TEST PLAY
Necronator: Dead Wrong
Dragan KOSOVAC
1. septembar 2020.

Bez želje da kinjimo naslove za mobilne platforme ili Switch, ali Necronator: Dead Wrong iz studija Toge Productions na prvi pogled izgleda kao da je port sa nekog od pomenutih sistema. Zapravo, radi se o indie projektu razvijanom direktno za PC, samo su autori namerno rešili da se grafički ograniče na kombinaciju simpatičnih 2D crteža i stilizovanog, low-poly 3D prikaza koji, srećom, nikada ne napušta okvire funkcionalnosti. Tehnički gledano, ova igra je spoj lane offense bitaka i kartične roguelite mehanike koji fanove ovakvog tipa igara pogađaju tačno „u žicu”.

Ovaj naslov napravljen je ciljano, da se svidi ljubiteljima specifičnog žanra igara i bez namere da se podilazi široj publici

Okvirna priča je čudna mešavina mračnog i iščašene komike. Vi ste mladi diplomac sa akademije za nekromantske vojskovođe, a kako biste postali pravi zli gospodar, na vama je da trenirate svoje veštine napadom na sve bolje utvrđena sela i gradove lokalnih kraljevstava. Kao pravi nekromanser, nikada sami nećete ići u borbu, nego se oslanjate na vozdizanje neupokojenih ratnika i bacanje različitih magija. Zapravo, idealan pristup bitkama je da jedinice posmatrate kao potpuno potrošnu robu, kao još jedan resurs u svom arsenalu. Svaka partija stavlja pred vas mapu kraljevstva sa serijom račvanja, a na vama je da birate kojim putem ćete se kretati. Neka čvorišta su bitke, neka nasumični bonusi, neka prodavnice - sve u skladu sa borbenim kartičnim naslovima ovog tipa. Odstupanje od pravila vidi se u samim bitkama.

Borbe su glavna specifičnost Necronatora i predstavljaju ključnu stavku pri odlučivanju da li će vam se ova igra svideti ili jednostavno nije za vas. Svaka mapa predstavlja kvadratni isečak krajolika koji lebdi u prostoru i može da se rotira u koracima od 90 stepeni, kako biste imali što bolji pregled situacije. Negde na pomenutom krajoliku nalazi se vaš izvor mane, a sa druge strane, povezan vijugavim putevima, nalazi se protivnički dvorac. Vaš zadatak je ili da osvojite/uništite neprijateljsku bazu ili da dovoljno dugo sačuvate svoju.

Prepoznatljiva lane offense mehanika iz igara u kojima šaljete talase svojih jedinica da se sukobe sa protivničkim je zakomplikovana na nekoliko zanimljivih načina. U svakom potezu u rukama imate ograničen broj karata (najčešće četiri), ali taj broj može da se menja u specijalnim okolnostima (kao što su modifikatori na samim kartama). Vaša zaliha mane postepeno se regeneriše (u nekim uslovima brže, u drugim sporije), tako da morate dobro da osmislite kada ćete iskoristiti koju kartu.

U svoje redove možete da prizovete različita stvorenja sa specifičnim vrstama napada i sposobnostima. Jedinice variraju od tipične pešadije i strelaca, preko magova i oklopljenih teškaša, sve do nevidljivih ubica ili kamikaza sa eksplozivom na leđima. Među kartama koje aktivirate nalaze se i magije koje protivnicima nanose direktnu štetu, slabe njihove borbene karakteristike ili im na putu postavljaju zamke. Sem toga, tu su karte koje jačaju vaše jedinice na posebne načine, bilo privremeno u toku bitke, bilo trajno, dok je karta još uvek u vašim rukama ili u trenutku kada je aktivirate. Širok spektar taktičkih mogućnosti naglašen je vašim izborom komandanta, jer na početku svake partije možete da izaberete drugog mračnog gospodara sa potpuno drukčijom specijalizacijom i da ga/je dalje razvijate između bitaka.

Ipak, u svakoj bici je najbitnije da neprestano pratite nivo vlastite mane i kretanje protivničkih jedinica. Naime, put između protivničkog utvrđenja i vašeg portala najčešće nije linearan, već i na njemu postoje različita raskršća gde, poput skretničara, morate putokazima da usmeravate svoje jedinice, kako bi na adekvatan način presrele protivničke napadače. Pošto svaka jedinica ima specifične bonuse i penale pri borbi sa svim vrstama ratnika, promišljeno usmeravanje grupe prizvanih stvorenja, bilo ka neprijatelju koji im leži ili od protivnika pred kim su slaba, neretko znači razliku između pobede i poraza.

Necronator: Dead Wrong svakako nije epohalan naslov koji će se svideti svakome, ali ako volite ovaj tip igara, očekuju vas sati i sati zabave.

Potrebno: procesor na 2,4 GHz, 1 GB RAM, grafička kartica sa podrškom za Pixel Shader 2.x, 512 MB VRAM, Windows 7

Poželjno: procesor na 2,8 GHz, 2 GB RAM, grafička kartica sa podrškom za Pixel Shader 2.x, 512 MB VRAM, Windows 7

Ova igra je: lane offense taktika, zasnovana na kartičnoj mehanici

Platforma: Windows, Switch

Veličina: 705 MB

Studio: Toge Productions

Izdavač: Modern Wolf

Adresa: i.sk.rs/357652

PEGI: nema

70


PRETHODNI TEKST
SLEDEĆI TEKST
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Aktuelno štampano izdanje
APRIL 2024
Gigabyte Radeon RX 7900 GRE Gaming OC 16G
Zlatni zeka
Model koji je izvorno namenjen kineskom tržištu, i koji se tamo pojavio još prošlog leta, lepo je popunio prazninu između modela RX 7800 XT i RX ...
Asus ROG Zephyrus G16 (GU605MY-QR085X)
Najkompaktnija zverka
Uz sve kompromise, ovo je verovatno najsnažniji laptop smešten u manje od dva kilograma i 18 milimetara visine...
Honor Watch 4
Savršeno upakovan
Sat koji donosi veoma malo pravih noviteta, ali kod kog je uklapanje poznatog i očekivanog dovedeno do savršenstva...
Mobile World Congress 2024
Ovde i AI ima AI
Utisak je da MWC „na nogama” drže isključivo velike kineske kompanije, a praksa predstavljanja flegšip telefona na sajmu je sve ređa...
Inovativni motori i reaktori
Bolji pogon
Električni motori uskoro stižu u putničke avione, samo da se reši nekolicina konstruktorskih prepreka...
Honor Magic 6 Pro
Magična Šestica
Sistem kamera oslanja se na tehnički sofisticiran dizajn sa promenjivim otvorom blende...
Apple, AI i nova tužba za monopol
Kisela ili slatka jabuka
Apple će uvek da koristi sopstveno rešenje, ukoliko može da ga napravi dovoljno brzo i kvalitetno...
Dragon’s Dogma 2
Nastavak dvanaest godina stare igre koja odavno ima kultni status, naoko, jednostavan akcioni RPG koji se trudi vas angažuje, ali i pomalo namuči...
Rise of the Ronin
Rise of the Ronin izuzetno podseća na Ghost of Tsushima, kako po izgledu, tako i po konceptu...
Highwater
Ugodan koktel postapokaliptične komike i poetične melanholije...
Microsoft Windows 3.0
Prisećamo se treće iteracije operativnog sistema baziranog na grafičkom korisničkom okruženju, koja je konačno mogla da izađe na crtu takmacima...
© 2024 Svet kompjutera. Sva prava zadrzana.
Novi broj - Arhiva - Forum - O nama