od novih featuresa igre. Javljaju se u planiranom vremenskom intervalu, a znate da ćete ih iskusiti svaki put kada se vratite sa VIP-om spremnim za transport. Baza se zato mora dobro utvrditi, pa su tu i neke novotarije koje će pomoći da se odbranite. Na primer, vatromet koji će privući pažnju grupe zombija ili nagazne mine koje ih rasparčavaju bolje nego ceo vaš vod zajedno. Vladimir PISODOROV | | |