Kako su ptičice stigle do svemira i uopšte odlučile da se obračunaju sa zlim svemirskim svinjama, verovatno nikad nećemo saznati, međutim autorima novog nastavka ove megapopularne franšize takvo okruženje pružilo je pre svega odličnu inspiraciju za grafički dizajn novih nivoa, ali i savršenu podlogu za uvođenje novih faktora koji u velikoj meri menjaju gameplay – gravitacije, širine prostora, crvotočina...Sve to, raspoređeno u dve celine od po 30 nivoa (plus jedna dodatna za vlasnike Samsungovih uređaja), daje osećaj potpuno nove, sveže igre, što je za svaku pohvalu. Promenjene su i ptičice koje su vam na raspolaganju. Pored nekoliko već dobro poznatih, ali redizajniranih u skladu s novom tematikom (klasična projektil-ptica, debela koja eksplodira i plava koja se rasipa na tri manje), tu je i velika debela ptica na koju gravitacija jače deluje, te se može koristiti za rasturanje jačih struktura, zatim ptica koja ledi kamene delove tako da ih možete razbiti, ali je verovatno najzanimljivija mala ljubičasta ptica, koja na vašu komandu menja pravac usred leta. Kako je na mnogim nivoima potrebno izbegavati meteore ili neke druge prepreke, tu mogućnost ćete koristiti u velikoj meri, naročito kad se malo naviknete na nju.  | Svinje koje treba uništiti nalaze se unutar ili iza struktura koje morate razrušiti, kao i ranije, međutim ovde su te strukture često delovi sićušnih planeta koje lebde u svemiru. Svaka od njih ima svoju gravitaciju koja privlači ptičice jačinom koja direktno zavisi od blizine planeta. U mnogo slučajeva ta gravitacija će vam smetati jer ne možete da postignete pravu liniju do cilja, ali ćete je i koristiti da biste vijugali u letu, zaokrenuli na pravu stranu i slično. Sve to daje i mnogo bolji osećaj dubine prostora jer uvek nekako morate sagledavati scenu sa svih strana; nekad je moguće koristiti stari pravolinijski pristup, ali ćete često morati da udarate strukture otpozadi pomoću ptičica koje skreću, da usmeravate meteore ka svinjama, planirate kružne putanje...Sve ovo u velikoj meri razlikuje gameplay od ranijih nastavaka, međutim u nekim momentima ga čini i frustrirajućim. Naravno, ptičice su jednako zarazne kao i uvek, i verovatno nećete dozvoliti da vas to spreči da pokušate „samo još jednom”, ali na mnogim nivoima na kraju ćete imati utisak kao da ste uspeli više na sreću nego zahvaljujući stvarnoj veštini. Autori su verovatno hteli da težinom povećaju zanimljivost, međutim pitanje je koliko je to potrebno jednoj igri koja je pre svega namenjena opuštanju. Jovana KUZMANOVIĆ | | |