![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Kao što verovatno niste ni sumnjali, još jednom ste deo Specijalnih snaga zaduženih za probijanje duboko u neprijateljske linije. Vaš osnovni zadatak je neutralisanje glavnih uzročnika za nestabilnost u regionu, a to sve kroz 12 različitih misija na raznolikim teritorijama. Treba napomenuti da su programeri zamislili ove zadatke kao uvod u multiplayer igranje, tako da oni zapravo predstavljaju prostu borbu vaše ekipe protiv računarski vođenih botova, a sve na 12 različitih mapa. Sličan sistem viđen je u igri Quake 3, na primer, gde takođe igranje za jednog igrača ne predstavlja ništa drugo do vežbu za okršaje na Internetu, ili lokalnoj mreži. Kampanja se startuje tako što određujete broj protivnika, njihovu težinu, članove ekipe svog tima, njihove karakteristike i slično. Dodatnu draž singleplayeru, a kasnije i multiplayeru kada se otisnete u Internet ili LaN vode predstavlja činjenica da u Team Factoru nisu zaratile samo dve, već tri strane, što je svakako novitet. Sada će se svaka od njih boriti za preuzimanje vrlo važnog diska iz srušenog helikoptera u džungli, ili će jedna braniti avio-bazu a druge dve pokušati da je razore, i slično. Misije su raznolike i kreću se od napada na bazu Sovjeta preko bacanja bombe na podmornicu, oslobađanja talaca iz napuštene farme, noćnih infiltracija na protivničke teritorije i drugo. Same mape su zaista velike i prilično dobro izbalansirane, sa detaljno određenim mestima susreta neprijateljskih snaga, mestima kuda morate proći a koja možete zaobići i slično. Svaki od nivoa poseduje i posebne lokacije gde se forsira određeno oružje, druga mesta gde se možete skloniti u zaklon, ili napraviti zasedu. Svaki od timova poseduje četiri klase od kojih svaki igrač bira po jednu. Tu je vojnik, kao ultimativna klasa za sve početnike. On poseduje standarnu izdržljivost, a vrlo dobro barata oružjima različitog kalibra. Potom sledi Recon, ili podrška, koji poseduje veliki štit i mnogo zdravlja, ali mu je oružje mahom prigušeno, odnosno nečujna, te tako manje ranjavaju protivnika. Sledi snajper, kome samo ime govori koji su mu afiniteti, kao i specijalac, koji odlično rukuje oružjem velikog kalibra, kao i svim vrstama eksploziva, ali poseduje slab štit. Logično, pravi balans između ovih klasa u jednoj ekipi od neverovatne je važnosti za uspešno okončavanje zadataka. Početnicima preporučujemo da obavezno uzmu klasu vojnika, jer će sigurno biti zadovolji. Malo iskusnijima preporučujemo snajper, potom specijalistu za još iskusnije, a podršku ostavljamo prekaljenim igračima ovog naslova. Grafika nije preterano kvalitetna, na trenutke se čini da su teksture i okolne boje donekle isprane, ali su modeli igrača korektno napravljeni, uz dobre animacije. Izgled oružja je za svaku pohvalu, kao i enterijeri građevina u kojima ćete se možda naći. HUD je dodatno unapređen u ovom ostvarenju kako bi pružio najbolje igračko uživanje. Pored informacija o oružju, količini municije i broju predmeta koje posedujete, postoje još tri pokazatelja i to onaj za zdravlje, izdržljivost i preciznost. Ako ste pogođeni, smanjuje vam se zdravlje. Ako pretrčavate velike razdaljine odjednom, budite uvereni da će vam skala izdržljivosti doći do minimuma a tada nećete više moći da lepo nišanite, hodate ili skačete. Programeri su ovo ubacili kao preventivnu meru kako bi vas onemogućili u „rašovanju” (brzom kretanju svih članova ekipe ka jednoj poziciji) i kako bi se izbeglo masivno krvoproliće kada nekoliko igrača uz mnogo trčanja, skakanja i pucanja uleti u protivničku bazu. Ovako, sve je ostavljno tihom i laganom pristupu, uz dosta taktiziranja i razmišljanja o napadu. Ljubitelji oružja biće oduševljeni informacijom da Team Factor poseduje nekoliko desetina istih. Tu su naravno stari provereni „hitovi” kao AK-47, MP5, M4 i slično, ali i neki rariteti kao SVD Dragunov snajper (viđen u igri Project IGI), potom Saiga dvocevka, Para mašinka i drugo. Moguće je izdavati osnovne komande svojim saborcima, kako biste ih naveli na pravi put, ili im rekli šta želite da rade za vas. AI deluje prilično dobro u tim trenucima, i samo se nekoliko puta zaglavio i stvorio neprilike. Što se propusta i bagova tiče, nažalost, moramo reći da ih ima na pretek. Od samog startnog menija primetićete probleme. Dešava se da tastatura u Team Factoru prosto otkaže rad. Potom, igra nije želela da se pokrene u rezoluciji iznad 640x480 gde su slova bila na ivici nečitkih. Dešava se da često „ispadnete” i u Windows usred partije. Ima još mnogo problema koji će se ispraviti, iskreno se nadamo, kroz naredne patcheve kako bi igra bila još bolja. Nivoi su dobro napravljeni, poseduju dovoljno maštovito napravljenih lokacija i prirodno su izbalansirani. Veliki broj oružja zadovoljiće sve ljubitelje, a tu su i klase, kao i kvalitetno razvijeni AI. Zanimljivo je da u okršajima putem Interneta možete da poboljšavate svoje karakteristike, čime Team Factor zalazi i u RPG žanr. Milan ĐUKIĆ | |||||||||||||
![]()
![]()
|
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |