TEST PLAY<>
082006<><>

Rome: Total War - Alexander

Druga (i verovatno poslednja) ekspanzija za Rome: Total War ujedno je i najizazovniji segment u okviru celokupne franšize, još od prvog Shoguna. Alexander je namenjen veteranima koji misle da su videli i sažvakali sve prethodne sadržaje, igrajući na najtežem nivou uz primenu neoficijelnih „total realism” modova: samo oni će biti u stanju da u potpunosti cene suludo tešku kampanju Aleksandra Velikog u vremenski ograničenoj misiji osvajanja celokupnog poznatog sveta.

Posle smrti svog oca, Filipa II, dvadesetogodišnji naslednik makedonskog prestola nalazi se u prilično nebranom grožđu: Persijanci nadiru sa istoka, Ilirska plemena upadaju sa severa, državna kasa je skoro prazna, a gradovi nad kojima ima vlast su nedovoljno razvijeni. Prilično loša postavka za planiranje osvajanja celokupnog poznatog sveta, zar ne? Dodajte još i vremenski limit od 100 poteza u okviru kojih je potrebno ostvariti dominaciju i dobićete jako, jako teško svarljiv izazov.

U kampanji jednostavno nećete imati priliku za sekund pauze: brutalni blitzkrieg uz razaranje osvojenih gradova i masakr populacije (radi dobijanja plena kojim ćete finansirati dalje osvajanje) jedini su recept za uspeh. Razvitak Pele i Sparte ima smisla samo do određene mere: u trenutku kada domovina bude u stanju da proizvodi najjače jedinice („Companion” konjicu, recimo) glavnina vaših osvajačkih armija će biti toliko daleko u dubini Persije da se dovlačenje pojačanja iz Makedonije neće isplatiti. Kao i Aleksandar onomad, moraćete delimično ili potpuno da se oslonite na rentiranje plaćenika, sa svim manama koje to podrazumeva: lošiji moral jedinica, veći upkeep po potezu, odsustvo izbora jedinica i regrutacija po sistemu „daj šta daš”. Kec u rukavu je sam Aleksandar i njegova jedinica teške konjice koja posle svake bitke automatski popunjava gubitke (za razliku od svih drugih) i koju ćete koristiti za masakriranje protivničkih bokova ili pokušaj uništavanja ekvivalentne jedinice protivničkog generala (tj. upravo ono što je Aleksandar uradio Dariju).

Sa istorijske tačke gledišta, kampanjska postava RTW: Alexandra je u velikoj meri realna, sa izuzetkom limita od 100 poteza i politike spaljene zemlje koja je ovde nužna. S obzirom na to da jedan turn u RTW igrama podrazumeva polugodište, pri kraju kampanje ćete voditi šezdesetšestogodišnjeg čiču koji (ako ste imali sreće i pazili šta radite) završava osvajanje istočnog dela ogromne mape. Razaranje oponentskih gradova i klanje stanovništva još više bodu oči s obzirom na istorijski karakter Aleksandrove ličnosti: prvi „prosvećeni globalista” posezao je za bakljom i mačem samo u slučaju pobune, dok je prema poraženom protivniku najčešće bio velikodušan, pokušavajući da ga mirno integriše u prvu nadnacionalnu imperiju u istoriji.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Prey
Titan Quest
The Secrets of Da Vinci: The Forbidden Manuscript
Rome: Total War - Alexander
Šta mislite o ovom tekstu?
Perfect Sudoku
Devil May Cry 3 - Special Edition
Barrow Hill
Panzer Elite Action
The Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow
Night Watch
Micro Machines V4
Outlaw Chopper
OutRun 2006: Coast 2 Coast
Doushin: Same Heart
Neverend

Platforma:
PC
Potrebno:
Pentium 3/1 GHz ili ekvivalent, 256 MB RAM, GeForce 3/64 MB ili Radeon 8500+
Poželjno:
Pentium 4/1,5 GHz ili ekvivalent, 512 MB RAM, GeForce FX 5900+ ili Radeon 9700+
Veličina:
1 CD
Adresa:
www .totalwar .com

85
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera