![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
U RTS režimu Knight Shift: Once Upon a Knight nalazimo se u ulozi mladog princa Džona. U njegovom kraljevstvu vladali su mir i sreća sve dok jednog dana zli čarobnjak Valtamand nije kidnapovao princa. Bacanjem pogrešne čarolije, umesto da princa pretvori u zamorca, Valtamand ga teleportuje u drugu dimenziju. Posle nekoliko godina, dobri čarobnjak Galus vraća Džona u njegov stari svet kako bi uništio Valtamanda koji je preuzeo kontrolu nad kraljevstvom. Kroz tri velike kampanje vodićete njegovo visočanstvo kroz sijaset opasnih avantura.
Kao i u standardnim real-time strategijama, sve jedinice – od graditelja pa do vojnika – proizvodite u selu. Za izgradnju objekata ili ljudstva koristite samo jedan resurs – mleko. Krave su jedine životinje od kojih možete dobiti mleko, pa je preporučljivo brižljivo ih čuvati od izgladnelih vukova i medveda dok su na ispaši. Kao i sve u Knight Shiftu, i ovaj segment odiše humorom, pa će tako svaka krava imati svoje vlastito ime – od Marte do Gertrude. Pravljenje velike vojske može potrajati jer postoje određena ograničenja vezana za količinu mleka koje možete sakupiti. Krave su i prilično spore, a i deca koja su zadužena za mužu ne daju baš sve od sebe. Tokom igre nećete sretati veliki broj likova. Pored strelaca, kopljanika i vitezova, tu su još i leteće veštice, čarobnice, magovi, kosturi i različite vrste čudovišta. Najzanimljiviji lik u igri je, svakako, tašta – poboljšava produktivnost vaših graditelja, a može i da zauzima protivničke objekte. Za uspešno prelaženje kampanja biće potrebno rešiti veliki broj manjih zadataka koji se uglavnom svode na pronalaženje prolaza ili magičnih predmeta. Misije su potpuno skriptovane i nadovezuju se jedna na drugu. U početku će to biti dovoljno da zainteresuje igrača da ide dalje, ali ubrzo zadaci postaju slični i lako dosade. Tu bi trebalo da uskoči RPG mod. Razlike u odnosu na RTS mod su postojanje inventara i mogućnost manipulisanja sposobnostima likova. Pored pojedinačnih misija, postoji i kratka priča u kojoj treba pronaći izgubljenog čarobnjaka Galusa. Na raspolaganju je sedam likova kao što su vitez, mag ili atraktivna amazonka, od kojih svaki poseduje neke specifične sposobnosti. Vitez je neprikosnoven u bliskoj borbi, ali je ranjiv iz vazduha. Amazonka je slaba u borbi sa vukovima ili medvedima, ali sa lakoćom eliminiše neprijatelja sa distance. Pored RTS i RPG režima, postoje i skirmish misije, poslednji pokušaj programera da vas zadrže uz Knight Shift. Treba napomenuti da je AI protivnika u ovim misijama prilično loš jer je kompjuter toliko odbrambeno nastrojen da vas bukvalno nijednom neće napasti. Mape na kojima se dešava igra prilično su prostrane, a radnja se jednim delom odvija i pod zemljom, u mračnim tunelima. Guste šume služe kao dobar zaklon divljim zverima koje napadaju u čoporima, pa ih zbog toga treba izbegavati ako putujete bez pratnje. Dobra grafika se i očekivala od ljudi iz Reality Pumpa. Teren je odlično predstavljen i obiluje detaljima, dok su likovi možda previše šareni i odvlače pažnju. Specijalni efekti poput atmosferskih prilika i talasanja vode su dosta upečatljivi. Kao jedan od boljih segmenata Knight Shifta treba istaći muziku koja na izvanredan način dočarava atmosferu. Glasovi likova, a pre svega prepotentnog princa su solidni, ali vremenom postaju pomalo monotoni. Konstantin MILUTINOVIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |