TEST PLAY<>
112012<><>

Anno 2070: Deep Ocean

Dok su se razni Portali, Arkham Cityji, Battlefieldovi i ostala bratija laktali oko titule igre godine 2011. godine, pravi pobednik je sve to gledao sa blagim osmehom na licu, baškareći se sa podignutim nogama na stolu i tompusom međ zubima. Nakon gomile mikro i mini DLC paketa, koji su uglavnom donosili manje kozmetičke dodatke (uz četiri bonus misije i nekoliko novih tehnologija), Ubisoft je hitrim skokom đipio sa branja zasluženih lovorika i sve fanove Annoa obradovao prvom zvaničnom ekspanzijom za svoju graditeljsko-menadžersku uzdanicu.

Proširenje igre u pravom smislu – gomilom novotarija.

Deep Ocean se bezbolno implementira sa prisutnim Anno 2070 sadržajem na disku, u pravom smislu proširujući igru gomilom novotarija i zahtevajući od posvećenih igrača još više vremena za investiranje u potpuno gustiranje ove monumentalne igre. Fokus DLC-a i nove kampanje od pet misija (veće težine i dužeg trajanja od originala) tiče se S.A.A.T.-ovca Hiro Ebašija, čija istraživanja najdubljih delova okeana donose zanimljive novine na polju generisanja preko potrebne električne energije. To se pre svega odnosi na projektovanje masivne (podvodne) geotermalne centrale, koja obezbeđuje impresivnih 750 jedinica struje, ali čija upotreba sa sobom povlači i rizik od pojavljivanja razornih cunami talasa koji sa lakoćom brišu pojaseve infrastrukture podignute suviše blizu obale.

Pomenuta kasta naučnika S.A.A.T., koja je bila samo pomoćna frakcija u osnovnoj igri, sa ovim proširenjem gotovo je izjednačena sa druge dve strane („zeleni” Eden Initiative i industrijalci Global Trust). Od novih tehnologija tu je sada i mogućnost daljinske preraspodele struje po ostrvima (što može da bude pravi game changer, iz očiglednih razloga), kao i džinovska monumentalna građevina Tech Forum (koju frakcija nije imala u originalu), koja donosi questove i ukida restrikcije po pitanju slobodne gradnje naselja po celom ostrvu (eliminišući potrebu za gradskim centrima, ali i donoseći penale u vidu velikih resursa za izgradnju i ždranja abnormalnih količina struje za normalan rad). Naučnici dobijaju i novu civilizacijsku klasu građanstva (pod nazivom Genijalci, kako i dolikuje), sa pratećim prohtevima radi održavanja socijalnog mira, uključujući i bionička odela, čija opskrba zahteva četiri proizvodne karike i sirovine koje su dostupne samo drugim frakcijama (što povlači sa sobom i njihov paralelni razvoj ili intenzivno razvijenu trgovačku mrežu).

Osim uvođenja podvodnih trgovačkih ruta, još nekoliko novih tehnologija, tri pojedinačna scenarija i nekoliko novih brodova, tu je i mogućnost nenasilnog preuzimanja protivničkih ostrva (viđena u Anno 1404:Veniceu) putem kupovine deonica, ali uz rušenje svih prisutnih zgrada jednom kada se akvizicija odradi.

Aleksandar DINIĆ

 
XCOM: Enemy Unknown
Trine 2: Goblin Menace
Secret Files 3
War of the Roses
Dishonored
Anno 2070: Deep Ocean
Šta mislite o ovom tekstu?
Hearts of Iron III: Their Finest Hour
World of Warcraft: Mists of Pandaria
The Testament of Sherlock Holmes
Torchlight II
Thirty Flights of Loving
Tales frome Space: Mutant Blobs Attack!!!
Carrier Command: Gaea Mission
Mark of the Ninja
NBA 2K13
F1 2012
FIFA 13
The Basement Collection
Gotham City Impostors

Platforma:
PC
Potrebno:
Intel Core 2 Duo E4400 / 2 GHz ili AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+, 2 GB RAM-a, nVidia GeForce GT 520 ili ATI Radeon HD 6350
Poželjno:
Intel Pentium Dual Core E6700 / 3,2 GHz ili AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+, 4 GB RAM-a, nVidia GeForce GTX 460 768 MB ili ATI Radeon HD 5770 512 MB
Veličina:
1 DVD
Adresa:
www .anno -game .ubi .com

94
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera