TEST PLAY The Siege of Paris
Igranje AC Valhalle u ovom trenutku deluje kao podvrgavanje Ludovikovom metodu iz Paklene Pomorandže: u početku prizori iz igre izazivaju plezir i zaintrigiranost, zatim prelaze u ravnodušnost, iz nje u blagu nelagodu i na kraju u neizdrživo i (gotovo) fizičko odbacivanje. The Siege of Paris je drugi veći (u isto vreme i svedeniji) DLC koji u Valhalu ubacuje novu dozu (repetitivnog) sadržaja, uz Discovery Tour kao jedini preostali deo ovog monumentalnog paketa, pre nego što igra dostigne svoj finalni oblik. The Siege of Paris donosi (formalno) dve novine, ali, suštinski, samo prekraja stvari koje su već viđene ranije ![]() Vesti o nezadrživom napredovanju neprijateljskih trupa na kopnenom delu starog kontinenta za junačinu Ejvora znače samo jedno: preventivno putovanje u Zapadnu Franačku, sučeljavanje sa dementno-nepredvidivim kraljem Karlom „Debelim” Trećim i konsekventno sklapanje krhkog saveza sa nordijskim zemljacima tokom famozne Opsade Pariza, stvarnog istorijskog događaja u kom je malo nedostajalo da slavna prestonica bude pretvorena u neobnovljivo zgarište. Kao što se dâ očekivati, glavna kampanja sastavljena je od stvarnih i izmaštanih istorijskih događaja, uz susrete sa stvarnim, preuveličanim i/ili izmišljenim istorijskim ličnostima. Sam DLC paket je upadljivo manjih gabarita u poređenju sa svojim prethodnikom (ili osnovnom igrom) i skrojen je u standardnom maniru, sa manjim prepravkama i izmenama. Ovo podrazumeva franačku oblast sačinjenu od svega četiri teritorije (uključujući i sam grad), sa uočljivo manjim brojem posejanih aktivnosti, sporednih mini-misija i zlatnih nodova koji označavaju nove kamare zlata, naoružanja, opreme i inog plena, koji će i dalje imati neznatnu upotrebnu vrednost. Ubacivanje nekakvog dijaboličnog kulta čijim biste pitomcima i višim ešalonima zarivali bodež međ’ rebra sada je, na svu sreću, izostalo, uz utisak da se mapa sada nekako lakše i brže čisti i kompletira, ukoliko vam taj fetiš i dalje ne da mira. ![]() The Siege of Paris donosi (formalno) dve novine, ali, suštinski, samo prekraja stvari koje su već viđene ranije. Prva se tiče niza plaćeničkih poslova (koje možete u potpunosti ignorisati) za nekakav franački biro (označen simbolom insekta), koji variraju po svojoj težini i u kojima vam pomoć mogu pružati manje ekipe strelaca ili standardnih boraca, uz mogućnost njihovog unapređivanja. Druga se tiče svojevrsnog Hitmanovskog upliva u dizajn pojedinih misija, odnosno, pronalaženja pojedinih likova i/ili njihovog upokojavanja. Ovo podrazumeva (opciono) lociranje pojedinih tragova i mogućnost da izvršenju zadatka priđete na nekoliko različitih načina, od puke konfrontacije, preko pristupa koji forsira prikradanje, angažovanje trećih lica, infiltraciju, eksploatisanje slabosti u protivničkim redovima, do nekih skriptovanijih momenata kojima ćete verovatno težiti kako biste razbili standardnu monotoniju poznatu od ranije. Naravno, sve ovo je daleko od nepreglednog niza sofisticiranih metoda koje koriti pomenuti ćelavko sa istetoviranim temenom, ali i pored krutosti i generičnosti u svom dizajnu, donosi dašak svežine. Audio-vizuelna komponenta, nažalost, ne donosi, praktično, ništa novo, niti interesantno. Nepregledna polja, livade i brdoliki predeli, zapušteni zamkovi, rimske ruševine i ponavljajuća arhitektura u gradovima i zaseocima izgledaju i deluju zatupljujuće isto i nezdravo počinju da izlaze na telesne otvore. S obzirom na to da pod pojasom sigurno imate minimum 100 sati aktivnog igranja dotadašnjeg sadržaja Valhale, ono što vas očekuje ovde podseća na invertovanu situaciju sa likom Sajfera iz prvog „Matriksa”: umesto svih tih brda, planina, šumaraka, gradova, sela, pećina i ostalog, vaš mozak će, zapravo, registrovati jedne te iste ponavljajuće linije programskog kôda, koji jedne te iste assetse razbacuje unaokolo na jedan te isti način. Zbog toga je kristalno jasno šta vas i ovaj put ovde očekuje, što sa sobom povlači i nižu finalnu ocenu. Potrebno: Core i5-4460 / Ryzen 3 1200, 8 GB RAM, GeForce GTX 960 / Radeon R9 380, Windows 10 Poželjno: Core i7-4790 / Ryzen 5 1600, 8 GB RAM, GeForce GTX 1060 6 GB / Radeon RX 570 8 GB, Windows 10 Ova igra je: drugi, manje opsežan DLC paket za Assassin’s Creed Valhalla Platforma: Windows, Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, Stadia, Luna Veličina: 107 GB Studio: Ubisoft Montreal Izdavač: Ubisoft Adresa: i.sk.rs/358110 PEGI: 18 73
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||