TEST PLAY<>
012009<><>

Gothic 3: Forsaken Gods

Forsaken Gods, karika koja nedostaje između Gothica 3 i nastavka koji se s nestrpljenjem očekuje, zamišljena je kao unapređeno igračko istkustvo koje je trebalo da ponudi odgovore na otvorena pitanja iz trećeg dela. Međutim, umesto sage u kojoj je trebalo da otkrijemo na koji način će se kivni i arogantni bezimeni heroj uhvatiti u koštac sa događajima u predvečerje sveopšteg rata između ljudi i orkova (predvođenih starim znancima Gornom i Torusom) i kakve će to posledice imati na uzburkano kraljevstvo Mirtane, igra je završila kao tužni mutant, izrešetan redenicima punim bagova i propusta.

Downfall ovog nesrećnog add-ona počinje od činjenice da je igra poverena na izradu developerskim anonimusima iz daleke Indije (na čijem se sajtu FG i ne pominje), da bi nakon izlaženja igre usledilo brže-bolje izbacivanje dva oficijelna patcha, što je na kraju „krunisano” i zvaničnim izvinjenjem JoWooda jer je u prodaju pušten poluupotrebljiv poluproizvod, uz forume prepune kivnih fanova originala koji vrve od svedočanstava o komičnim bagovima i problemima u igri. Čak i sa primenjenim zakrpama igra će, čini se, svakom igraču servirati drugačiju kacu punu raznovrsnih bubica.

Igra pada i na gotovo svim ostalim poljima. Kampanja je gotovo u potpunosti očišćena od dodatnog sadržaja koji se ne tiče izvršavanja glavnog quest-linea. Za razliku od Gothica 3, gde ste se bukvalno saplitali na svakom koraku o glavne i sporedne questove i tercijarne zadatke, u svetu Forsaken Godsa njih ćete tražiti lupom, prečesto bezuspešno obilazeći gradove u nadi da ćete sa nekim pričati o nečem drugom osim da jalovo komentarišete vojno-političke situacije u kraljevstvu (uz gomilu likova koji imaju ime iznad glava, ali uporno odbijaju bilo kakvu komunikaciju, što je naznaka još jednog game breaking baga).

Grafika je identična originalu i, ako ignorišete prečeste vizuelne glitcheve i bagove, lošu optimizaciju, napadno i upadljivo iskrsavanje elemenata scene (kamenja i trave pre svega) i prenaglašeno zamućenje ne toliko udaljenih delova panorame, prizori fenomenalno ukomponovanih gradova i sela sa nabujalom florom Mirtane, kao i prizori žitnih polja okupanih jutarnjim suncem ili perfektno prezentovanih pastoralnih regija i dalje oduzimaju dah kao i pre dve godine.

Umesto da bude učesnik u trci sa hiperprodukcijom kvalitetnih naslova kojima smo bili zapljusnuti protekla dva meseca, Forsaken Gods je sebi namenio ulogu luzera, kome će u uglu školskog dvorišta društvo praviti neznatno manje izbagovani S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky.

Aleksandar DINIĆ

 
Prince of Persia
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir
Gothic 3: Forsaken Gods
Šta mislite o ovom tekstu?
Grand Theft Auto IV
Legendary
Rise of the Argonauts
Silent Hill: Homecoming
CSI: NY - The Game
A Vampyre Story
Hired Guns: The Jagged Edge
FaceBreaker K.O. Party
Sonic Unleashed
Resistance 2
Pyroblazer
Panzerkrieg: Burning Horizon 2
Football Manager Live

Platforma:
PC
Potrebno:
Intel Pentium 4 / 2 GHz ili AMD Athlon XP, 1 GB RAM-a, GeForce ili ATI Radeon DirectX 9.0 128 MB VRAM-a
Poželjno:
Intel Pentium 4 / 3 GHz ili AMD ekvivalent, 1,5 GB RAM-a, GeForce 6800 ili ATI Radeon x1600 128 MB VRAM-a
Veličina:
1 DVD
Adresa:
www .jowood .com / ?lang =en&site =2&gameid =gothic3 _AO&pfid =PC

55
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera