TEST PLAY
Proceduralno generisani sadržaj igre sa roguelike mehanikom spada u najveće pošasti koje su se ikada desile ovoj grani industrije zabave, u velikoj meri rezultujući naslovima koji su odraz lenjosti autora da celu stvar ne svedu na zatupljujuće generički i repetitivni grind (uz neke časne izuzetke). U moru ovakvih bezličnih klonova, obavezan je bio taj jedan unikatni štos koji će malog, gubavog mešanca nebrojenih uzora bar malo izdići iznad konkurencije. Autorima Loot Rivera u ovom smislu svakako treba odati priznanje, jer su u svoju uzdanicu nekako uspeli da uguraju ne samo omaž već i element gameplaya inspirisan klasikom ruskog inženjera-genijalca Alekseja Pajitnova iz daleke 1984. godine. Glupo, nemaštovito, loše, lenjo, uvredljivo.... Mršava postavka Loot Rivera nije preterano bitna, niti interesantna. U ulozi ste neimenovanog, besklasnog junoše koji se namerio na pelješenje potopljenih katakombi i ruševina nekakvog gotsko-darksoulsolikog grada u kom vlada večna tmina. ni koncept igranja viđen je milion puta ranije i svodi se na bezbednosnu, hub zonu u kojoj je moguća ograničena interakcija sa nekoliko NPC likova promenljive prisutnosti i važnosti i nepregledan niz dosadnih, proceduralno generisanih (bljak) nivoa i lavirinta sa buljucima ponavljajućih kripova. Ovde na scenu stupa famozni gimmick Loot Rivera koji u celu jednačinu ubacuje momente iz legendarnog Tetrisa, nagoveštenog u uvodu teksta. Elem, po potopljenim tamnicama i kanalima krećete se isključivo korišćenjem posejanih drvenih i kamenih „tetris-platformi” i blokova, tako što „jedrite” po vodenim površinama u skladu sa njihovim oblikom, načinima na koje se uklapaju sa ostalim platformama, kao i preprekama u vidu zidova, pregrada i ostalih ometajućih elemenata. Ovo ne znači samo da je potrebno provaliti pravilan redosled njihovog korišćenja, kombinovanja i „odblokiravanja” kako biste napredovali, već ih možete koristiti i u samim borbama, izolovanjem i razdvajanjem pojedinih neprijatelja, odnosno, kao efikasnog sredstva za slučajeve taktičke bežanije. Pored ovoga, druga velika novina koju igra donosi tiče se neuobičajenog menadžmenta preko potrebnih napitaka za obnavljanje zdravlja. Ne dobijate ih progresom tokom igranja ili kupovinom, već ih investirate kod stanovitog NPC-a u baznom kampu pre početka svakog dungeon runa, koji će ih udvostručiti u slučaju vašeg sretnog povratka. Sve ovo bi pas s maslom nekako i pojeo, da igra nije toliko supertanka po pitanju onoga što nudi, konvencija žanra koje ignoriše ili ih efektno unazađuje. Odakle početi? Možda od samog, apsurdnog naslova koji implicira da ćete baratati sa više odbačenog plena nego bar dve Diablo igre zajedno? Pa, šala je „na vas”, sav „loot” svodi se na sporadične novčiće, nekakvu mana-valutu za kupovinu boljeg oružja i mutator-orbove, odnosno, retke dropove u vidu novih primeraka opreme (koju na licu mesta morate zameniti za trenutnu ili ostaviti lagumskim pacovima, s obzirom na nepostojanje inventara). Borbena mehanika bazira se na (ne)preporučenom pariranju, koje je problematično kako zbog samog vizuelnog prikaza (poluptičje perspektive i intenzivne, ometajuće pikselizacije učesnika), tako i zbog nespretne animacije i tajminga samog procesa (uz nemogućnost prekida napada jednom kada ga inicirate). Bolje naoružanje kupujete od odgovarajućeg prodavca, ali je njegova kolekcija organizovana na bizaran način i onemogućava da vidite naprednije primerke pre obavezne kupovine prethodnih. Dodatni porazni feature igre, na koji će svaki Soulsbornovac ili Eldenringovac gledati sa apsolutnim prezirom, tiče se i opcije u meniju za olakšice prilikom igranja. Bljak i bljuv. U ovom obliku i sa onim što nudi, Loot River više deluje kao nešto za osobe kojima se pokvarila primarna igračka platforma, pa svoj obavezni fiks traže na nekom starom, slabašnom i prašnjavom laptopu za beznadežne situacije. Za kraj, cijena - sitnica koju ištu za sve ovo spada u kategoriju vulgarnog bezobrazluka. Toliko. Potrebno: Core i5, 4 GB RAM, GeForce GT 650M, Windows 7 Poželjno: Core i5, 8 GB RAM, GeForce GT 650M, Windows 10 Ova igra je: rougelike retro-pikselasta akcija sa (ne)inventivnim „gimmickom” Platforma: Windows, Xbox One/SXS Veličina: 2,1 GB Studio: straka.studio Izdavač: straka.studio, Supehot Presents Adresa: lootriver.com PEGI: nema 30
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||