Za manje od pet godina filmski serijal „John Wick” se od kultnog favorita pretvorio u nezaustavljivu franšizu, a pored novih filmskih nastavaka i spin-offa, igrači sa VR opremom mogli su da probaju i igru John Wick Chronicles. Konačno, sada je pred nama prava igra, smeštena u mračni svet prikazan u ovom filmskom serijalu, koja je namenjena široj igračkoj publici.Akcioni heroj John Wick zapravo je genijalni taktičar koji neprestano donosi smrtonosne odluke u deliću sekunde |
U pitanju je delo relativno malog studija Bithell Games, na čijem čelu je Majk Bithel, tvorac igara kao što su Thomas Was Alone i Volume. Igra je smeštena u period dok je John Wick još uvek bio aktivni ubica, dakle, pre filmova ili tačnije, pre nego što je upoznao Helen. Naracija se odvija retrospektivno. Misteriozni kriminalac po imenu Hex kidnapovao je Winstona i Charona iz hotela Continental, zbog čega je High Table angažovao Johna Wicka da reši taj problem. Hex je svestan kakva sudbina mu sledi i dok čeka na neumitni kobni kraj, pripoveda svojim zatočenicima kako je John Wick rasparčao njegovu čitavu organizaciju.  | Kampanja igre teče prolaskom kroz grupe spojenih misija. Svaki put kada John dođe na novu lokaciju, ima priliku da odabere specifične bonuse (specijalno skrojena odela koja plaćate poznatim zlatnicima iz filmova) da bi se zatim upustio u seriju obračuna sa nizom protivnika. Količina zdravlja, zavoja i oružje sa kojim počinjete prvi nivo na jednoj lokaciji ne mogu da se dopune do završetka poslednje misije na tom lokalitetu. Svaki sledeći nivo započinjete u identičnom stanju u kom ste završili prethodni. Pošto ne znate unapred da li sledeći nivo počinje relativno mirno ili bitkom velikih razmera, uvek je uputno imati što više fokusa, metaka u okviru i zdravlja.Sama borba veoma je specifična i od toga da li će vam se svideti, zavisiće vaše celokupno iskustvo sa igrom John Wick Hex. U pitanju je takozvana timeline strategija koja objedinjuje izvođenje u realnom vremenu sa povlačenjem poteza. Naime, svaka akcija u igri traje određeni broj milisekundi, ali vreme teče samo kada izvršavate akcije, slično mehanici u Superhotu, ali u igri John Wick Hex imate interfejs sa indikatorom protoka vremena i trajanja akcija koje obavljate vi i svi protivnici na ekranu. To znači da neprestano analizirate celokupno okruženje i potencijalne mogućnosti. Ispostavlja se da je John Wick, zapravo, genijalni taktičar koji neprestano donosi smrtonosne odluke u deliću sekunde, a uz malo treninga, to ćete raditi i vi. John može da se kreće u dva različita stava. Kada čuči, bolje nišani i teže ga je pogoditi, a kada stoji, može da koristi i borilačke veštine ili čak da baci oružje ka protivniku i privremeno ga ošamuti. Sem toga, kada čučite, možete da se kotrljate po podu, ali tada trošite fokus. Oružje u igri predstavlja resurs. Svaku lokaciju počinjete sa Johnovim specijalnim pištoljem koji ima dva okvira. Promenom okvira gubite sve preostale metke u originalnom okviru, a to takođe troši dragocene milisekunde. Zato je mnogo efektnije bacati ka protivnicima oružje koje je pri kraju sa municijom i kupiti sa poda pištolje, puške i automate eliminisanih neprijatelja. U praksi, borba je prilično jednostavna kada ste suprotstavljeni jednom protivniku, ali se sa svakim sledećim učesnikom u obračunu situacija eksponencijalno komplikuje. Tada morate da donosite teške odluke koje će vas često koštati poena zdravlja, a njega nikako nemate dovoljno. Poseban izazov predstavljaju borbe sa bossovima, koje je teže pogoditi i ošamutiti nego obične krimose. Igra ima stanoviti stepen nasumičnosti. Naime, dok su sve mape ručno napravljene i uvek imaju isti izgled, raspored protivnika uvek se generiše nasumično. Sem toga, igra donekle nagrađuje brzo odlučivanje i završavanje nivoa, jer ako odugovlačite kako biste istražili čitav nivo (recimo u potrazi za dragocenim zavojem), možete da dočekate sponovanje novih protivnika. Pored toga što je veoma zabavan, John Wick Hex je iznenađujuće dinamičan za naslov sa, efektivno, poteznim izvođenjem. |