The Rise of the Witch-king donosi dve osnovne novine od kojih je prva, skup redizajniranih pravila na nelinearnoj strateškoj mapi „slobodne” kampanje, manje bitna. Story-driven kampanja od sedam interesantnih misija u kojima pratimo uspon budućeg vođe Nazgula mnogo je interesantniji dodatak. Smešten u daleku prošlost Srednje zemlje, tj. nekoliko stotina godina nakon poslednje alijanse Ljudi i Vilovnjaka i odsudne bitke u kojoj je Sauron ostao bez prsta, ovaj set misija prikazuje uspon Kralja-vešca i uništenje Arnora, stare kraljevine Numenoranaca. Naime, na „današnjoj” teritoriji Rohana i Gondora nekada je postojao labavi savez ljudskih kraljevina, razjedinjen glupim nesuglasicama i bez centralne vlasti. Witch King se pojavljuje na krajnjem severu (Angmar) i rešava da ovu slabost iskoristi do maksimuma. Okuplja vojsku Trolova, Tamnih Numenoranaca (otpadnika od Dunadana) i odmetnutih brđana i kreće da osvaja, pali & siluje... Frakcija Angmar, u odnosu na ostale, deluje pomalo nebalansirano usled velikog broja prejakih jedinica. Dve vrste trolovske pešadije u stanju su da zgaze bilo koju kopnenu jedinicu, a dark rangeri (pogotovo ako im kupite „uprgrades”) jedna su od najjačih ranged jedinica. Kao i u osnovnoj igri, artiljerija i ovde igra presudnu ulogu u napadu i odbrani: ukoliko je dobro čuvate od napada konjice ili protivničkog topništva, možete se šetkati po mapi i rušiti oponentske utvrde bez većih poteškoća. Specijalna jedinica Angmara (neka vrsta gigantskog avetinjskog vuka) takođe je izuzetno gadna: prizvaćete je onda kada vam je potreban teškaš za ključni prodor ili odsudnu odbranu. Misije u single-player kampanji prilično su interesantne jer gotovo u potpunosti odudaraju od uobičajenog koncepta gradnje, skupljanja vojske i jednog nezaustavljivog juriša. Gotovo svaka ima sopstveni „twist” (npr. skupljanje krhotina uništenog palantir kamena i trka sa protivnikom koji to isto radi), a određeni broj ima i vremenski limit (npr. ona u kojoj pre izlaska sunca treba da „koraptujute” 1000 duša na drevnim humkama Numenora). Nažalost, ima ih samo sedam i daju se završiti za jedno popodne, posle čega vam ostaje samo nelinearni War of the Ring kojeg ste do sada već sigurno siti. Miodrag KUZMANOVIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |