TEST PLAY<>
072006<><>

Soldier Elite

Soldier Elite, ili Aurora Watching u verziji za američko tržište, „spiritualni” je nastavak potezne strategije Gorky Zero, nastala u grbavim šakama poljskog tima Metropolis Software koji je rešio da napravi nekakav simulakrum franšize od materijala koji nema nikakvu budućnost.

Tehnički gledano, Soldier Elite je 3D šunjalica/šuter baziran na nemilosrdno ukradenom sendviču zgotovljenom od pogače sa ukusom Metal Gear Solida sa tankim premazom Splinter Cella. Igra je kombinacija pucačine u prvom licu i izometrijske, top-down arkade. Ove dve perspektive, koje po želji možete menjati pritiskom na taster ’Space’, navodno su „tu” da bi igraču dale opciju da izabere način igranja koji mu najbolje leži, ali praksa pokazuje da iz shooter moda nećete izlaziti jer je onaj drugi naprosto neupotrebljiv.

SF/triler oblanda koja povezuje beskrupulozne ruske mafijaše, industrijalce i biviše kagebeovce, potopljenu nuklearnu podmornicu, napuštenu vojnu bazu blizu polarnog kruga i genetska istraživanja uopšte nije loše zamišljena i ispričana (kroz skriptovane filmiće u engineu igre) i predstavlja jednu od retkih skladnih sastavnica igre. U ulozi američkog agenta Colea Sullivana imaćete zadatak da upadnete među misteriozne Ruse i pomrsite im račune. Hehe, zašto svaka poljska igra ima Ruse kao glavne negativce? Da li moje atomsko osjetilo naslućuje pritajenu mržnju posle poluvekovnog slavnog pripadanja Varšavskom ugovoru? Vrag će ga znati.

Elem, u igri ne valja sledeće: borba je konfuzna, teška i potpuno nepredvidljiva zbog prilično trapavo rešenog sistema nišanjenja i otvaranja vatre koji drastično favorizuje protivnike: pogađaju vas bez nišanjenja sa distanci koje su vama van korisnog dometa, a stacionarno gađanje iz zaklona uz savijanje ustranu koje bi trebalo da bude bezbedno zapravo je neupotrebljivo zbog sekunde zadrške pri paljbi kada se vaš junak „dodatno” izvija. S obzirom na to da na pogotke niste ništa otporniji od ruskih vojnika (i kasnije mutanata), igra će se pretvoriti u beskrajno snimanje i učitavanje pozicije posle svakih nekoliko koraka koje napravite. Gora od ovog je sama mehanika napredovanja kroz nivoe, koja se bez izuzetka svodi na traženje terminala koji otljučava vrata/gasi kamere i backtrackinga kroz očišćene zone do prolaska kroz njih. Zamorno i dosadno.

Naposletku, valjalo bi se osvrnuti i na zastarelu grafiku sa teksturama kojih bi se postideo i Playstation 2. Jeste da su u igru implementirani pixel shader efekti, ali njih je malo i drastično padaju u senku globalnog sivila kojim igra odiše.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Hitman: Blood Money
SiN Episodes: Emergence
Half-Life 2: Episode One
City Life
Glory of the Roman Empire
Norm Koger’s: The Operational Art of War III
Cars: Radiator Springs Adventures
Sensible Soccer 2006
Soldier Elite
Šta mislite o ovom tekstu?
Ground Zero: Genesis of a New World
Pac-Man World 3
Paradise
OGame

Platforma:
PC
Potrebno:
Pentium 3/1 GHz ili ekvivalent, 128 MB RAM, GeForce 3/64 MB ili Radeon 8500+
Poželjno:
Pentium 4/1,7 GHz ili ekvivalent, 512 MB RAM, GeForce FX 5900+128 MB ili Radeon 9700+
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .aurora -game .com

45
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera