TEST PLAY<>
112003<><>

Knight Shift: Once Upon a Knight

Reality Pump, koji u svojoj kolekciji pored nekoliko solidnih strategija ima i Earth 2150, započinje novi proboj na tržište koncepcijski inovativnom strateškom igrom. Reč je o sjedinjavanju RTS i RPG žanra što nije nikakva novina, ali interesantno je to što su žanrovi potpuno raščlanjeni unutar same igre, pa se tako krajnji proizvod sastoji od dve kompleksne i nezavisne celine. Veze između dva moda naravno postoje, ali radnja i način igranja delimično se razlikuju.

U RTS režimu Knight Shift: Once Upon a Knight nalazimo se u ulozi mladog princa Džona. U njegovom kraljevstvu vladali su mir i sreća sve dok jednog dana zli čarobnjak Valtamand nije kidnapovao princa. Bacanjem pogrešne čarolije, umesto da princa pretvori u zamorca, Valtamand ga teleportuje u drugu dimenziju. Posle nekoliko godina, dobri čarobnjak Galus vraća Džona u njegov stari svet kako bi uništio Valtamanda koji je preuzeo kontrolu nad kraljevstvom. Kroz tri velike kampanje vodićete njegovo visočanstvo kroz sijaset opasnih avantura.

Na samom početku kampanje na raspolaganju vam je samo princ Džon, a daljim napredovanjem njemu će se pridružiti nekoliko likova, kada igra prerasta u RTS. Pored Džona jedino još Flojd nosi epitet heroja, tačnije njih dvojica uvek moraju preživeti, u protivnom – misija se završava. Sve ostale jedinice je moguće regrutovati, ali, kao i dva heroja, svaka poseduje iskustvene poene i može napredovati tokom igre. Ovaj segment je dosta uprošćen jer je to ipak odlika RPG moda.

Kao i u standardnim real-time strategijama, sve jedinice – od graditelja pa do vojnika – proizvodite u selu. Za izgradnju objekata ili ljudstva koristite samo jedan resurs – mleko. Krave su jedine životinje od kojih možete dobiti mleko, pa je preporučljivo brižljivo ih čuvati od izgladnelih vukova i medveda dok su na ispaši. Kao i sve u Knight Shiftu, i ovaj segment odiše humorom, pa će tako svaka krava imati svoje vlastito ime – od Marte do Gertrude.

Pravljenje velike vojske može potrajati jer postoje određena ograničenja vezana za količinu mleka koje možete sakupiti. Krave su i prilično spore, a i deca koja su zadužena za mužu ne daju baš sve od sebe.

Tokom igre nećete sretati veliki broj likova. Pored strelaca, kopljanika i vitezova, tu su još i leteće veštice, čarobnice, magovi, kosturi i različite vrste čudovišta. Najzanimljiviji lik u igri je, svakako, tašta – poboljšava produktivnost vaših graditelja, a može i da zauzima protivničke objekte.

Za uspešno prelaženje kampanja biće potrebno rešiti veliki broj manjih zadataka koji se uglavnom svode na pronalaženje prolaza ili magičnih predmeta. Misije su potpuno skriptovane i nadovezuju se jedna na drugu. U početku će to biti dovoljno da zainteresuje igrača da ide dalje, ali ubrzo zadaci postaju slični i lako dosade.

Tu bi trebalo da uskoči RPG mod. Razlike u odnosu na RTS mod su postojanje inventara i mogućnost manipulisanja sposobnostima likova. Pored pojedinačnih misija, postoji i kratka priča u kojoj treba pronaći izgubljenog čarobnjaka Galusa. Na raspolaganju je sedam likova kao što su vitez, mag ili atraktivna amazonka, od kojih svaki poseduje neke specifične sposobnosti. Vitez je neprikosnoven u bliskoj borbi, ali je ranjiv iz vazduha. Amazonka je slaba u borbi sa vukovima ili medvedima, ali sa lakoćom eliminiše neprijatelja sa distance.

Pored RTS i RPG režima, postoje i skirmish misije, poslednji pokušaj programera da vas zadrže uz Knight Shift. Treba napomenuti da je AI protivnika u ovim misijama prilično loš jer je kompjuter toliko odbrambeno nastrojen da vas bukvalno nijednom neće napasti.

Mape na kojima se dešava igra prilično su prostrane, a radnja se jednim delom odvija i pod zemljom, u mračnim tunelima. Guste šume služe kao dobar zaklon divljim zverima koje napadaju u čoporima, pa ih zbog toga treba izbegavati ako putujete bez pratnje.

Dobra grafika se i očekivala od ljudi iz Reality Pumpa. Teren je odlično predstavljen i obiluje detaljima, dok su likovi možda previše šareni i odvlače pažnju. Specijalni efekti poput atmosferskih prilika i talasanja vode su dosta upečatljivi. Kao jedan od boljih segmenata Knight Shifta treba istaći muziku koja na izvanredan način dočarava atmosferu. Glasovi likova, a pre svega prepotentnog princa su solidni, ali vremenom postaju pomalo monotoni.

Konstantin MILUTINOVIĆ

 
Halo: Combat Evolved
Command & Conquer Generals: Zero Hour
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Max Payne 2
Chrome
Commandos 3: Destination Berlin
Freedom Fighters
Age of Mythology: The Titans
SimCity 4: Rush Hour
Etherlords II: Second Age
The Sims: Makin’ Magic
Paradise Cracked
UFO: Aftermath
Mace Griffin Bounty Hunter
Space Colony
No Man’s Land
Robin Hood: Defender of the Crown
Warhammer 40.000: Fire Warrior
Patrician III: Rise of the Hanse
Knight Shift: Once Upon a Knight
Šta mislite o ovom tekstu?

Potrebno:
Pentium 3 600MHz, 128 MB RAM, GeForce 2 MX, 32 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 4 1,8 GHz ili Athlon 2000+, 512 MB RAM, Radeon 9200, GeForce 4, 128 MB VRAM
Veličina:
2 CD-a
Adresa:
www .knightshift .com

74
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera