TEST PLAY<>
112003<><>

Age of Mythology: The Titans

Prošle Nove godine Ensemble Studios je svetu predstavio svoj novi strateški dragulj, Age of Mythology, kojim je ovaj uvaženi serijal uspešno zakoračio u treću dimenziju. Zamenivši istorijsku podlogu mitskom, AoM je uveo bitne konceptualne promene koje su ovaj naslov uzdigle u sam vrh „intelektualnih” RTS igara, nudeći dostojnu alternativu akciono orijentisanom Warcraftu 3. The Titans predstavlja značajno proširenje originala, pre svega zahvaljujući fokusu na novu, četvrtu civilizaciju – Atlantiđane.

Mada ćete tokom dvanaest single-player scenarija povremeno biti u prilici da upravljate ostalim civilizacijama, Atlantiđani i njihova sudbina zauzimaju najveći deo nove kampanje. Posle pada Atlantide, preživeli Atlantiđani se okreću Titanima, moćnim bogovima drevnog sveta. Kako ih je Zevs nakon desetogodišnjeg rata zbacio sa trona i potom eonima držao zarobljene, oslobođeni bogovi traže osvetu, a krajnja cena mogao bi da bude smak sveta.

Na početku igre birate kojem od tri drevna božanstva ćete se prikloniti (Kronosu, Uranu ili Gei), što će umnogome uticati na vaš stil igranja. Sporadično ćete tokom kampanje biti u prilici da birate između više manjih božanstava poput Atlasa, Hiperiona ili Heliosa. Svaki od njih donosi vam nove tehnologije i mitske kreature. Kronosovo kontrolisanje vremena i prostora predstavlja jednu od interesantnijih božanskih moći, kojom određenu građevinu možete teleportovati (uz zabavan rastačući efekat) bilo gde na mapu unutar vidokruga vaših jedinica.

Atlantiđani neke moći mogu da koriste više puta tokom scenarija, što omogućava veću fleksibilnost pri taktiziranju. Ova rasa takođe nema predefinisane heroje – svaka ljudska jedinica ima potencijal da postane heroj, uz pozamašan utrošak resursa. Najzad, dobar deo proizvodnih procesa je uprošćen, tako da, za razliku od ostalih civilizacija, vaši radnici resurse ne moraju nigde da odlažu, dok se sve bazične jedinice grade u istoj baraci. Nova cycle komanda omogućava beskonačno štancovanje jedinica.

Mitske jedinice su prilično maštovite i pored heroja predstavljaju glavnu udarnu snagu vaše vojske. Satiri će satirati protivničke jedinice kišom kopalja, Prometeji (inače sazdani od gline poput golema iz jevrejskog folklora) se po umiranju raspu na nekoliko manjih jedinica, dok su leteći Kaladrijani u stanju da leče povređene saborce. Glavne zvezde ove ekspanzije su ipak Titani iz naslova igre, mega-jedinice kojima imate pristup tek u odmakloj etapi misije (svaka civilizacija je dobila po jednog). Masivni, spori i izuzetno žilavi, Titani mogu sa nekoliko udaraca da unište bilo koju zgradu. O njihovoj nezaustavljivosti dovoljno govori činjenica da Titans tokom multiplayera obaveštava druge igrače kada neko krene sa izgradnjom titanske kapije, dok je susret dva Titana bitka oko koje se kasnije predu mitovi.

Đorđe NAGULOV

 
Halo: Combat Evolved
Command & Conquer Generals: Zero Hour
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Max Payne 2
Chrome
Commandos 3: Destination Berlin
Freedom Fighters
Age of Mythology: The Titans
Šta mislite o ovom tekstu?
SimCity 4: Rush Hour
Etherlords II: Second Age
The Sims: Makin’ Magic
Paradise Cracked
UFO: Aftermath
Mace Griffin Bounty Hunter
Space Colony
No Man’s Land
Robin Hood: Defender of the Crown
Warhammer 40.000: Fire Warrior
Patrician III: Rise of the Hanse
Knight Shift: Once Upon a Knight

Potrebno:
Pentium 3 500 MHz, 128 MB RAM, D3D 16 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 3 800 MHz, 256 MB RAM, D3D 32 MB VRAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .ensemblestudios .com /aomx /

86
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera