![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Pri projektovanju nastavka, ekipa „Particle systemsa” nije napravila grešku kao „Pandemic” sa Battlezoneom 2. Koncept banalnog pojednostavljivanja je umešno preskočen uvođenjem mogućnosti da igru u velikoj meri prilagodite svom ukusu i sposobnostima (na primer, ako vam realna inercija predstavlja problem, uključićete flight assistant koji će igri dati gotovo arkadni look & feel). Iskusni korisnici koji žele potpunu slobodu i kontrolu mogu ukinuti „olakšavajuće okolnosti” po želji, čime je izbegnuto potenciranje samo jedne kategorije kupaca. Kao i u prvom delu, snažna i kvalitetna priča u Wing Commander stilu i ovde je osnova i začin dešavanjima, a počinje stotinak godina posle rata za nezavisnost između zemaljskog Komonvelta i pobunjenih kolonija. U Badlands delu poznatog svemira mlađani Kal Džonston uživa u ulozi rudara na asteroidu, živeći sa svojim poštenim ocem život kolonijalnog težaka. Kada mu jednog lepog dana mafijaški zelenaši ubijaju oca zbog neizmirenog duga, mališi u pomoć priskače ROM-konstrukt starog porodičnog prijatelja Kleja. Kal saznaje da je poslednji preživeli potomak čuvene Lukrecije Džonston, bivše poglavarke moćnog piratskog kartela. Saznaje i za tajnu bazu svoje čuvene babe smeštenu usred jedne od nebula. Dalje odmotavanje zapleta podeljeno je na nekoliko „činova” (skoro kao Diablo 2). U toku prvog, koji služi kao produženi tutorial, saznaćete sve bitne detalje vezane za borbu, trgovinu i društveno-politički milje okruženja; reaktiviraćete Lukrecijinu bazu, obaviti nekoliko questova (prvi čin je potpuno linearan, za razliku od daljeg toka igre), da bi naposletku dospeli u zatvor na izdržavanje tridesetogodišnje robije zbog pokušaja eliminacije mafioza odgovornih za očevu smrt. Iz buvare ćete pobeći posle tačno 15 godina, čime prava odiseja Edge of Chaosa može da počne. Dalji razvoj nelinearne fabule zavisi isključivo od vas. U maniru Privateera obilazićete veliki broj zvezdanih sistema, trgovati, pljačkati i izigravati lovca na ucene, sve vreme svesni jednog ili više generalnih ciljeva koje želite da ostvarite. Svaka dalja priča na tu temu bila bi neumitni spoiler, tako da saznavanje novih detalja ostavljamo vama u amanet. Pored koncepcijskih kvaliteta, Independence War 2 krasi i audio-vizuelna ekstravaganca najnovije generacije. Jedan od najlepših (i najzahtevnijih) 3D enginea današnjice odgovoran je za fenomenalnu realnost prikaza. Neverovatna detaljnost letelica, objekata i okruženja, kao i preobilni svetlosni efekti, naplaćuju cenu u hardveru potrebnom za udobno igranje (realni minimum grafike svodi se na GeForce MX 400). Ako kojim slučajem posedujete GeForce 3 uživaćete u skupu efekata i detaljnosti koji su projektovani specijalno za njega (sjajno opravdanje za investiciju od 800 DEM, ali tata se neće lako složiti). Svemirske simulacije su žanr koji ne pati od uspona ili padova popularnosti. Konstanta protekle decenije je pojavljivanje jedne ili dve igre u godini dana, od kojih skoro svaka automatski biva uvrštena u panteon (ili je stekla makar nadprosečni status). Za nečiji ukus to je stvarno minimum, ali šta da se radi. Uživajte dok traje. Miodrag KUZMANOVIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |