
Rani 21. vek, čovečanstvo je desetkovano epidemijom neindentifikovane vrste kuge a po opustelim gradovima vrve mutanti i pripadnici verske sekte koji katastrofu shvataju kao blagoslov. Dotični sektaši planiraju evoluciju u nekakav vid kolektivnog entiteta (Brood), koristeći kombinaciju efekata kuge i genetskih eksperimenata za stvaranje svoje monstrouzne armije... Opšti raspad sistema može da spreči jedino vaša mala organizacija, inicijalno sastavljena od osam genetski modifikovanih agenata.
Abomination: The Nemesis Project predstavlja manje-više klasičnu SF squad-based strategiju u realnom vremenu, ukomponovanu sa nešto globalno-upravljačkih elemenata i dozom standardne manipulacije ljudstvom i opremom. Za razliku od X-Coma, ovde je sve veoma linearno: imate bojno polje nalik na Mega Primus (grad), fiksne zadatke koje morate odraditi (lokaciju ne birate sami), a sektor za istraživanja poluautomatski proučava zarobljene mutante i artefakte (nema gradnje i projektovanja baza, rente naučnika i inženjera, pa ni samoinicijativnog zarobljavanja primeraka za proučavanje). Taktička borba je urađena u kvazi real-time maniru (u toku pauze možete izdavati naređenja) i po brzini i furioznosti podseća na Syndicate. Zadaci su veoma jednostavni i u 80% slučajeva se svode na eliminaciju svega što u borbenoj zoni mrda, uz nekoliko izuzetaka (atentat da vođe sekte, zarobljavanje karakondžule, postavljanje eksperimentalne opreme...). Vaša momčad stiče iskustvo posle svake uspešne bitke, koje iz zajedničkog poola možete rasporediti po nahođenju i potrebama. Igra je dobra, ali ipak ne poseduje mnogo elemenata koji bi je izdigli iznad proseka. Miodrag KUZMANOVIĆ |