PRVI UTISCI
Dok indie developeri, sa jedne strane, moraju da se snalaze sa ograničenim sredstvima za razvoj svojih igara, upravo taj „nepravedan” položaj ih primorava na inovativnost i implementaciju nesvakidašnjih koncepata. Igra ORX prvenac je malog razvojnog tima johnbell (iako naziv studija sugeriše da se radi o jednom čoveku, to nije slučaj). Ovaj naslov je kombinacija tower defensea, roguelite deckbuildera i, od svih mogućih stvari, stone igre Carcassonne. Srećom po fanove navedenih uzora, njihova kombinacija je veoma zanimljiva, čak i u nedovršenom obliku u kom se trenutno nalazi u Early Accessu. Aktuelni planovi autora su da nastave sa dodavanjem sadržaja i opcija u igru sve do sredine sledeće godine, kada bi ovaj naslov trebalo da se nađe u prodaji u svojoj finalizovanoj formi. Kombinacija tower defensea, roguelite deckbuildera i stone igre Carcassonne Okvirni zaplet igre je istovremeno i kliše i krajnje rudimentaran. U mračnom fantazijskom svetu, brojna kraljevstva bore se za opstanak, ali ne međusobno, već protiv orkovskih hordi koje se pojavljuju svake noći i napadaju ispostave, farme i utvrđenja. Zadatak svakog vladara je da iskoristi sve raspoložive resurse kako bi uvećao svoje kraljevstvo, odnosno, njegovu vojnu i ekonomsku moć, da bi se uspešno odbranio od orkova koji stižu kad padne prvi mrak. ORX ne koristi tradicionalno tower defense izvođenje sa direktnim postavljanjem defanzivnih tornjeva na utabane puteve kojima će neprijatelj proći, već nas stavlja pred kvadratno podeljenu mapu, sa našim primarnim dvorcem u njegovom centru, a onda nas poziva da povučemo šest karata iz svog špila i postavimo ih na mapu. Kartični naslovi, najčešće, podrazumevaju potezno izvođenje, ali u ORX igra teče u realnom vremenu, čak možete da ubrzavate ili usporavate njegov protok. Nove karte stižu neprestano, automatski, a glavno ograničenje u njihovom postavljanju je neophodnost da se „smisleno nadovezuju” na postojeće postavljene karte (put na put, zid na zid). Čak i da vam ovo objašnjenje nije najjasnije, ovakav tok igre veoma je prirodan i dinamičan i postaje jasan nakon par minuta uz ORX. Sama izgradnja kraljevstva izvedena je u stilu stone igre Carcassonne: spuštanjem odgovarajuće karte na komad zemlje u kontaktu sa kvadratima koje kontrolišemo, preuzimamo kontrolu nad njim i pretvaramo ga u put, farmu ili fragment utvrđenja. Naravno, tu su i druge karte koje postavljaju dodatne objekte ili jedinice na postojeće kvadrate pod našom kontrolom, ali poenta igre je u širenju. Pogotovo u pravcu iz kog će sledeće noći doći gomila orkova, a kada konačno dođu, sve vaše jedinice i borbene strukture u dometu otvaraju paljbu. Ukoliko niste podigli dovoljno jaku odbranu da preživite noć, partija je gotova i morate da počnete ispočetka, a ako dočekate zoru živi, vaši napori se nastavljaju do sledeće noći, kada će vas napasti još veća horda. Ako preživite celu misiju, očekuju vas nagrade u vidu novih karata (ili unapređenja postojećih), što bi trebalo da vam omogući da u sledećoj misiji porazite još izazovnije talase orkova. U igri su trenutno dve od planirane četiri frakcije i svaka ima skup karata specifičan za tu frakciju, što omogućava veću lepezu taktičke raznovrsnosti. Rune Wardeni predstavljaju klasičnu srednjovekovnu civilizaciju sa vitezovima, masivnim utvrđenjima i kmetovima na farmama. Druga frakcija su Dune Reaveri, pustinjski nomadi koji, takođe, podižu građevine, ali se više fokusiraju na mobilne jedinice, nego na moćna statična utvrđenja. Ipak, za obe frakcije je zajedničko to da nema ratovanja bez dobre ekonomije, a to znači dobru mrežu (dugih) puteva, sa dovoljno pratećih građevina i farmi, što će obezbediti resurse za dugoročno ratovanje protiv orkovskih napadača. ORX je istovremeno inovativni tower defense, ali i igra čiji će visok stepen strateško-upravljačkih izazova privući mnoge poklonike „ozbiljnijih” naslova. Za samo 15 evra možete da se uključite u rani pristup ovoj igri i nastavite da iz prve ruke pratite njen razvoj. Prvi veći „paket” novog sadržaja najavljen je za decembar ove godine.
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Intel Core i9-14900K i Core i7-14700K Nema zime uz Intelove mašine Da li je Raptor Lake Refresh samo još vrelija i neznatno brža verzija prethodne generacije? Apple iPhone 15, iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max Petrovača, ajdared i zlatni delišes iPhone 15 je „prepakovana” verzija modela 14 Pro, sa Appleovim čipsetom A16 Bionic „ispod haube”... High tech igračke i razvoj naučnog razmišljanja M’mera mpoyamba Visokokvalitetne, a povoljne edukativne igračke postoje za svaku sferu interesovanja vašeg deteta... Dell Alienware AW2724DM Ponos na vašem stolu Odličan monitor. Vrhunski! Međutim, kao što verovatno znate, Alienware je neka vrsta statusnog simbola... Hisense 43A7KQ VIDAA sa više smisla Neobičan brak pametnog i tradicionalnog televizora, koji se lako koristi i bez ijedne napredne opcije za gledanje TV programa... Finansijske tehnologije Turbulencije ne prestaju Da li nas očekuje recesija ili „meko prizemljenje”? Ključne kompanije sektora finansijskih tehnologija ne čekaju previše... EmulationStation Desktop Edition 2.1.1 Vizuelna strana emulacije Emulation-Station je frontend za emulatore, koji donosi mogućnost kastomizacije prikaza sadržaja... Super Mario Bros. Wonder Super Mario Bros. Wonder je dragulj u serijalu 2D Mario platformera, na koji se čekalo više od tri decenije... Assassin’s Creed Mirage Igra ima fokusiranu, vrlo linearnu priču kakvu su imali prvi naslovi u serijalu... Forza Motorsport Pre trka nije moguće voziti kvalifikacije, već sami birate startno mesto na gridu... Marvel’s Spider-Man 2 Akciona komponenta Marvel’s Spider-Mana 2 je stravično dobra, mada su Majls i Piter previše slični... |
||||||||||