Fractured Soul se najtačnije opisuje sintagmom „zabavna igra”. Atmosfera je izuzetno dosadna i priča maltene ne postoji, što su najveće mane ovog naslova. Fractured Soul sigurno neće da vas zabavi „duhovno”, ali bi u njemu svakako trebalo da uživate ako volite akcione platforme.Ocena nije 100 zato što nedostaje dobra, naglašena priča i isto takva atmosfera (tačnije, audio-vizuelna komponenta) koje bi ponudile dobar predah između akcionih deonica. |
Autori igre iz studija Endgame prvobitno su je napravili za Nintendov 3DS. Na PC port koji sada opisujemo čekali smo godinu i po. Da je igra prvo nastala na 3DS-u vidi se po njenom konceptu, pošto inovativno koristi činjenicu da 3DS ima dva ekrana (što je na PC-u rešeno metodom split screena). Naime, duša glavnog junaka je izgleda pocepana. Jedan njen deo nalazi se na jednom ekranu, a drugi na drugom. Svetovi u kojima se duše nalaze maltene su identični, samo s nekoliko ključnih razlika. Najlakši izazovi koje srećete pri početku svode se na „u gornjem svetu je prekidač koji otvara vrata u donjem”. Vrlo brzo, igra postaje složenija – skačete s platforme na platformu dok u skoku menjate svetove i pucate na robote koji pokušavaju da vas ubiju. U drugoj polovini igre izazovi postaju još luđi. U jednom nivou treba da skočite, da u skoku promenite svet kako ne biste udarili u lavu, da onda ponovo skočite dok ste još u vazduhu (i time izvedete double jump) i da se na kraju pravovremeno vratite u početni svet jer platforma na koju treba da skočite postoji samo u njemu. Ako vam nije baš najjasnije šta smo upravo rekli, onda smo dobro opisali igru.  | Kada se pojavila 3DS verzija, ljudi su se najviše žalili na njenu brutalnu težinu. Zato PC verzija ima i lakši mod. Doduše, mi smo igrali u originalnom modu i mislimo da je Fractured Soul u tom režimu težinski taman. Svakako nije lak – zahteva odlične reflekse i koordinaciju pokreta. Ipak, nama se svidelo to što je igra izazovna, pošto je uvek fer – checkpointi su veoma česti, a sve nivoe možete da pređete uz malo vežbe. Sem toga, stalno morate da budete koncentrisani, zbog čega je Fractured Soul zabavniji od igara koje možete da pređete bez razmišljanja.Dobro je i to što je igra raznovrsna – stalno blago menja svoj osnovni koncept i zato je stalno zabavna. Tu su deonice kada u jednom svetu možete da se zadržite samo desetak sekundi, kada je u njemu obrnuta gravitacija, kada je potopljen vodom pa su skokovi duži, a ima i nivoa kada Fractured Soul postaje top-down svemirska pucačina. Uglavnom, autori su odlično zamislili osnovni koncept igre i izazove s kojima se srećete, a onda su takođe odlično pretočili te ideje u igru. Ocena nije 100 zato što nedostaje dobra, naglašena priča i isto takva atmosfera (tačnije, audio-vizuelna komponenta) koje bi ponudile dobar predah između akcionih deonica. Subjektivno govoreći, Fractured Soul bi u tom slučaju bio mnogo zanimljiviji. Aleksandar ĐURIĆ | | |