TEST PLAY
Ugledavši rimejk Demon’s Soulsa kao glavnu uzdanicu premijere Playstationa 5, nadležni u THQ uskliknuše: „I mi kljus...konja za tu trku imamo!”. Brže-bolje izdata je naredba Gunfire Gamesu da naprečac sklepa nešto, reciklirajući raspoložive assete, a ovi bejahu dovoljno lenji da odgovor ponude u vidu prilagođavanja svog famoznog uradka iz 2016. godine, koji je do sada bio ekskluziva za Oculus Rift VR platformu. CBtA je kljakavi prequel višestruko bolje igre Remnant: From the Ashes Prva tri minuta provedena uz restaurirani Chronos Before the Ashes, izgledno će vas podsetiti na nešto što ste imali prilike da prilično skoro igrate. To nešto je Remnant: From the Ashes, co-op akciona „ekstravagancija” niskog intenziteta, ali i zavidnog kruga pratilaca koji je okupila od svoje premijere, pre nekih godinu i po dana. CBtA je svojevrsni prequel te priče, sa nekoliko opštih mesta i referenci, vizuelno identičan, koncipiran u pomenutoj formi Soulsborne igre, uz vidljivo odsustvo vatrenog ili bilo kakvog modernog arsenala koji je krasio Remnant. Ovaj put, igrač je ulozi mladolikog heroja (ili heroine) namerene da reši misteriju istraživačke baze u kojoj se sprovode morbidni eksperimenti sa virtuelnom realnošću i paralelnim dimenzijama, a koji će aktivno uticati i na samo psiho-fizičko stanje lika koji vodite. Jedna, ali vredna (i, nažalost, nedovoljno dobro iskorišćena) novina koju Chronos donosi tiče se delimično redizajniranog sistema napredovanja po iskustvenim nivoima, koji u celu čorbu ubacuje sastojak koji deluje prilično intrigantno na papiru. Elem, krljanjem neprijatelja osvajate standardne iskustvene bodove, koje, zatim, investirate u jedan od četiri dostupna atributa (veća snaga, bolja kondicija prilikom eskivaža, potentnije magije, odnosno, povećanje linije zdravlja i veća otpornost na udarce), bez očekivanih iskustvenih orbova/duša koje neprijatelji ispuštaju iza sebe, a koje biste zatim grozničavo jurili jednom kada geknete. Caka je u tome što nakon svake pogibije vaš lik stari za jednu godinu, što efektivno utiče kako na okretnost, brzinu kretanja, agilnost i količinu poena potrebnu za unapređivanje pomenutih atributa (magijska budženja, na primer, više „koštaju” dok ste mlađi), tako i na vaš fizički izgled. Ovo znači da isključivo od vas zavisi da li ćete igru završiti kao mladić/devojka u naponu snage, odnosno sporija, ali i iskusnija sredovečna osoba ili, naposletku, naborani, sedokosi i sedobradi starac ili bakica. Balans ovom sistemu svojevrsnog kažnjavanja igrača (a ginućete mnogo i često), uspostavljaju specifični perkovi koji vam se dodeljuju nakon svake pune decenije zaginuća. Ovako dobra ideja, nažalost, nije nimalo razrađena ili bolje iskorišćena tokom igranja. Obilje načina na koje je ovo moglo da se implementira u priču, grananje radnje, odnose sa likovima, uticaj koji to može da ima na okruženje i protivnike ili bilo šta slično tome u potpunosti je ignorisano. Zapravo, igra u svim svojim aspektima funkcioniše po toliko ogoljenim i jednostavnim principima, da je teško oteti se utisku da je ovo neka vrsta radnog prototipa i igrivog koncepta, koji je propustio priliku da se razgrana na razne zanimljive i originalne načine. Sporedni likovi koje ćete sretati daju se nabrojati na prste jedne ruke (bez guranja), „avanturistički” momenti i problemi su sporadični i inferiorni, ceo „sistem” apgrejdovanja oružja zasniva se na korišćenju samo jedne vrste resursa, a od beskrajnog niza različitih konzjumablsa i estus flask ekvivalenata iz sličnih igara ograničeni ste na maksimalno četiri(!) nekakva zmajska artefakta za lečenje zdravlja. Ovome kumuje i „arsenal” od čitavih šest primeraka oružja, ukupno četiri varijacije magijskih napada sumnjive upotrebne vrednosti, kao i ravna, jednostavna i nezačinjena grafika, te spora, rogobatna i ukočena borbena mehanika koja stvara utisak kao da se svi fajtovi odvijaju pod vodom. Osrednje, neposoljeno, kljakavo i kratko igračko iskustvo koje brzo vetri iz glave, bez obzira koliku priliku ste spremni da mu pružite zbog jednog interesantnog gimmicka koji ima. Potrebno: Intel i5-4690K / AMD FX-8320, 4 GB RAM, GeForce GTX 660 / Radeon R7 370 2 GB, Windows 7 Poželjno: Intel i5-4690K / AMD FX-8320, 8 GB RAM, GeForce GTX 970 / Radeon RX 480, 4 GB VRAM, Windows 10 Ova igra je: kljakavi Soulsborne klon čija originalnosti ostaje neiskorišćena Platforma: Windows, Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Stadia Veličina: 7,5 GB Studio: Gunfire Games, THQ Nordic Izdavač: THQ Nordic Adresa: i.sk.rs/357830 Pegi: 16 46
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Majorana 1 Kvantna topologija Topološki kvantni računar otporan je na uticaj kosmičkog zračenja, ali i dalje mora da se ohladi skoro do apsolutne nule... AMD Ryzen 9 9950X3D Jedan, da svima vlada Ako vam je potreban najbrži procesor, i za igranje, i za ozbiljnije zadatke, Ryzen 9 9950X3D nema konkurenciju... Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti Aero OC 16G i GeForce RTX 5070 Ti Gaming OC 16G I za kreativce, i za igrače Sasvim sposoban da se nosi sa 4K rezolucijom u svim igrama i pruži sasvim pristojne performanse, dok u 1440p apsolutno blista... Asus ROG Strix Scar 18 (G835LX) Fantastična zver i kako je kupiti (3) Laptop namenjen onima koji „ne žale pare” da imaju ono što je trenutno najbolje i najbrže... Deset najboljih Microsoft PowerToys alatki Najbolji od najboljih PowerToys Run je alatka kojoj treba da se okrenete ukoliko vam sistemska rutina za pretragu ne odgovara... Apple iPhone 16e Malo muzike za mnogo para Problem nije samo cena i slabiji grafički podsistem, već i trajanje baterije... Cemu 2.6 Wii U emulacija Cemu omogućava pokretanje i privođenje kraju oko 57 procenata igara „napisanih” za Wii U... .rs: nove usluge eUprave - novi propisi - najava 5G Mnogo eNoviteta U novom esDnevniku roditelji će dobijati notifikacije za ocene i izostanke... Trgovinski rat Istoka i Zapada Velika igra, nesagledive posledice Kao u igri „kukavice”, dve supersile kreću se velikom brzinom jedna prema drugoj, izazivajući drugu da prva skrene... South of Midnight Magična igra koja izgleda kao živa bajka, animirana u stilu filmskog serijala „Spiderverse”... |
||||||||||