TEST PLAY
Prošle godine, imali smo gotovo samo reči hvale za jedanaesto izdanje Smrtonosne Šorke. Fantastično bogat paket sa utegnutom kampanjom i još utegnutijim kombatom jedino je kvarila kozmetika koja se presporo otključavala. NetherRealm i sa njim WB Games, jako vole vaše šekele, pa su to rado naplaćivali „da vam skrate muke”. Pala je i sezona dodatnih boraca i dodatnih kostima za izvoz. Umesto druge sezone, što je postalo popularno među fajterima, Ed Bun i drugari smislili su nešto luđe - čitavu ekspanziju, prvenac u MK istoriji. Aftermath je skupa zabava, naročito ukoliko već imate sav prethodni sadržaj Obično ovakve recenzije načinjemo pričom o tome šta je novo i raščlanjavanjem sadržaja, ali pre toga moramo da skrenemo pažnju ne na slona, već na čitavo krdo u prostoriji. Cenu ovog čuda. Nema potrebe okolišati, Aftermath je skupa zabava, a još više će vas zaboleti novčanik ukoliko ste sav sadržaj do sada revnosno nabavljali i bili dobra mušterija. Samim tim moramo kroz tu prizmu da posmatramo vrednost i poentu nabavke ekspanzije. Ako već imate osnovnu igru i sezonsku propusnicu, za Aftermath morate da odvojite bezobraznih četrdeset evra. Deset evra više i dobijate i Kombat Pack. Ukoliko hoćete sve komplet, to je okruglo šezdeset, upravo onoliko koliko je osnovna igra koštala po izlasku. Dakle, najbolje će proći igrači koji hoće sve đuture, a pritom nemaju ni osnovni MK11. To je odluka od koje nas je danima bolela glava kada je najavljen Aftermath. Šta, onda, dobijate po toj ceni? Glavnina je nastavak singleplayer kampanje, dodatnih dva do tri sata priče koji će staviti pečat preko već postojećeg pečata na MK univerzum. Vidite, kraj osnovne igre ipak nije idealan, jer bez ključnog artefakta vremenska pereca neće biti lepo posoljena i ispečena. To saznajete tako što, iznebuha, dolaze Shang Tsung, Nightwolf i Fujin i lepo vam to istrtljaju. Arhiva-Tekstno, ima tu sumnji na dežurnog negativca apsolutno svakog Mortal Kombata ikada i, ako ste zaista takva veverica da ne mislite da će lukavi „jor sol iz majn” dekica da pozabada noževe svima redom u leđa, onda ne znamo šta da vam kažemo. Dva do tri sata limunade koji predstoje su zabavni na onaj tipično „mortalkombatovski” naivno-preterani način. Prepreka za preprekom, skretanje za skretanjem i na kraju čiča Miča i gotova priča, otprilike se sve vraća na ono kako je već bilo. Nekako je trebalo smandrljati povratak nekih likova u DLC-ima. Da li je zaista trebalo petljati sa onako lepo zaokruženim krajem? Naravno da nije, ali novac burgija ili tako nešto. Novina su i tri nova borca - pomenuti Fujin, Sheeva i Robocop, glavom i limenim butkama. Svako donosi drastično drukčiji stil igranja, a potpisniku ovih redova definitivno je Fujin najbolji izbor iz ovog tria. Prezabavan je za igranje, ima set poteza kojima možete da odgovorite na različite situacije, baš fino zaokružen lik koji bi se uklopio u originalnu postavu od početka. Šiva je klasična bacačica kladiva, kojoj odgovara da vas zgrabi na nekom minimalnom odstojanju ili komično skoči na glavu. Robokap... uf... Nije ovo loš lik, ali je jako trom i deluje kao zaostavština iz MKX gde su likovi, generalno, bili manje agilni. To je manje-više to što se tiče onoga što stoji iza cene od 40 evrića. Aftermath je došao uz pozamašni patch za igru, sa toliko ispravki da nema poente listati ih ovde. Takozvani labrat igrači koji 90 odsto vremena vise u trening režimu obožavaće silne novotarije. Od zabavnijih i besplatnih dodataka, najveći je povratak urnebesnih Friendship poteza. Umesto da rašrafite protivnika Fatalityjem, ukucate Friendship i zajedno se valjajte od smeha dok se likovi budališu na ekranu. Tu su još i tri nove arene i Fatality potezi koji koriste okruženje. Ne znamo zaista za koga je uopšte Aftermath. Igrači okrenuti online igranju ne mogu da pazare samo nove likove, dok je sve sem kampanje dodato besplatno. Čak i ako ste izričito solista i offline igrač, smazaćete kampanju za jedno popodne i onda vrteti palčevima dok novčanik plače, naročito što su krajevi kampanje polu cliffhanger. Po sredi jeste veoma zabavna stvar, ali nipošto vredna ove cene. Potrebno: Intel Core i5-750 / AMD Phenom II X4, 8 GB RAM, GeForce GTX 670 / Radeon HD 7950 Poželjno: Intel Core i5-2300 / AMD FX-6300, 8 GB RAM, GeForce GTX 780 / Radeon R9 290 Ova igra je: DLC za MK11 sa kampanjom i tri nova lika Platforma: PC, PS4, Xbox One Veličina: 70 GB Studio: NetherRealm Studios, QLOC, Shiver Izdavač: Warner Bros Interactive Entertainment Adresa: mortalkombat.com PEGI: 18 65 Naš video: i.sk.rs/357578
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Majorana 1 Kvantna topologija Topološki kvantni računar otporan je na uticaj kosmičkog zračenja, ali i dalje mora da se ohladi skoro do apsolutne nule... AMD Ryzen 9 9950X3D Jedan, da svima vlada Ako vam je potreban najbrži procesor, i za igranje, i za ozbiljnije zadatke, Ryzen 9 9950X3D nema konkurenciju... Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti Aero OC 16G i GeForce RTX 5070 Ti Gaming OC 16G I za kreativce, i za igrače Sasvim sposoban da se nosi sa 4K rezolucijom u svim igrama i pruži sasvim pristojne performanse, dok u 1440p apsolutno blista... Asus ROG Strix Scar 18 (G835LX) Fantastična zver i kako je kupiti (3) Laptop namenjen onima koji „ne žale pare” da imaju ono što je trenutno najbolje i najbrže... Deset najboljih Microsoft PowerToys alatki Najbolji od najboljih PowerToys Run je alatka kojoj treba da se okrenete ukoliko vam sistemska rutina za pretragu ne odgovara... Apple iPhone 16e Malo muzike za mnogo para Problem nije samo cena i slabiji grafički podsistem, već i trajanje baterije... Cemu 2.6 Wii U emulacija Cemu omogućava pokretanje i privođenje kraju oko 57 procenata igara „napisanih” za Wii U... .rs: nove usluge eUprave - novi propisi - najava 5G Mnogo eNoviteta U novom esDnevniku roditelji će dobijati notifikacije za ocene i izostanke... Trgovinski rat Istoka i Zapada Velika igra, nesagledive posledice Kao u igri „kukavice”, dve supersile kreću se velikom brzinom jedna prema drugoj, izazivajući drugu da prva skrene... South of Midnight Magična igra koja izgleda kao živa bajka, animirana u stilu filmskog serijala „Spiderverse”... |
||||||||||