TEST PLAY
Bez želje da kinjimo naslove za mobilne platforme ili Switch, ali Necronator: Dead Wrong iz studija Toge Productions na prvi pogled izgleda kao da je port sa nekog od pomenutih sistema. Zapravo, radi se o indie projektu razvijanom direktno za PC, samo su autori namerno rešili da se grafički ograniče na kombinaciju simpatičnih 2D crteža i stilizovanog, low-poly 3D prikaza koji, srećom, nikada ne napušta okvire funkcionalnosti. Tehnički gledano, ova igra je spoj lane offense bitaka i kartične roguelite mehanike koji fanove ovakvog tipa igara pogađaju tačno „u žicu”. Ovaj naslov napravljen je ciljano, da se svidi ljubiteljima specifičnog žanra igara i bez namere da se podilazi široj publici Okvirna priča je čudna mešavina mračnog i iščašene komike. Vi ste mladi diplomac sa akademije za nekromantske vojskovođe, a kako biste postali pravi zli gospodar, na vama je da trenirate svoje veštine napadom na sve bolje utvrđena sela i gradove lokalnih kraljevstava. Kao pravi nekromanser, nikada sami nećete ići u borbu, nego se oslanjate na vozdizanje neupokojenih ratnika i bacanje različitih magija. Zapravo, idealan pristup bitkama je da jedinice posmatrate kao potpuno potrošnu robu, kao još jedan resurs u svom arsenalu. Svaka partija stavlja pred vas mapu kraljevstva sa serijom račvanja, a na vama je da birate kojim putem ćete se kretati. Neka čvorišta su bitke, neka nasumični bonusi, neka prodavnice - sve u skladu sa borbenim kartičnim naslovima ovog tipa. Odstupanje od pravila vidi se u samim bitkama. Borbe su glavna specifičnost Necronatora i predstavljaju ključnu stavku pri odlučivanju da li će vam se ova igra svideti ili jednostavno nije za vas. Svaka mapa predstavlja kvadratni isečak krajolika koji lebdi u prostoru i može da se rotira u koracima od 90 stepeni, kako biste imali što bolji pregled situacije. Negde na pomenutom krajoliku nalazi se vaš izvor mane, a sa druge strane, povezan vijugavim putevima, nalazi se protivnički dvorac. Vaš zadatak je ili da osvojite/uništite neprijateljsku bazu ili da dovoljno dugo sačuvate svoju. Prepoznatljiva lane offense mehanika iz igara u kojima šaljete talase svojih jedinica da se sukobe sa protivničkim je zakomplikovana na nekoliko zanimljivih načina. U svakom potezu u rukama imate ograničen broj karata (najčešće četiri), ali taj broj može da se menja u specijalnim okolnostima (kao što su modifikatori na samim kartama). Vaša zaliha mane postepeno se regeneriše (u nekim uslovima brže, u drugim sporije), tako da morate dobro da osmislite kada ćete iskoristiti koju kartu. U svoje redove možete da prizovete različita stvorenja sa specifičnim vrstama napada i sposobnostima. Jedinice variraju od tipične pešadije i strelaca, preko magova i oklopljenih teškaša, sve do nevidljivih ubica ili kamikaza sa eksplozivom na leđima. Među kartama koje aktivirate nalaze se i magije koje protivnicima nanose direktnu štetu, slabe njihove borbene karakteristike ili im na putu postavljaju zamke. Sem toga, tu su karte koje jačaju vaše jedinice na posebne načine, bilo privremeno u toku bitke, bilo trajno, dok je karta još uvek u vašim rukama ili u trenutku kada je aktivirate. Širok spektar taktičkih mogućnosti naglašen je vašim izborom komandanta, jer na početku svake partije možete da izaberete drugog mračnog gospodara sa potpuno drukčijom specijalizacijom i da ga/je dalje razvijate između bitaka. Ipak, u svakoj bici je najbitnije da neprestano pratite nivo vlastite mane i kretanje protivničkih jedinica. Naime, put između protivničkog utvrđenja i vašeg portala najčešće nije linearan, već i na njemu postoje različita raskršća gde, poput skretničara, morate putokazima da usmeravate svoje jedinice, kako bi na adekvatan način presrele protivničke napadače. Pošto svaka jedinica ima specifične bonuse i penale pri borbi sa svim vrstama ratnika, promišljeno usmeravanje grupe prizvanih stvorenja, bilo ka neprijatelju koji im leži ili od protivnika pred kim su slaba, neretko znači razliku između pobede i poraza. Necronator: Dead Wrong svakako nije epohalan naslov koji će se svideti svakome, ali ako volite ovaj tip igara, očekuju vas sati i sati zabave. Potrebno: procesor na 2,4 GHz, 1 GB RAM, grafička kartica sa podrškom za Pixel Shader 2.x, 512 MB VRAM, Windows 7 Poželjno: procesor na 2,8 GHz, 2 GB RAM, grafička kartica sa podrškom za Pixel Shader 2.x, 512 MB VRAM, Windows 7 Ova igra je: lane offense taktika, zasnovana na kartičnoj mehanici Platforma: Windows, Switch Veličina: 705 MB Studio: Toge Productions Izdavač: Modern Wolf Adresa: i.sk.rs/357652 PEGI: nema 70
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Gigabyte Radeon RX 7900 GRE Gaming OC 16G Zlatni zeka Model koji je izvorno namenjen kineskom tržištu, i koji se tamo pojavio još prošlog leta, lepo je popunio prazninu između modela RX 7800 XT i RX ... Asus ROG Zephyrus G16 (GU605MY-QR085X) Najkompaktnija zverka Uz sve kompromise, ovo je verovatno najsnažniji laptop smešten u manje od dva kilograma i 18 milimetara visine... Honor Watch 4 Savršeno upakovan Sat koji donosi veoma malo pravih noviteta, ali kod kog je uklapanje poznatog i očekivanog dovedeno do savršenstva... Mobile World Congress 2024 Ovde i AI ima AI Utisak je da MWC „na nogama” drže isključivo velike kineske kompanije, a praksa predstavljanja flegšip telefona na sajmu je sve ređa... Inovativni motori i reaktori Bolji pogon Električni motori uskoro stižu u putničke avione, samo da se reši nekolicina konstruktorskih prepreka... nomacs 3.16 • PotPlayer 1.7 • Krita 5.2.2 • Kdenlive 24.02 • CPU-Z 2.09 • Oracle VM VirtualBox 7.0.14 • RealWorld Cursor Editor 2003.1 • Mixxx 2.4.0 Korisne besplatne alatke Prosečnom korisniku uvek je milije kada nešto može da koristi „za dž”... Honor Magic 6 Pro Magična Šestica Sistem kamera oslanja se na tehnički sofisticiran dizajn sa promenjivim otvorom blende... Apple, AI i nova tužba za monopol Kisela ili slatka jabuka Apple će uvek da koristi sopstveno rešenje, ukoliko može da ga napravi dovoljno brzo i kvalitetno... Dragon’s Dogma 2 Nastavak dvanaest godina stare igre koja odavno ima kultni status, naoko, jednostavan akcioni RPG koji se trudi vas angažuje, ali i pomalo namuči... Rise of the Ronin Rise of the Ronin izuzetno podseća na Ghost of Tsushima, kako po izgledu, tako i po konceptu... Microsoft Windows 3.0 Prisećamo se treće iteracije operativnog sistema baziranog na grafičkom korisničkom okruženju, koja je konačno mogla da izađe na crtu takmacima... |
||||||||||