TEST PLAY<>
122013<><>

XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Within jedna je od onih ekspanzija koje rekonfigurišu osnovnu igru, bez donošenja hronološki nove kampanje i sadržaja. Ovde vas i dalje čeka odbrana Zemlje od vanzemaljske pretnje, špikovana mnogobrojnim dodacima koje je čine interesantnijom, ali i lakšom.

Jedna od onih ekspanzija koje rekonfigurišu osnovnu igru, bez donošenja hronološki nove kampanje i sadržaja.

Najkrupnija novina tiče se mogućnosti za genetsku ili kibernetičku nadogradnju vaših vojnika, u koju svrhu koristite MELD, vanzemaljski resurs koji u većini misija egzistira u formi narandžastih kanistera s ograničenim rokom trajanja. Jurnjava za MELDOM pre nego što disolvira daje elemenat urgencije misijama, višestruko pojačan ukoliko igrate u Iron Man modu (bez mogućnosti manuelnog snimanja pozicije). Genetski augmentati i MEC sajber-oklopi (Mechanized Exoskeletal Cybersuit), koje otkrivate autopsijom aliena, značajno utiču na taktiku u misijama, dajući vam plejadu novih načina za pobedu ili spektakularan poraz.

Od ostalih novina, u igru su ubačene dve nove vrste aliena, 30 novih mapa, misija sa vanzemaljskom invazijom na vašu bazu, ljudska frakcija (EXALT) koja ima druge planove sa vanzemaljcima i predstavlja konkurent XCOM-u, novi elementi baze (genetička i kibernetska laboratorija)... U igru je implementirana i operacija Progeny, mikro-kampanja koja je bila planirana za poseban DLC. Takođe, igri su dodate i nove random varijable u Second Wind opcijama, od kojih izdvajamo varijacije u telesnim osobinama novih regruta i nasumične sposobnosti pri levelovanju. Interesantan kozmetički dodatak je opcija da odzivi vojnika budu u skladu s njegovom nacionalnošću (Srba nema, tu su samo narodi koji kupuju originale). Sve ove izmene daju frišak vetar kampanji, koja ponovo postaje zanimljiva, bez obzira na činjenicu da ste je u osnovnoj igri odigrali Y puta.

Ako ste željni muškog izazova i planirate da odigrate XCOM u Iron man modu na „classic” nivou težine, bićete VRLO frustrirani polupanom mehanikom za izračunavanje pogotka, koja je u neizmenjenoj formi preneta iz osnovne igre. O čemu se radi? O tome da ako vaš vojnik ima manje od 50 odsto šanse da pogodi u određenoj situaciji, taj procenat je zapravo dva do tri puta manji, što kalkulisane rizike pretvara u besmisleno stavljanje glave u torbu. Kada bi to sredili, igra bi umesto ovlašnog dodira oboda zaslužila skidanje kompletnog šešira.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Assassin’s Creed IV: Black Flag
XCOM: Enemy Within
Šta mislite o ovom tekstu?
Puppeteer
Battlefield 4 vs Call of Duty: Ghosts
WRC 4: FIA World Rally Championship
Batman: Arkham Origins
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 – Full Burst
Path of Exile
Secret Files: Sam Peters
Enslaved: Odyssey to the West
Football Manager 2014
Deadfall Adventures
Deadly Premonition: The Director’s Cut
Beyond: Two Souls
Skylanders: Swap Force vs Disney Infinity

Platforma:
PC, Xbox 360, PlayStation 3
Potrebno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, 2 GB RAM, GeForce 8600 GT ili Radeon HD 2600 XT
Poželjno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, 4 GB RAM, GeForce 9800 GT ili Ati Radeon 4800
Veličina:
7 GB download
Adresa:
www .xcom .com /enemywithin

81
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera