TEST PLAY
Mislili ste da ne postoji igra koja secka na GeForceu RTX 3080? Moje slatko letnje dete, ona i te kako postoji i zove se The Ascent. U pitanju je prvenac švedskog studija Neon Gigant, hibrid akcionog RPG-a i twin stick pucačine izdat na PC-ju i prethodnoj i aktuelnoj generaciji Xbox konzola. Cyberpunk aždajica od igre, kada se sve opcije nasviraju na maksimum, u stanju je da transformiše pitomu PC konfiguraciju u rig za majnovanje ethereuma, makar u pogledu naprežućih zvukova koje proizvode kuleri. Ova opservacija zasnovana je na pre-release review verziji koju sam igrao nedelju dana pre izlaska igre - rečeno mi je da će stvari biti bolje nakon Day-1 patcha, što možete da proverite vi koji ovo čitate u budućnosti. Prelepa, hipernabudžena grafika brutalno je zahtevna, podržava ray tracing i DLSS i optimizovana je za RTX grafičke kartice Razlog za brutalnu zahtevnost jeste hipernabudžena grafika koja podržava ray tracing i DLSS, optimizovana za RTX grafičke kartice. Okruženje Velesa, futurističkog, distopijskog megalopolisa koji se ne nalazi u Severnoj Makedoniji, na momente je impresivnije nego Cyberpunk 2077. Prava je misterija kako je švedski jedanaestočlani tim za samo tri godine uspeo da kreira ovako lep i raskošan virtuelni svet. Možda na uštrb svega drugog što igra može da ponudi? Saznajte u nastavku... The Ascent znoji kiberpank arhetipe i diše distopijski panfuturizam. U ulozi ste radnika-ugovorca koji je cenu transfera u „progresivni” Titov Veles platio ograničenom slobodom do isplate duga megakorporaciji. Njegovu fizikalnu idilu servisera reciklažnih mašina prekida iznenadni bankrot kompanije koja kontroliše ovaj kiberpankerski megagrad. Sve se odmah pretvara u pucačinu, a radeći za svog poslovođu koji pokušava da u novim okolnostima izdejstvuje nezavisnost za svoj distrikt, naš mutavi junak započeće seriju nasilnih misija protiv bandi, mutanata i raznovrsnih goonsa. Ako vam ovo zvuči nekako depersonalizovano, u pravu ste, ali to je direktni derivativ cyberpunk tematike. Veles je ogroman, otvoren i prepun detalja, opcionih quest NPC-ja i lore fragmenata. Put od jedne do druge quest lokacije često traje i deset minuta, jer vas igra agresivno tera da pešačite i da se divite okruženju. U jednom trenutku vam otvara mogućnost za fast-travel taksijem, ali vas demotiviše cenom i odsustvom loota i borbenog XP-a koji biste u međuvremenu nakarikali. Tri godine smo peglali svaki vlažni i neonski ćošak, uživaj, makar na silu! Gejmplej je prilično jednostavan i gotovo u potpunosti je preslikan sa bilo koje aktuelne twin-stick pucačine. Za udobno igranje preporučujem gamepad, jer ovakve igre nisu zamišljene za kombinaciju miša i tastature. Igra od vas očekuje da stalno zauzimate zaklon i otvarate vatru iza njega, ali najbolji rezultati postižu se kombinacijom skrivanja i kajtinga. Zamislite da igrate kao hunter u WoW-u i dobićete približnu sliku onoga što se na polju gejmpleja ovde traži od vas. Nažalost, i za razliku od drugih akcionih RPG-a, ovde nemate varijacije na temu pristupa nasilju - ne možete da igrate kao „mag” ili štajaznam, sve što možete jeste da pucate, trčite i koristite cyber dodatke koji funkcionišu kao specijalni napad za koji lagano punite energiju. Loot je, takođe, dosadan, jer je generički i servira vam se postepeno, bez ikakvih iznenađenja, legendarnih primeraka ili bilo čega drugog što bi vam ubrzalo puls. I pored inteligentnih obrta tokom petnaestak sati kampanje (više ukoliko jurite opcione misije) i dobro sročene naracije, igra će vam sigurno dosaditi, jer odbija da interno evoluira. Možda nema smisla zahtevati ne znam kakve volšebne domete od pucačine koja košta tridesetak evra, ali ja uvek hoću da sve bude super i da mi se servira na tacni. The Ascent je igra koju ćete sigurno nabaviti ako ste vlasnik bilo koje Nvidijine RTX kartice, koju želite da propustite kroz toplog zeca. Ostale kategorije igrača komotno mogu da sačekaju neku sezonsku akciju ili da igru besplatno igraju putem Xbox Game Passa - od prvog dana (29. jul) igra je besplatna za PC i Xbox pretplatnike ovog servisa, za koji i dalje tvrdimo da je suviše dobar da bi bio istinit. Potrebno: Core i5-3470 / FX-8350, 8 GB RAM, GeForce GTX 660 / Radeon R9 390X Poželjno: Core i9-9900K / Ryzen 7 3700X, 16 GB RAM, Geforce RTX 2080 / Radeon RX 6800 XT Ova igra je: cyberpunk twin-stick pucačina Platforma: Windows, Veličina: 19 GB Studio: Neon Giant Izdavač: Curve Digital Adresa: PEGI: 18 70 Naš video: i.sk.rs/358073
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Windows 11 23H2 Sveže oprani Prozori Windows Copilot, ugrađeni AI pomoćnik, već sada je daleko više od toga što je Cortana ikad bila i mogla da bude... Asus ROG Maximus Z790 Formula Hladna zimi, hladna leti Uz Raptor Lake Refresh generaciju Intelovih Core procesora paralelno je „osvežena” i ponuda modela matičnih ploča... Apple Watch Ultra 2 i Apple Watch Series 9 Ovogodišnji „ vršioci dužnosti” Oba sata dolaze sa preinstaliranim WatchOS-om 10.x i to je jedna od značajnih novina... Asus ROG Ally Z1 Extreme Saveznik je stigao! Ovo je Windows PC, oličen u formi ručne igračke konzole, što ga već na prvu loptu razlikuje od najvećeg konkurenta, Valveovog Steam Decka... Estetska vizija Pavela Surovog Arhetipsko kulturno nasleđe i AI Kako to izgleda kad AI u svoje ruke uzme neko ko i te kako ume da ga iskoristi kao alatku? Razvoj traktorskog snopa Svemirski čistač Naučnici su na korak od stvaranja tehnologije koja je donedavno bila sastavni deo naučne fantastike... Samsung Galaxy Tab S9 FE+ Povoljan kvalitet Uređaj laserski fokusiran na zonu gde se preklapaju vrh srednjeg dela tržišta i početak onog najvišeg... Borba YouTubea protiv adblockera Reklamokalipsa YouTubea Alphabet očekuje da mu se vrati uloženo, što je sasvim normalno, ali sam kvalitet usluge na svim nivoima opada u svim Googleovim proizvodima... Regulacija kripto-trgovanja Kripto-tržište u paklenoj kuhinji Tržište kripto-valuta i srodnih finansijskih instrumenata pretrpelo je još jedan veliki i razočaravajući potres... Alan Wake II Ovo je hrabar, na momente lud i superpretenci-ozan, ali nikada dosadan eksperiment kombinovanja naracije i gejmpleja... The Talos Principle 2 Bolju, impresivniju, zarazniju i produkcijski napucaniju glavolomku u ovome trenutku nećete naći... Call of Duty: Modern Warfare III Kampanja je kratka, multiplayer recikliran, a glavna novost je zombi režim DMZ, posuđen iz Warzonea... |
||||||||||