Naš mali, slatki heroj Zero budi se u podvodnoj laboratoriji okružen primercima ljudske vrste u belim mantilima. Oni na njemu, dok je još slab, počinju da vrše razne eksperimente, iz kojih zaključuju da je on prilično bezopasan. To ih navodi da otpočnu sledeću fazu eksperimenta, nakon koje će veoma brzo shvatiti koliko su pogrešili.Interesantan spoj šunjalice, mozgalice i akcije. |
Warp je zasnovan na jednostavnom konceptu. Zero poseduje moć warpovanja, teleportacije na kratke distance. Osim prolaska kroz tanke zidove, on može da se warpuje u objekte poput buradi, defanzivnih topova, generatora, pa čak i u ljude. Pored jednostavnog sakrivanja, warpovanje u objekte može da posluži i za njihovo uništavanje, jer Zero rapidnim pokretima može da ih razori u samoj srži. Zbog toga igra od preslatke i naoko simpatične platformice vrlo brzo postaje krvavi horor, pošto isto razaranje možete primeniti i na naoružanim čuvarima, koji će dati sve od sebe da vas uhvate, ne znajući da vrlo brzo mogu da postanu velika mrlja od krvi i mesa po zidovima podmornice. Osim warpovanja, Zero će tokom prelaženja igre naučiti još nekoliko vrlo zanimljivih trikova. Na primer, moći ćete da lansirate objekte u koje se warpujete, šaljete svoj privid (eho) da odvrati pažnju stražarima i menjate mesto sa ehom i objektima. To će, pored novih načina kako se mogu prevazići određene prepreke, doneti i kompleksnije i zabavnije slagalice kako igra bude odmicala. Protivnika, nažalost, nećete imati mnogo. Oni se mogu podeliti u tri osnovne kategorije. Naučnici koji mole za milost i jedino što mogu da urade protiv vas je pritiskanje velikog crvenog dugmeta, koje, naravno, oglašava alarm. Odbrambeni topovi mogu biti stacionarni ili pokretni, ali bilo kako bilo, uglavnom ne predstavljaju preveliku opasnost i služe kao deo postavke za probleme. Na kraju, tu su vojnici, koji će vremenom biti opremljeniji štitovima, ali ne i pameću. AI nije na visokom nivou, pa ćete pored vojnika prolaziti relativno lako. To, doduše, ne znači da nećete umirati, pošto je Zero nejak i jedan metak je dovoljan da budete vraćeni na prethodni checkpoint. Checkpointi su dovoljno česti, pa čak i ako naletite na neki deo koji iziskuje više pokušaja kako biste naučili gde su zamke, to ne bi trebalo da bude previše frustrirajuće iskustvo. Igra pruža određenu dozu personalizacije lika kroz unapređivanje Zerovih sposobnosti. Moguće je, na primer, poboljšati brzinu kretanja, smanjiti pauzu između dva uzastopna warpovanja, nadograditi eho tako da može da omami protivnike i slično. To dolazi sa određenom cenom, pa ćete nivoe morati malo više da istražujete kako biste potražili grubove, vanzemaljske poslastice kojima se ove nadogradnje kupuju.  | Pored glavne priče o Zerovom pokušaju da pobegne iz kandži podvodne laboratorije, postoje i mini-izazovi na koje možete naleteti u toku istraživanja nivoa. Oni verovatno predstavljaju najteži deo igre, pa je zato implementirana i rang-lista sa najboljim skorovima za hvalisanje.Sve kompleksnije i zabavnije slagalice kako igra odmiče. |
Warp predstavlja interesantan spoj šunjalice, mozgalice i akcije. Audio-vizuelni doživljaj koji ova igra ostavlja kod igrača pitak je i dopadljiv, ali je očigledno da je budžet s te strane bio malčice kraći. Svi protivnici imaju iste glasove i modele osim bossa, s kojim ćete imati nekoliko okršaja. Kontrola kamere i samog lika ponekada ume da se ponaša po sopstvenom nahođenju, što često može da rezultuje pogrešnim korakom u bezdan. Još jedna mana igre, koja će svakako najviše smetati PC igračima, jesu fiksirane kontrole, koje se ne mogu ručno konfigurisati. Uroš ZORIĆ | | |

...još jedno mišljenje | Warp je simpatična i relativno zabavna mala igra, ali su zagonetke previše lake, pa je ne možemo posmatrati kao nešto „neviđeno dobro”. Stealth takođe nije ništa posebno, jer je AI vrlo prizeman. Ipak, autoru ovih redova igra je bila relativno zanimljiva zbog toga što je prilično inventivna. Kako je prelazite, tako dobijate nove moći koje u ovoj formi verovatno niste videli nigde drugde. Premda su moći lepo uklopljene tako da čine okosnicu gejmpleja, a nivoi solidno osmišljeni, bezveze je to što je veliki izdavač kao što je EA sebi dopustio određene tehničke manjkavosti. Ipak, najveća mana Warpa tiče se priče, koja maltene ne postoji. Premisa je lepa, ali nema gotovo nikakvog daljeg razvoja na tom planu. Takođe, u post-Portal eri, igre poput Warpa već su prevaziđene – zamislite ga u FP perspektivi, sa dobrom produkcijom i lepim eksplozijama (da me ne razumete pogrešno, ima eksplozija, samo nisu posebno lepe). Solidna mala igra, ali nije nešto što morate da odigrate. | A. ĐURIĆ |
|

...još jedno mišljenje | Još jedan niskobudžetni projekat zasnovan na jednostavnoj i već viđenoj ideji, ali interesantno upakovanoj i realizovanoj. Koncept ograničene teleportacije unutar opskurnog istraživačkog kompleksa svrstava Warp u red Portalovih kvaziklonova i odiše umešnim dizajnom nivoa, zanimljivim elementima gameplaya i sposobnostima vanzemaljskog mališe kojim upravljate, kao i iznenađujućim količinama krvi i brutalnosti. | Utisak, međutim, kvare dva nezanemarljiva propusta. Prvi se tiče nemogućnosti slobodnog vraćanja na delove nivoa kako biste skupili preko potrebne bonuse za apgrejd sposobnosti. Drugi, i mnogo ozbiljniji, koji inače i kvari ceo doživljaj, odnosi se na lošu optimizaciju grafičkog enginea igre, što se manifestuje padom performansi i čestim loading štucanjima, a to je nespojivo sa budžetnim razredom igre. | A. DINIĆ |
|

Platforma: | PC, PS 3, Xbox 360 | Potrebno: | Inter Pentium 4 / 1,7 GHz ili ekvivalent, 1 GB RAM-a, nVidia GeForce 6800 ili ATI Radeon X1800 GTO 256 MB | Poželjno: | Intel Core 2 Duo / 2 GHz ili AMD Athlon 64 X2 / 2 GHz, 2GB RAM-a, ATI Radeon HD 3650 256 MB ili nVidia GeForce 8600 GT 256 MB (ili ekvivalent) | Veličina: | 1,7 GB (download) | Adresa: | www .ea .com /warp |
|

|