![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Beta verzija nam je poslužila za isprobavanje novog naoružanja, prerađene fizike igre, atmosfere mapa i svega ostalog što nas čeka ovog leta
Velika novina zabeležena je na polju kretanja odnosno fizike. Sam igrač je donekle ubrzan, ali je ono što će se dopasti većini igrača mogućnost pravljenja duplih skokova i duplih dodževa (dodge predstavlja vid skoka karakterističnog samo za UT, a sada i UT2 - skok nalevo ili nadesno pri čemu igrač mnogo više odlazi u stranu nego u visinu). Tako ćete u ovoj igri biti nagrađeni višestrukim „vezanim” skokovima, kao na primer dodž– –skok–skok (dodge, double jump) ili dodž–dodž– –skok (double dodge, jump). Sve ovo prilično podseća na Quake 2 i njegove strafe, bunny i circle skokove, što je i bila namera autora. Još jedna interesantna mogućnost o kojoj se govori jeste primenjivanje ovih noviteta na zidove ili predmete u okruženju, pri čemu bi igrač bio u prilici da stvara izvesne „matriksolike” efekte za vreme partije. Oružje Svi koji su makar jednom videli Unreal Tournament pri pokretanju UT2 videće, bar što se oružja tiče, svoje stare favorite. Tu su Pulse Gun (popularno nazvan lemilica), zatim ASMD shock rifle, Flak, Rocket Launcher, Impact Hammer... Pa, ipak, nijedno oružje nije isto kao u prvoj igri. ASMD još uvek poseduje mogućnost pravljenja „balona” (upucavanje sekundarnog projektila primarnim), ali je radijus koji takav kombo zahvata znatno manji. Potom, flak cannon (koji svojim primarnim pucanjem podseća na dvocevku iz Quake 3) sada poseduje šrapnele koji se odbijaju samo jednom, u odnosu na UT gde su se odbijali i do pet puta, i tako stvarali prilično neverovatne fragove (ubistva). Impact Hammer je sada mnogo bolje optimizovan i u nedostatku pravog Rocket Jumpa (pucanje u pod uz skok vam u UT2 samo oduzima health), može poslužiti za stizanje na više platforme, dok je sekundarna paljba ovog oružja sada mnogo interesantnija i predstavlja svojevrstan štit koji se „diže” ispred vas, te tako onemogućava bilo kome da vas pogodi i rani. Ovakav štit posebno može biti koristan u trenucima kada bežite sa protivničkom zastavicom, ili neko puca na vas a ne znate gde se nalazi, ali još ostaje da vidi da li će ovako nešto uneti poremećaj balansa ovog naslova. Direktni uticaj Quake franšize ogleda se i u revizijama Rocket Launchera i snajpera. Lanser raketa sada može da napuni samo do tri rakete (u odnosu na šest iz originalnog naslova) koje se ovde kreću brže i imaju veliki splash damage (šteta koju raketa nanosi neposredno, odnosno šteta koju nanosi eksplozijom o okolne površine kada se igrač nalazi u blizini), a tako svakoga ko je igrao neke malo starije naslove najviše svojim karakteristikama podseća na rakete iz opšte poznatog Quake 1. S druge strane, snajper kao takav više ne postoji, i zamenilo ga je oružje nazvano Lightning gun, što je zapravo RailGun iz Quakea sa montiranim zumom. Standardno naoružanje s kojim se „rađate”, odnosno Enforcer, zamenjuje mašinka koja je i bacač granata, dok je GES biorifle, jedno od najpotcenjenijih ubojitih sredstava originalne igre, doživelo svoj povratak u ovaj naslov (iako je najavljeno da ga neće biti) ali sa znantno izmenjenim karakteristikama. Satelitski zrak Treba pomenuti još dva zanimljiva noviteta, a to su Link Gun i ION cannon. ION se zapravo ne nalazi u vašim rukama, već je to satelit koji je lociran iznad svake od mapa. Postavljanjem neke vrste mamca sa satelita prizivate ogromni zrak koji uništava sve u širokom radijusu. Naravno, kako je ovo veliko oružje, i ono ima svoje loše osobine. Prva je što mu je potrebno prilično vremena da se mamac postavi, a drugo je činjenica da ga možete koristiti samo na otvorenim prostorima. Link Gun (Pulse Gun) je poseban zbog toga što može da poveća jačinu projektila koje ispaljuje koristeći direktnu timsku igru. Naime, jedan igrač može Link Gunom „tući” protivnika, i tako mu oduzimati, primera radi, 60 jedinica zdravlja. Ali, ako se još jedan igrač priključi sa Linkom i puca u svog saigrača koji puca u protivnika, tada oduzimaju 120 jedinica zdravlja. Ako se priključe dva saigrača i obojica pucaju u svog saborca koji opet puca u protivnika, Link skida 180 jedinica zdravlja. Čini nam se da je ovo oružje ultimativno rešenje sa ubijanje onih koji vam beže sa zastavicom, ali će ostati da se vidi kako tačno funkcioniše. Grafika Grafika koja pokreće Unreal Tournament 2003 zaista je neverovatna. Zakrivljenih površina ima prilično, enterijeri su bogati detaljima, eksterijeri imaju priličan broj „ukrasa”, a specijalni efekti su na najvišem nivou. Na kraju krajeva, od Unreal enginea nove generacije koji pokreće ovo ostvarenje nismo ni očekivali nešto drugo. Beta, ma koliko bagovita bila, uspeva da nam prikaže poboljšani fizički model naslova, izvanredne mogućnosti u kretanju kao i čitavu plejadu novog i modifikovanog oružja. Po onome što smo videli, UT2003 obećava neverovatno dobro multiplayer uživanje i sjajnu potporu za pravljenje kvalitetnih takmičenja, a u prilog toj tvrdnji ide i činjenica da je CPL unapred proglasio UT2003 zvaničnom igrom Zimskog šampionata 2002. godine i letnjeg turnira 2003. godine, sa nagradnim fondom od po 150.000 dolara. U full izdanju očekuje nas preko 45 mapa, 10 modova, 20 modela igrača, 15 tipova naoružanja sa primarnom i sekunarnom paljbom i 5 potpuno novih powerupova. Milan ĐUKIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |