Dishonored: Brigmore Witches | Kao što je i najavljivano, treći DLC za najprijatnije igračko iznenađenje prošle godine konačno je pred nama. Osim toga što se po radnji nadovezuje direktno na Knife of Dunwall od pre četiri meseca, novi set misija u potpunosti prenosi i sve donesene odluke i odabrane specijalne veštine od ranije, ponavljajući još jednom gorak utisak da je sve ovo mogao da bude jedinstveni paket.Nakon što ste, u pratnji verne sekte ubica, očistili Potopljenu četvrt od overseerskog upada i razrešili problem oko izdaje unutar ekipe (na ovaj ili onaj način), fokus Dauda i njegove grupe sada je progon i finalni obračun sa Delajlom, predvodnicom veštičjeg sestrinstva koje obitava u ruševinama naslovnog Brigmor poseda. Ovo, međutim, neće biti tako lako izvesti. Jedini brod koji može Dauda i družinu da odvede do cilja pripada gusarskoj kapetanici Lizi Strajd, trenutnoj zatočenici zatvora Koldridž, koja i sama ima problema s odanošću u sopstvenim redovima. Iako se, kao i prethodni DLC, sastoji od tri poglavlja (ne računajući blic-posetu atentatorskoj bazi u predgovoru), stiče se utisak da su autori bolje zasukali rukave i igrače obradovali primetno zanimljivijom i raznovrsnijom mini-kampanjom. Poseta pomenutom zatvorskom kompleksu pod krinkom Overseera (neposredno nakon Korvovog bekstva iz originalne igre) i oslobađanje pomenute gđice Lizi, samo je uvertira u ogromni središnji deo dodatka. Rat bandi koji besni u Šivačkoj ulici između Ludih šeširdžija i Mrtvih jegulja odvešće Dauda kako do palube pomenutog broda i okršaja s pobunjenom posadom, tako i do baze Šeširdžija i „obračunom” s umirućim vođom genga. Tek nakon toga sledi infiltracija u pomenuto zdanje Brigmor, obračun sa šeficom nečastivih sila koje tamo obitavaju i finalno zatvaranje kruga u skladu sa odlukama donesenim u baznoj priči originala. Sa stanovišta samog igranja, nema mnogo iznenađenja. Daud (kome glas ponovo besprekorno pozajmljuje „gizdavi” Majkl Medsen), ubilačka nindža-mašina i ime koje stanovnici, vojnici i bande Danvola izgovaraju šapatom, opremljen je novom specijalnom veštinom (dvostepeno povlačenje predmeta, odnosno mrtvih/onesvešćenih protivnika), a ubačene su i „zagađene” charm amajlije, koje, za razliku od standardnih, pored benefita donose i određene penale (sporija regeneracija zdravlja, umanjena brzina kretanja, veća ranjivost i slično). Tokom novih avantura ukrstiće noževe i samostrele kako sa pomenutim vešticama (koje sposobnost blinkovanja dosta koriste po terenu, ali nisu imune na magiju potpunog zaustavljanja vremena), tako i sa njihovim demonskim psima-čuvarima koji će vas spopadati jednom kada stignete u Brigmor. Ono što nismo pomenuli prošli put jeste favor sistem, gde pre svake misije možete unapred plaćati usluge sporadičnih saveznika (koji će zatim olakšati igranje na nivoima ili vam sačuvati municiju, opremu, rune i artefake). Aleksandar DINIĆ | | |