TEST PLAY<>
112012<><>

Mark of the Ninja

Čučite u senci i posmatrate obližnjeg stražara. Da li ćete ga ubiti s leđa ili ćete mu spustiti luster na glavu? Da li ćete ga zaobići u oblaku dima ili ćete se prošunjati kroz ventilaciju? Ta i slična pitanja postavljaćete sebi tokom igranja nove stealth igre Mark of the Ninja, od autorâ Shanka okupljenih pod zastavom Klei Entertainmenta.

Punokrvna stealth igra, a tako morate i da je igrate.

Odmah da naglasimo – ubedljivo najveća mana ove igre je njena bezvezna priča. Gotovo sve ostalo je veoma dobro. Kao i Shank, i ovo je 2D igra sa karakterističnim vizuelnim stilom u fazonu „Samuraja Džeka” i sličnih crtanih serija Gendija Tartakovskog. Zbog toga, kao i zbog veoma tečnih i lepih animacija, sve što poželite da učinite proteći će izuzetno glatko.

U osnovi, Nindža je punokrvna stealth igra, a tako morate i da je igrate. Ukoliko se protivnicima suprotstavite u stilu Ramba, nećete izvući živu glavu. Igra zahteva taktiziranje, jer je svaki nivo zapravo taktička zagonetka. Izazovi nisu posebno originalni, uključuju zaobilaženje stražara, pokretne zrake koji aktiviraju alarm i slično, ali ipak ima dosta inovativnih detalja. Naročito se izdvajaju zvuci, koji su prikazani vizuelno, u vidu kružića posebnih veličina. To, kao i stalno dodavanje novih začkoljica i gadgeta čini igru svežom do samog kraja.

To je sve lepo zamišljeno, a isto tako je i izvedeno. Rute, stražari i uopšte izazovi tako su napravljeni da ste, ukoliko pogrešite, uglavnom samo vi krivi. AI je prilično dobar, bolji nego u Dishonoredu, ali nije savršen. Na primer, protivnici ne primećuju da su im nestale kolege koje ste malopre eliminisali. Međutim, to u krajnjoj liniji i nije toliko bitno.

Najveći kvalitet Nindže ogleda se u tome što je to u neku ruku superherojska igra. Dok one jadne stražarčiće jednog po jednog ukljanjate s lica zemlje, imaćete takvu moć u svojim rukama da ćete morati da se osetite like a boss. U tom pogledu, igra nas je podsetila na Betmena. Samo sa ubijanjem.

Pored priče, druga veća zamerka nastaje usled same prirode igre. Ovo je stealth naslov, i samo stealth naslov. Recimo, pre igranja Nindže prešli smo Dishonored, koji smo mogli da igramo i po pet sati bez prestanka. A Nindžu igramo sat vremena, pa moramo da pauziramo. To je tako iz dva razloga. Prvo, u Dishonoredu vam je ponuđeno još aktivnosti pored šunjanja. Drugo, Dishonored je igra koja daleko više pažnje posvećuje priči, lore njenog surovog sveta je dosta razvijen. Toga nema u Nindži, pa je pomalo repetitivan.

Ali, eto, tih sat vremena zaista ćete uživati, a kasnije ćete se vratiti na još sat vremena. I tako sve dok ne pređete igru. Zato je svakako preporučujemo svim ljubiteljima stealtha, pa čak i onima koji to nisu, ali vole da koliko-toliko koriste mozak dok se igraju.

Aleksandar ĐURIĆ

 
XCOM: Enemy Unknown
Trine 2: Goblin Menace
Secret Files 3
War of the Roses
Dishonored
Anno 2070: Deep Ocean
Hearts of Iron III: Their Finest Hour
World of Warcraft: Mists of Pandaria
The Testament of Sherlock Holmes
Torchlight II
Thirty Flights of Loving
Tales frome Space: Mutant Blobs Attack!!!
Carrier Command: Gaea Mission
Mark of the Ninja
Šta mislite o ovom tekstu?
NBA 2K13
F1 2012
FIFA 13
The Basement Collection
Gotham City Impostors

Platforma:
PC, Xbox 360
Potrebno:
Phenom 9750, 2 GB RAM-a, GeForce 7800 GT
Poželjno:
Athlon 64 X2 5600, GeForce 9600 GT
Veličina:
1,94 GB
Adresa:
www .markoftheninja .com

86
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera