TEST PLAY<>
102004<><>

Silent Storm: Sentinels

Sentinels je jedan od retkih expansion packova gde se zaista vidi da je razvojni tim poslušao gotovo sve zahteve, primedbe i predloge fan baze, kreirajući ekstra sadržaj koji je po mnogo čemu bolji od originalne igre na koju se naslanja. Najzahtevnija potezna strategija na PC platformi je time u većoj meri postala ono što je trebalo da bude pre godinu dana.

Zaplet je produbljen, mnogo maštovitije projektovan i veštije ispričan (prvenstveno kroz dijaloge i brifinge, kojih ovoga puta ima pre svake misije). Thor’s Hammer, organizacija koja je koristila gužvu Drugog svetskog rata zarad ispunjavanja sopstvenog plana za dominaciju svetom (i lansiranja laserskog satelita „Silent Storm”), nije potpuno uništena akcijama savezničkih i nemačkih komandosa u poslednjim ratnim godinama. Njeni restlovi sada pokušavaju da se dokopaju raketne tehnologije Wernera von Brauna i ponovo isprobaju isti scenario. Angloamerikanci, Germani, ostali saveznici i bivši pripadnici Sila osovine Torovom Čekiću prave protivtežu kroz megatajnu Sentinels organizaciju, paravojno-špijunsku formaciju koja na pretnje svetskom miru odgovara kombinacijom špijunskih i ofanzivnih metoda.

Kampanja u Sentinelsima ima nešto manje izraženu pseudonelinearnost nego original (otvaranje nekih misija u zavisnosti od uspeha u prethodnim), ali je, kao što rekosmo, mnogo fokusiranija na tok priče (koji je u kecu na momente delovao polupano). Najveća novina koju donosi ekspanzija jeste ekonomski momenat odnosno mogućnost i potreba da ljudstvo i opremu plaćate umesto da ih za džabe dobijate u bazi. Time igra ozbiljnije počinje da liči na Jagged Alliance, a ovaj dodati strateški sloj podrazumeva mnogo veće taktiziranje, pogotovo kada se radi o skupljanju opreme koja u borbenoj zoni ostaje posle masakra protivničkih snaga (a koju možete prodati kod dilera u bazi), kao i izboru komandosa za koje smatrate da će vam biti potrebni (za koje plaćate jednokratni fee). Uspešno kompletiranje primarnih, sekundarnih i opcionih zadataka u misijama vam donosi novac, što je uz prodaju zaplenjene opreme vaš glavni izvor finansiranja.

Ostale izmene i unapređenja prisutni su u bukvalno svakom segmentu igre. Recimo, privikavanje komandosa na određeno oružje sada ne zavisi od pojedinačnog primerka, već se vezuje za tip; potrošnja akcionih poena za kretanje je povećana, čime je igra postala nešto teža; posle svake bitke dobijate ekran s prikazom „robe” koja je ostala na borbenoj mapi, što eliminiše potrebu da je skupljate ručno; težinu igre sada možete podešavati u sitna crevca, a posebno su značajne i dobrodošle opcije za tweakovanje oponentskog AI-a (bolje sakrivanje, level i sl). Tu su i novi modeli oružja, novi komandosi i neizbežni PanzerKlein borbeni oklopi koji su osnovnu igru učinili tako neodoljivom.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
The Sims 2
Arena Wars
Asterix & Obelix XXL
Shell Shock: Nam ’67 VS Conflict Vietnam
D-Day
Call of Duty: United Offensive
Gorky Zero: Beyond Honor
Silent Hill 4: The Room
Adventures of Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring
Summer Games 2004
Stoneage Foolympics
YetiSports Deluxe
Chaos League
Richard Burns Rally
Beyond Divinity
Silent Storm: Sentinels
Šta mislite o ovom tekstu?
Spartan: Gates of Troy
kill.switch
Chris Sawyer’s Locomotion
Transport Giant

Potrebno:
Pentium 3/800 MHz ili ekvivalent, 128 MB RAM, GeForce 2 MX/32 MB
Poželjno:
Pentium 4/2.2 GHz ili ekvivalent, 512 MB RAM, GeForce FX 5900/128 MB ili Radeon 9700 Pro
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .nival .com /eng /sa _info .html

84
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera