
Godinu koja izmiče obeležio je povratak popularnih igara s početka prošle decenije. Nakon uspešnog rimejka Asteroidsa, „Activision” je od japanske kompanije „Taito” otkupio licencu za antologijsku igru Space Invaders. Ideja da se ponovo oživi legenda ovog kalibra ima višestruko opravdanje. Pre svega, Space Invaders je igra čije je ime postalo sinonim za svet elektronskih igara uopšte. Sem toga, od 1978. godine ona je svojim tvorcima donela više od 500 miliona dolara čiste zarade, a konvertovana je na više platformi nego bilo koja druga igra u istoriji.
Originalni koncept nije izmenjen, tako da su način igranja i konačni cilj ostali nepromenjeni. I dalje kontrolišete borbeni tenk u dnu ekrana koji u određenom roku treba da uništi sve vanzemaljske letelice na ekranu. S druge strane, nova grafička rešenja su usklađena sa zahtevima tržišta, tako da igru odlikuju savremeni dizajn, kvalitetni zvuk i podrška za 3D akceleratorske kartice koje proizvode sjajne vizuelne efekte. Izvođenje je ostalo u jednoj ravni, a trodimenzionalni ambijent ima čisto kozmetički efekat. Najviše unapređenja doživele su neprijateljske letelice koje su sjajno renderovane i animirane, a ubačeno je i nekoliko novih dodataka koje ispuštaju pogođeni brodovi. Postoji oko sto nivoa grupisanih u deset epizoda i 14 vrsta aliena sa ukupno 10 velikih čuvara koji se pojavljuju na kraju svake epizode. Sem klasičnih laserskih zraka, u svom arsenalu možete imati još projektile i neutronske bombe, pod uslovom da sakupite dovoljno dodataka određene boje. Među skrivenim nivoima nalazi se i verna kopija originalne igre, što je postala ustaljena praksa još od igre Centipede. Takođe, postoji podrška za simultano igranje dva igrača u kooperativnom ili duel modu. Gradimir JOKSIMOVIĆ |