TEST PLAY
Krisabel je bila obična devojka u običnom gradu, sve dok jednog dana nije slučajno aktivirala vremenske kristale. Tada saznaje da je „The Chosen One”, da može da kontroliše protok vremena, te okuplja družinicu istomišljenika i kreće u veliku anime avanturu. Kontrolisanje vremena ključno je i za vizuelni stil i mehaniku borbe Otprilike, ovo je prvih petnaestak minuta Cris Tales, igre koju su razvili kolumbijski studiji Dreams Uncorporated i Syck. U biti, ovo je JRPG, iako očigledno ne dolazi iz Japana, jer se gotovo svih tradicija žanra drži od A do Š. Tu je pomenuti twist vremenskih putovanja i paradoksa, tinejdž družina piskavih glasića i nesalomivog duha, magična životinja koja govori (žabac), predskazanja, petkazanja i... Pa, sve što možete očekivati od takvih igara, spakovano u komotnih 20-30 sati prelepo nacrtane i još bolje animirane avanture. Sve to ima duha i „duše”, što bismo voleli da kažemo, čak i pored očigledne naivnosti koja je neminovna za jedan JRPG. Element putovanja kroz vreme nije prisutan samo kao pokretač radnje, već ima ključnu ulogu u istraživanju i borbama. Dok ste u gradovima, odnosno, tokom svih mirnih deonica igre, uvek ćete videti prošlost, sadašnjost i budućnost. Osim što stvara veoma lep vizuelni efekat, ovaj trojaki prikaz otvara vam mogućnosti za pronalaženje skrivenih predmeta i pomaganje stanovnicima u problemima. Na primer, u početnom poglavlju apotekarka vam zatraži da pomognete da razaznate na koju teglu ide etiketa. Pošaljete žabicu Matijasa u prošlost, vidite teglu pre nego što je otpala etiketa, problem rešen. Ili ćete rezultate onoga što uradite u prošlosti videti u sadašnjoj i budućoj verziji iste scene. Istina, gotovo svaka ovakva glavolomka rešava se slanjem žabe levo ili desno, a ni sami zadaci nisu teški, ali je simpatično produbljivanje igre i daje vam priliku da radite još nešto, sem da idete po gradu i lupate po tasteru za pokretanje dijaloga. Ovaj sistem zaista zablista u borbama. One su izvedene u klasičnom JRPG maniru. Potezne su, sa dozom quicktimea, kao u South Park RPG-ovima, gde ako pravovremeno pritisnete taster, izvodite malo jači napad ili blokirate protivnika. Same po sebi nisu ništa spektakularno, ali ih putovanje kroz vreme pretvara u prave mozgalice. Kada dođe red na Krisabel, protivnike sa leve strane ekrana možete slati u prošlost, a one koji stoje desno u budućnost. Kao i ranije pomenute zgrade, ovo utiče na njihovo starenje, uključujući i razne statusne efekte koje im nalepite. Hoćete da otrovna strelica brže reaguje? Pošaljite metu u budućnost i otrov će joj poprilično istopiti oklop. Vukodlak vas prejako udara? Kad ga pošaljete u prošlost postaće štene, pa neka udara do mile volje. Voleli bismo da sada kažemo kako se sve ovo slasno produbljuje što dalje napredujete i kako se borbe ne svode na jedan-dva takva momenta i besomučno ponavljanje običnog napada, ali, uglavnom, nije tako. Cris Tales i dalje se odigrava kao gotovo svaka igra iz žanra, samo što, eto, imate povremeno mogućnost da pametno iskombinujete sposobnosti likova i tako eliminišete jednog do dva nezgodna protivnika. Nemali broj igrača slaže se da je nekada čak i bolje samo umlaćivati sve na ekranu, umesto da se bavite kombinatorikom. To, složićete se, ubija onda poentu svega što su developeri stvorili i ponudili od alatki. Ne pomaže ni to što su susreti sa protivnicima prepuni nagađanja, jer niti vidite njihove linije zdravlja, nit imate detalje o njihovim napadima i slabostima, pa ni kad, zapravo, aktivirati blok zbog previše stilizovanih animacija. Ostavljeno je mnogo toga eksperimentisanju u igri, gde vas stvari malčice prejako biju već od početka. Spremite se da često snimate poziciju. Kada privedete igru kraju, moguće je da, nažalost, nećete biti baš zadovoljni razrešenjem priče. Iako je, po izreci, bitno putovanje, a ne destinacija, to što nas igra često tera da pravimo nezgodne izbore nije najveštije pretočeno u samom kraju. I dalje, ovo je simpatičan RPG sa originalnom forom oko koje se sve vrti, a i na Game Passu je, tako da ga barem možete „besplatno” provrteti i videti da li vam leži. Potrebno: dvojezgarni procesor na 2,5 GHz, 4 GB RAM, GeForce GTX 650 Ti Poželjno: četvorojezgarni procesor na 2,7 GHz, 8 GB RAM, GeForce GTX 750 Ti Ova igra je: prelepo nacrtana i još bolje animirana avantura Platforma: Windows, PS4/5, Xbox One/SXS, Switch Veličina: 6 GB Adresa: cristalesgame.com PEGI: 12 73 Naš video: i.sk.rs/358077
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Windows 11 23H2 Sveže oprani Prozori Windows Copilot, ugrađeni AI pomoćnik, već sada je daleko više od toga što je Cortana ikad bila i mogla da bude... Asus ROG Maximus Z790 Formula Hladna zimi, hladna leti Uz Raptor Lake Refresh generaciju Intelovih Core procesora paralelno je „osvežena” i ponuda modela matičnih ploča... Apple Watch Ultra 2 i Apple Watch Series 9 Ovogodišnji „ vršioci dužnosti” Oba sata dolaze sa preinstaliranim WatchOS-om 10.x i to je jedna od značajnih novina... Asus ROG Ally Z1 Extreme Saveznik je stigao! Ovo je Windows PC, oličen u formi ručne igračke konzole, što ga već na prvu loptu razlikuje od najvećeg konkurenta, Valveovog Steam Decka... Estetska vizija Pavela Surovog Arhetipsko kulturno nasleđe i AI Kako to izgleda kad AI u svoje ruke uzme neko ko i te kako ume da ga iskoristi kao alatku? Razvoj traktorskog snopa Svemirski čistač Naučnici su na korak od stvaranja tehnologije koja je donedavno bila sastavni deo naučne fantastike... Samsung Galaxy Tab S9 FE+ Povoljan kvalitet Uređaj laserski fokusiran na zonu gde se preklapaju vrh srednjeg dela tržišta i početak onog najvišeg... Borba YouTubea protiv adblockera Reklamokalipsa YouTubea Alphabet očekuje da mu se vrati uloženo, što je sasvim normalno, ali sam kvalitet usluge na svim nivoima opada u svim Googleovim proizvodima... Regulacija kripto-trgovanja Kripto-tržište u paklenoj kuhinji Tržište kripto-valuta i srodnih finansijskih instrumenata pretrpelo je još jedan veliki i razočaravajući potres... Alan Wake II Ovo je hrabar, na momente lud i superpretenci-ozan, ali nikada dosadan eksperiment kombinovanja naracije i gejmpleja... The Talos Principle 2 Bolju, impresivniju, zarazniju i produkcijski napucaniju glavolomku u ovome trenutku nećete naći... Call of Duty: Modern Warfare III Kampanja je kratka, multiplayer recikliran, a glavna novost je zombi režim DMZ, posuđen iz Warzonea... |
||||||||||