TEST PLAY
Ugledavši rimejk Demon’s Soulsa kao glavnu uzdanicu premijere Playstationa 5, nadležni u THQ uskliknuše: „I mi kljus...konja za tu trku imamo!”. Brže-bolje izdata je naredba Gunfire Gamesu da naprečac sklepa nešto, reciklirajući raspoložive assete, a ovi bejahu dovoljno lenji da odgovor ponude u vidu prilagođavanja svog famoznog uradka iz 2016. godine, koji je do sada bio ekskluziva za Oculus Rift VR platformu. CBtA je kljakavi prequel višestruko bolje igre Remnant: From the Ashes Prva tri minuta provedena uz restaurirani Chronos Before the Ashes, izgledno će vas podsetiti na nešto što ste imali prilike da prilično skoro igrate. To nešto je Remnant: From the Ashes, co-op akciona „ekstravagancija” niskog intenziteta, ali i zavidnog kruga pratilaca koji je okupila od svoje premijere, pre nekih godinu i po dana. CBtA je svojevrsni prequel te priče, sa nekoliko opštih mesta i referenci, vizuelno identičan, koncipiran u pomenutoj formi Soulsborne igre, uz vidljivo odsustvo vatrenog ili bilo kakvog modernog arsenala koji je krasio Remnant. Ovaj put, igrač je ulozi mladolikog heroja (ili heroine) namerene da reši misteriju istraživačke baze u kojoj se sprovode morbidni eksperimenti sa virtuelnom realnošću i paralelnim dimenzijama, a koji će aktivno uticati i na samo psiho-fizičko stanje lika koji vodite. Jedna, ali vredna (i, nažalost, nedovoljno dobro iskorišćena) novina koju Chronos donosi tiče se delimično redizajniranog sistema napredovanja po iskustvenim nivoima, koji u celu čorbu ubacuje sastojak koji deluje prilično intrigantno na papiru. Elem, krljanjem neprijatelja osvajate standardne iskustvene bodove, koje, zatim, investirate u jedan od četiri dostupna atributa (veća snaga, bolja kondicija prilikom eskivaža, potentnije magije, odnosno, povećanje linije zdravlja i veća otpornost na udarce), bez očekivanih iskustvenih orbova/duša koje neprijatelji ispuštaju iza sebe, a koje biste zatim grozničavo jurili jednom kada geknete. Caka je u tome što nakon svake pogibije vaš lik stari za jednu godinu, što efektivno utiče kako na okretnost, brzinu kretanja, agilnost i količinu poena potrebnu za unapređivanje pomenutih atributa (magijska budženja, na primer, više „koštaju” dok ste mlađi), tako i na vaš fizički izgled. Ovo znači da isključivo od vas zavisi da li ćete igru završiti kao mladić/devojka u naponu snage, odnosno sporija, ali i iskusnija sredovečna osoba ili, naposletku, naborani, sedokosi i sedobradi starac ili bakica. Balans ovom sistemu svojevrsnog kažnjavanja igrača (a ginućete mnogo i često), uspostavljaju specifični perkovi koji vam se dodeljuju nakon svake pune decenije zaginuća. Ovako dobra ideja, nažalost, nije nimalo razrađena ili bolje iskorišćena tokom igranja. Obilje načina na koje je ovo moglo da se implementira u priču, grananje radnje, odnose sa likovima, uticaj koji to može da ima na okruženje i protivnike ili bilo šta slično tome u potpunosti je ignorisano. Zapravo, igra u svim svojim aspektima funkcioniše po toliko ogoljenim i jednostavnim principima, da je teško oteti se utisku da je ovo neka vrsta radnog prototipa i igrivog koncepta, koji je propustio priliku da se razgrana na razne zanimljive i originalne načine. Sporedni likovi koje ćete sretati daju se nabrojati na prste jedne ruke (bez guranja), „avanturistički” momenti i problemi su sporadični i inferiorni, ceo „sistem” apgrejdovanja oružja zasniva se na korišćenju samo jedne vrste resursa, a od beskrajnog niza različitih konzjumablsa i estus flask ekvivalenata iz sličnih igara ograničeni ste na maksimalno četiri(!) nekakva zmajska artefakta za lečenje zdravlja. Ovome kumuje i „arsenal” od čitavih šest primeraka oružja, ukupno četiri varijacije magijskih napada sumnjive upotrebne vrednosti, kao i ravna, jednostavna i nezačinjena grafika, te spora, rogobatna i ukočena borbena mehanika koja stvara utisak kao da se svi fajtovi odvijaju pod vodom. Osrednje, neposoljeno, kljakavo i kratko igračko iskustvo koje brzo vetri iz glave, bez obzira koliku priliku ste spremni da mu pružite zbog jednog interesantnog gimmicka koji ima. Potrebno: Intel i5-4690K / AMD FX-8320, 4 GB RAM, GeForce GTX 660 / Radeon R7 370 2 GB, Windows 7 Poželjno: Intel i5-4690K / AMD FX-8320, 8 GB RAM, GeForce GTX 970 / Radeon RX 480, 4 GB VRAM, Windows 10 Ova igra je: kljakavi Soulsborne klon čija originalnosti ostaje neiskorišćena Platforma: Windows, Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Stadia Veličina: 7,5 GB Studio: Gunfire Games, THQ Nordic Izdavač: THQ Nordic Adresa: i.sk.rs/357830 Pegi: 16 46
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Windows 11 23H2 Sveže oprani Prozori Windows Copilot, ugrađeni AI pomoćnik, već sada je daleko više od toga što je Cortana ikad bila i mogla da bude... Asus ROG Maximus Z790 Formula Hladna zimi, hladna leti Uz Raptor Lake Refresh generaciju Intelovih Core procesora paralelno je „osvežena” i ponuda modela matičnih ploča... Apple Watch Ultra 2 i Apple Watch Series 9 Ovogodišnji „ vršioci dužnosti” Oba sata dolaze sa preinstaliranim WatchOS-om 10.x i to je jedna od značajnih novina... Asus ROG Ally Z1 Extreme Saveznik je stigao! Ovo je Windows PC, oličen u formi ručne igračke konzole, što ga već na prvu loptu razlikuje od najvećeg konkurenta, Valveovog Steam Decka... Estetska vizija Pavela Surovog Arhetipsko kulturno nasleđe i AI Kako to izgleda kad AI u svoje ruke uzme neko ko i te kako ume da ga iskoristi kao alatku? Razvoj traktorskog snopa Svemirski čistač Naučnici su na korak od stvaranja tehnologije koja je donedavno bila sastavni deo naučne fantastike... Samsung Galaxy Tab S9 FE+ Povoljan kvalitet Uređaj laserski fokusiran na zonu gde se preklapaju vrh srednjeg dela tržišta i početak onog najvišeg... Borba YouTubea protiv adblockera Reklamokalipsa YouTubea Alphabet očekuje da mu se vrati uloženo, što je sasvim normalno, ali sam kvalitet usluge na svim nivoima opada u svim Googleovim proizvodima... Regulacija kripto-trgovanja Kripto-tržište u paklenoj kuhinji Tržište kripto-valuta i srodnih finansijskih instrumenata pretrpelo je još jedan veliki i razočaravajući potres... Alan Wake II Ovo je hrabar, na momente lud i superpretenci-ozan, ali nikada dosadan eksperiment kombinovanja naracije i gejmpleja... The Talos Principle 2 Bolju, impresivniju, zarazniju i produkcijski napucaniju glavolomku u ovome trenutku nećete naći... Call of Duty: Modern Warfare III Kampanja je kratka, multiplayer recikliran, a glavna novost je zombi režim DMZ, posuđen iz Warzonea... |
||||||||||