TEST PLAY<>
062003<><>

Next Generation Tennis 2003

Kada je 1998. godine francuski „Carapace” izradio Roland Garros Tennis mnogi ljubitelji belog sporta pomislili su da smo konačno dobili kvalitetnu simulaciju tenisa. Po ugledu na „EA Sportsove” serijale FIFA i NBA Live igra je svake godine osvežavana, pa je mišljenje da će ovo ostvarenje izrasti u nešto više bilo na mestu. Ipak, pored unapređivanja vizuelne komponente, pribavljanja licence za korišćenje franšize „US Open” turnira (samim tim i automatske promene imena igre zboga plasmana na američko tržište) i imena nekih od vodećih svetskih igrača, gameplay je prilično stagnirao a u nekim oblastima doživeo degradaciju. Izlaskom na tržište portovane verzije „SEGA-inog” Virtua Tennisa (početkom prošle godine) zapečaćena je sudbina mnogih teniskih simulacija, a granica prihvatljivog pomerena za nekoliko stepenica.

Next Generation Tennis 2003 prilično je odmakao, kada je igrivost u pitanju, od svog izdanja za 2002. godinu. Osnovna mana prethodnog ostvarenja, inertno i sporo pomeranje igrača po terenu, u potpunosti je eliminisana čime je omogućena bolja kontrola poena i sasvim nova dimenzija igranja. U prilog tome ide i postojanje čak šest vrsta udaraca i čitav niz mogućnosti za osvajanje (završavanje) poena. Kompjuterski vođeni igrači lak su zalogaj, ali najvažnije je to što ne igraju toliko jednolično i mogu različito da reaguju na slične situacije. Pored toga, značajno je povećana mogućnost izbacivanja loptice u aut što zahteva mnogo bolju pripremu poena i koncentraciju prilikom kontrolisanja udarca (pogotovu voleja). Ono što smeta je način izvođenja udaraca tako da u većini situacija imate osećaj da reket „udara” u prazno ili da je kontakt s lopticom ostvaren pre vremena (uz pokret bez izmaha). Igrači koji su dali svoj pristanak za pojavljivanje u igri (Žistin Enan, Čanda Rubin, Marat Safin, Aleks Koreća...) nisu najsrećnije modelovani (ne liče baš puno) i samo će ih notorni ljubitelji tenisa prepoznati iz prve.

Kao i uvek, mnogo se radilo na vizuelnoj komponenti pa je tako na već poslovično odlično predstavljene teniske arene (identične onima u stvarnosti sa pomoćnim terenima i pratećim objektima) dodatna pažnja posvećena pratećim elementima kao što su sudije (čučnu za vreme izvođenja udaraca kako bi bili „bliže” liniji, sklanjaju se od loptica koje idu u njihovom pravcu...), skupljače loptica, odlično animiranu mrežu, oblake koji plove nebom... Zvučna komponenta je sjajna, počev od zvuka udaranja loptice (menja se u zavisnosti od vrste udarca), komentara sudija (postoji muški i ženski glavni sudija) pa do realističnog huka i tapšanja s tribina i stenjanja i uzdaha igrača za vreme izvođenja udaraca. Uz šest (prevashodno arkadnih) modova igranja NGT 2003 biće dobra razbribriga dok čekamo portovanje Virtua Tennisa 2.

Vladimir PISODOROV

 
Enter The Matrix
Viking Invasion
Top Gun: Combat Zones
Ghost Master
Tennis Masters Series 2003
Next Generation Tennis 2003
Šta mislite o ovom tekstu?
Blood Rayne
Rise Of Nations
Grand Theft Auto: Vice City
The Omega Stone
Mistmare
Empire Of Magic
Enigma: Rising Tide
Restaurant Empire
Cabela’s 4X4 Off-Road Adventure 3
Big Mutha Truckers
Salammbô

Potrebno:
Pentium 3 500 MHz, 128 MB RAM, grafička kartica sa 32 MB VRAM
Poželjno:
Pentium 3 800 MHz, 256 MB RAM, grafička kartica sa 64 MB VRAM
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .carapace .fr

80
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera