TEST PLAY<>
102003<><>

American Conquest: Fight Back

Prošlo je tek nešto više od šest meseci otkako se American Conquest disk prvi put zavrteo u našim CD drajvovima, a momci iz GSC Game Worlda već su našli vremena da završe prvu ekspanziju i izbace je na tržište. Fight Back je uz to izrazito obimna ekspanzija koja se (ako je meriti po količini novog sadržaja) nalazi na dobrom putu da zasluži naziv kvazi-nastavka.

Deo istorije koji ova ekspanzija pokriva proteže se od 1517. do 1804. godine. Poprište zbivanja je ostalo isto, tako da ćemo još jednom posetiti američki kontinent u vreme kada su se kolonijalne sile Evrope žestoko borile oko preraspodele teritorija i bogatstva, kako međusobno tako i sa domorocima. Originalnoj postavci od dvanaest raspoloživih nacija priključeno je još pet – Nemačka, Rusija, Portugal, Haida i Holandija sada takođe dobijaju šansu da ostvare svoj vojno-ekonomski potencijal. Dizajnirano je oko četrdeset novih građevina i još pedeset novih jedinica. Prinove su prosejane kroz sve frakcije, tako da ni „seniori” iz originalne igre nisu zapostavljeni.

Glavninu komponente za jednog igrača sačinjava 25 scenarija, raspoređenih u osam kampanja. Svakoj misiji kao podloga prethodi kratka lekcija iz istorije koju možete lako preskočiti ako vam nije do učenja. Ciljevi u novim misijama se kreću od standardnog satiranja protivničkih snaga do sakupljanja određene količine nekog resursa ili čak porobljavanja urođenika. Osim kampanja, Fight Back nudi još deset pojedinačnih scenarija kao i novu Battlefield opciju.

Battlefield mod će doći kao dar s neba vojskovođama kojima je dojadila ciklična izgradnja vojne infrastrukture i neprestano ekonomsko balansiranje. Težište je u potpunosti bačeno na enormne okršaje i vojno taktiziranje, bez potrebe (ili čak mogućnosti) za sakupljanjem resursa i štancovanjem novih jedinica. Battlefield mod možda najbolje ilustruje masovnost bitaka na koje ćete redovno nailaziti u ovoj ekspanziji (kao što je to uostalom bio slučaj i sa ostalim igrama iz radionice GSC Game Worlda). Tokom velikih okršaja dolazi do izražaja mana enginea u vidu ružnog efekta preklapanja, kada se više stotina jedinica stopi u homogenu masu nalik na šarenu amebu što umnogome degradira preglednost situacije.

Uprkos skromnom statusu ekspanzije, Fight Back u paketu nudi i pun editor scenarija (sa sve uputstvom u .pdf formatu na CD-u), što je za svaku pohvalu. Audiovizuelnih unapređenja skoro da nema, ali hiperdetaljna 2D grafika dobro „nosi svoje godine”, dok novi tipovi terena (poput Aljaske) donose potrebno osveženje. Najbolje od svega je to što Fight Back ne zahteva originalni American Conquest, tako da zagriženi stratezi mogu pored novca sačuvati i nešto dragocenog prostora na hard disku.

Đorđe NAGULOV

 
Homeworld 2
Cold Zero: The Last Stand
Star Wars: Jedi Knight - Jedi Academy
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
American Conquest: Fight Back
Šta mislite o ovom tekstu?
Tron 2.0
Taz Wanted
Spy Kids 3D: Game Over
The Temple of Elemental Evil: A Classic Greyhawk Adventure
Skateboard Park Tycoon 2004: Back in the USA
Tony Hawk’s Pro Skater 4
Pro Beach Soccer
WildLife Park
Republic: The Revolution
NorthLand

Potrebno:
Pentium 2 450 MHz, 64 MB RAM, grafička kartica sa DirectDraw podrškom
Poželjno:
Pentium 3 1 GHz, 256 MB RAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .americanconquest .com

82
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera