TEST PLAY
Osim što se radnja dešava dvadesetih godina prošlog veka u Bostonu i što je sve upakovano u apstraktnu grafičku košuljicu, The Last Case of Benedict Fox nema previše dodira sa Lovecraftovim mythosom. Autori bi želeli da je to tako, ali pre bi mogli da kažemo da se radi o 2.5D Metroidvania ostvarenju. Neprecizne kontrole i čudno kretanje glavnog junaka proizvešće mnoštvo neugodnih situacija Dakle, u pitanju je nelinearna platformska igra u kojoj preuzimate ulogu Benedicta Foxa, detektiva u jednom od alternativnih univerzuma, koji je naumio da rasvetli smrt svog oca i sazna nešto više o svojoj prošlosti. Glavni junak nije sam, s obzirom na to da mu društvo pravi demon, koji mu daje specijalne moći, ali omogućava i da se kreće između stvarnosti i Limba. Okruženje je otkačenije od samog zapleta i prepuno je strukturnih prepreka, agresivnih grozota koje pokušavaju da vas vrate na početak, ali i zagonetki. Od poslednjeg će vam se zavrteti u glavi, jer ne samo što se sve važno za napredak nalazi „zaključano” iza mozgolomki, već je za njihovo iniciranje često potrebno obaviti pripremne radnje, kako bi uopšte mogli da pristupite rešavanju. Pod uslovom da ih prethodno locirate na povelikoj mapi, između čijih delova možete da se krećete koristeći teleporte. Čak su i autori shvatili da su preterali, pa su omogućili njihovo automatsko rešavanje u situacijama kada prethodno ispunite sve uslove. S obzirom na to da se igra u velikoj meri oslanja na platformske deonice, očekivali smo da će biti implementiran odgovarajući upravljački sistem. To, nažalost, nije slučaj, a neprecizne kontrole i čudno kretanje glavnog junaka proizvešće mnoštvo neugodnih situacija. Prilikom kretanja, Benedict ne može da uradi puno toga, pa se većina prepreka savladava koristeći (dvo)skok i hvatanje za ivice platformi. Sledeća stvar koja nam se nije svidela, a predstavlja još jednu tačku oslonca igre, jeste sistem borbi. Odlučeno je da se sukobi rešavaju pravilnim blokiranjem i korišćenjem dve vrste udaraca. Na raspolaganju imate i pištolj kojim je u jeku borbe veoma teško nišaniti, baš kao i mogućnost uzmicanja. Nažalost, autori nisu ostavili mogućnost da se obavi remapiranje tastera na kontroleru, pa će vam biti veoma teško da se naviknete na pomalo čudan raspored komandi. Kako igra na početku ne otkriva puno toga i ostavlja vas da se postepeno upoznajete sa zapletom i okruženjem u kom se nalazite, imaćete problema da se u potpunosti prepustite uživanju. Kada se na to dodaju mušičave kontrole i krajnje neinspirativne borbe, jasno je zašto The Last Case of Benedict Fox nije ispunio velika očekivanja. Inače, borbe mogu da se pokažu i kao veoma teške, pa su autori osmislili naročit princip za njihovo „preskakanje”, koji u krajnjoj instanci podrazumeva korišćenje neranjivosti. S druge strane, to vam neće pomoći da savladate neke platformske deonice u kojima, ipak, bivate vraćeni na početak nakon samo jednog dodira sa neprijateljem. Ono što će vas naterati da gurate dalje je pomenuto grafičko okruženje i, zapravo, zanimljiva priča, čije „odmotavanje” se ne odvija na uobičajen način. Interakcije sa likovima prate se preko voiceoverom podvučenih međuscena, gde nam se čini da su autori namerno „robotizovali” dijaloge kako bi dodatno pojačali apstrakciju. Ni ovo se neće dopasti svakome. Konačno, igra sadrži i prstohvat role play elemenata: na raspolaganju je kupovina predmeta koje možete da koristite tokom avanture (na primer, bočice sa napitkom koji vraća izgubljen health, dimne bombe i tako dalje), baš kao i njihovo poboljšavanje, ali i upgradeovanje moći demona. Bez obzira na to što su na nekoliko mesta načinjene kardinalne greške, The Last Case of Benedict Fox je igra kojoj valja dati šansu, naročito ukoliko volite akcione avanture sa obiljem logičkih elemenata. Podešavanjem težine igre unekoliko je moguće poništavanje negativnih aspekata, a tada će do izražaja doći otkačeno fantazijsko okruženje i zanimljiva priča. Pitanje je samo da li ćete izdržati dovoljno dugo da to i iskusite. Potrebno: Ryzen 5 1400 / Core i5-7400, 12 GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti Poželjno: Core i5-10600K, 16 GB RAM, GeForce RTX 3060 Ova igra je: akciona platformska avantura sa logičkim elementima Platforma: Windows, Xbox Series X/S Veličina: 12 GB Studio: Plot Twist Izdavač: Rogue Games Adresa: i.sk.rs/359095 PEGI: 16 70
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Majorana 1 Kvantna topologija Topološki kvantni računar otporan je na uticaj kosmičkog zračenja, ali i dalje mora da se ohladi skoro do apsolutne nule... AMD Ryzen 9 9950X3D Jedan, da svima vlada Ako vam je potreban najbrži procesor, i za igranje, i za ozbiljnije zadatke, Ryzen 9 9950X3D nema konkurenciju... Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti Aero OC 16G i GeForce RTX 5070 Ti Gaming OC 16G I za kreativce, i za igrače Sasvim sposoban da se nosi sa 4K rezolucijom u svim igrama i pruži sasvim pristojne performanse, dok u 1440p apsolutno blista... Asus ROG Strix Scar 18 (G835LX) Fantastična zver i kako je kupiti (3) Laptop namenjen onima koji „ne žale pare” da imaju ono što je trenutno najbolje i najbrže... Deset najboljih Microsoft PowerToys alatki Najbolji od najboljih PowerToys Run je alatka kojoj treba da se okrenete ukoliko vam sistemska rutina za pretragu ne odgovara... Apple iPhone 16e Malo muzike za mnogo para Problem nije samo cena i slabiji grafički podsistem, već i trajanje baterije... Cemu 2.6 Wii U emulacija Cemu omogućava pokretanje i privođenje kraju oko 57 procenata igara „napisanih” za Wii U... .rs: nove usluge eUprave - novi propisi - najava 5G Mnogo eNoviteta U novom esDnevniku roditelji će dobijati notifikacije za ocene i izostanke... Trgovinski rat Istoka i Zapada Velika igra, nesagledive posledice Kao u igri „kukavice”, dve supersile kreću se velikom brzinom jedna prema drugoj, izazivajući drugu da prva skrene... South of Midnight Magična igra koja izgleda kao živa bajka, animirana u stilu filmskog serijala „Spiderverse”... |
||||||||||