TEST PLAY<>
062013<><>

Zack Zero

Platformske avanture – gde bismo bili bez njih? Žanr čiji su naslovi na sopstvenim plećima izneli teret snažne ekspanzije igračke industrije: Super Mario i Donkey Kong za Nintendo, Sonic za Segu, Spyro i Crash za Sony. Kamen-temeljac brojnih konzola... „Alo, deda”, začu se glas mlađanog čitaoca „Sveta kompjutera”, „batali evociranje uspomena iz prošlosti, udalji se od emulatora prevaziđenih igračkih platformi i probaj da napišeš koju reč o sadašnjem ostvarenju.” Taj deran je samo delimično u pravu jer Zack Zero nije nova igra. Naime, verzija za PS3, izdata u januaru prošle godine, naišla je na oštru kritiku zbog izlizane priče, neubedljive glasovne glume i mnoštva bagova. Crocodile Entertainment imao je dovoljno vremena da se konsoliduje i ponudi bolji proizvod PC korisnicima, ali do toga, ipak, nije došlo.

Igra na momente savršeno kombinuje zabavu i izazov, ali ti trenuci su retki.

Zack Zero prati avanture istoimenog superheroja koji se bori protiv svakojakih zlotvora širom svemira. Po povratku sa još jedne uspešne misije otkriva da mu je voljenu Marlin oteo zli Zulrog koji traži predaju retkog minerala kelestinije u zamenu za njenu slobodu. Međutim, razmena je samo varka pomoću koje Zulrog namerava da zarobi Zeka, preuzme kelestiniju i iskoristi je da se vrati unazad kroz vreme kako bi sprečio pogibiju brata za čiju smrt krivi našeg junaka. Zajedno, oni će prepraviti tok istorije i pokoriti galaksiju, uživajući pritom u ponovnom uništenju glavnog protagoniste. Malobrojnima koji probaju da se užive u ovako nesrećno smišljenu priču taj pokušaj biće dodatno otežan lošom naracijom i komičnom (ne u dobrom smislu) grafičkom prezentacijom.

Gameplay donekle popravlja loš prvi utisak. Na raspolaganju su vam četiri forme vašeg nanotech odela: standardna, vatrena, ledena i kamena. Svaku od kojih možete da koristite za kreativno tamanjenje protivnika i savladavanje prepreka (na primer, ledena forma omogućava zamrzavanje vremena). Korišćenjem ovih sposobnosti troši se energija koja zauzima centralno mesto među indikatorima, što ukazuje na opredeljenost razvojnog tima da akcenat igre stavi upravo na Zekove moći. Na samom početku, on je u punoj snazi. Ali, tek što osetite slobodu koju vam takav arsenal daje, sve vam to biva oduzeto i prinuđeni ste da svoj lik izgrađujete „od nule”. Osećaj uskraćenosti je neibežan. S druge strane, 2.5D tehnika u kojoj je igra rađena biće vam varljiv saveznik: dok će u nekim trenucima zbunjivati vaše protivnike, dajući vam vremena za pripremu, u drugima će uzrokovati da se, umesto bezbednog sletanja na platformu, survate u bezdan.

Jasno je da Zack Zero neće biti svrstan među velikane žanra kojem pripada. Istini na volju, igra na momente savršeno kombinuje zabavu i izazov, ali ti trenuci su retki i prekasno nastupaju. Većina igrača će do tad već preći na nešto što je vrednije njihovog vremena...

Aleksandar RADOVANOVIĆ

 
Metro: Last Light
Game Dev Tycoon
Don’t Starve
Fez
Star Trek
Victoria II: Heart of Darkness
Pinball FX 2
Dead Island: Riptide
Oddworld: Stranger’s Wrath HD
Leviathan: Warships
Papo & Yo
Shootmania: Storm
Zeno Clash 2
Warframe
Injustice: Gods Among Us
Gears of War: Judgement
Zack Zero
Šta mislite o ovom tekstu?
Club Penguin

Platforma:
PC, PS3
Potrebno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, GeForce 8600 GT, 2 GB RAM
Poželjno:
Intel Core2Quad ili ekvivalent, GeForce GTX 275, 4 GB RAM
Veličina:
1 DVD
Adresa:
zackzero .com

53
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera