TEST PLAY
Da li vas je mučilo vekovno gejmersko pitanje: „Kako bi izgledala mešavina Cyberpunka (za siromašne), Dishonoreda, Hotline Miamia, Mirror’s Edgea, Dark Soulsa i Superhota?” Alijansa od tri razvojna studija nudi odgovor u vidu igre Ghostrunner. koji je od trenutka kad je najavljen izgledao kao bespotrebna i ničim izazvana akciona koktel-limunada različitih uzora, na kraju je ispao iznenađujuće dobro izvedena akcija, čiji su svi kvaliteti iskusno potencirani u prvom planu, a svi nedostaci vešto zabašureni. Parkour uz munjevito i brutalno odstranjivanje protivnika vernom sajber-katanom Generički distopijsko-neonski grad budućnosti (zapravo, skupina high-tech nebodera) pod nazivom Dharma Tower, poprište je ultimativnog sukoba između svrgnute veštačke inteligencije (The Architect) i nove uprave, koju predvodi kiber-imitacija Doktora Oktopusa, zvana Mara. Kao poslednji preživeli i odbačeni zaštitnik nekadašnjeg režima, igrač je u ulozi trkača kome će u amanet biti ostavljeno da oslobodi i poslušno izvršava naređenja pomenutog AI-ja (koji uopšte ne zvuči kao neko ko planira da vas zavrne pred kraj balade), odazivajući se u isto vreme i na vapaje potlačene raje kojoj će sporadično pomagati na svom putu ka vrhu glavnog tornja. Narativni dometi Ghostrunnera ni jednog trenutka nisu bili u fokusu tokom izrade, donoseći jednostavnu, predvidivu i kratku priču, koja će vam biti servirana isključivo kroz česta radio-obraćanja nekoliko antagonista i jednog saveznika, uz efektan uvodni i odličan odjavni sinematik. Ono što jeste u žiži igranja, izvedeno je na gotovo idealan način i tiče se brzometnog parkourisanja po terenu, odnosno, munjevitog i brutalnog odstranjivanja različitih napasnika vernom sajber-katanom, kada vam se nađu na putu. Krstarenje po nivoima sastoji se od gomile poznatih radnji viđenih u nebrojenim uzorima od ranije - trčanje po ravnim površinama i zidovima, skakanje, kratki, ali korisni „dash” u neku od strana za razna eskiviranja i preskakanja, svetlosni bič sa kukom za tarzanisanja, korišćenje mono-šina po nivoima i drugo. Borbeni modus se u velikoj meri oslanja na mogućnost kratkotrajnog, obnovljivog usporavanja vremena kada ste u vazduhu, radi efektnog izbegavanja nadolazećih projektila i boljeg pozicioniranja prema pretnjama. Osim ovoga, tu su i tri dodatne specijalke za brzinsko upokojavanje pojedinačnih ili neprijatelja u grupama, kao i četvrta u vidu njihovog cerebralnog preuzimanja, koja ih čini korisnim saveznicima u ograničenom periodu. U igri je prisutan i sistem slaganja različitih dodatnih unapređenja i modifikatora za pomenute veštine, koje slažete u Tetris stilu na dostupnu apgrejd mrežu, ali na uštrb cooldown perioda za glavne, ultrakorisne specijalke. Protivnici dolaze u različitim varijantama, ali su svi ubitačno opasni, jer je igra koncipirana na instant-umiranju od jednog preciznog pogotka, bez obzira na to sa koje strane došao. Obični gruntovi, oni naoružani mini-ganovima (sa rafalnijom paljbom koja se teško izbegava), teškaši koji projektuju zaštitnu barijeru ispred sebe, tehno-nindže kojima prvo morate parirati da bi vam se otvorila prilika za napad, dve vrste robotolikih napasti i ostali su sami po sebi ekstremno opasni, a naročito kada ih igra poseje strateški po terenu, sa njihovim različitim kombinacijama, generatorima štitova i slično. Zamerke upućujemo donekle repetitivnom izgledu i karakteru nivoa (što je u velikoj meri anulirano fantastičnom, koloritnom, detaljnom i sjajno optimizovanom grafikom), igrivim, smaračkim momentima u nekakvoj virtuelnoj dimenziji (malobrojnim, na sreću), kao i pojedinim nepreciznostima u kontrolnoj šemi koje će vas koštati sporadičnog fulanja nekog poteza ili pada u sveprisutne ambise. Ghostrunner je kratko, slatko, brutalno teško i brutalno zadovoljavajuće iskustvo, koje se ne pretvara da je nešto što nije i gde je svaki element gameplaya gotovo maksimalno dobro upregnut da obavi ono što je zamišljeno. Ako vam leži one-shot, one-kill koncept igranja ili biste hteli da podmažete svoje akciono-arkadne reflekse, Ghostrunner je u ovom trenutku daleko najbolji izbor za tako nešto. Potrebno: Intel Core i5-2500K / AMD Phenom II X4 965, 8 GB RAM, GeForce GTX 1050 2 GB / Radeon RX 550 4 GB, Windows 7 Poželjno: Intel Core i7-6770 / AMD Ryzen R5 1500X, 8 GB RAM, GeForce GTX 970 4 GB / Radeon RX 5700 8 GB, Windows 10 Ova igra je: arkadna akcija u kiberpankerskom okruženju i prepoznatljivom stilu „trči-skači-pucaj-izbegavaj-umri” Platforma: Windows, Playstation 4 / 5, Xbox One / Series X/S, Switch, Veličina: 22 GB Studio: One More Level, 3D Realms, Slipgate Ironworks Izdavač: Adresa: Pegi: nema 82
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Doom: The Dark Ages Doom iz mračnog doba drugačiji je od svih drugih Doomova, jer je Slayer koncipiran kao tenk sa štitom... Clair Obscur: Expedition 33 Estetika Belle Époquea, gameplay u skladu sa kanonima JRPG-a, vrhunsko pripovedanje i ljubav prema igrama... Computex 2025, Tajpej, Tajvan AI NEXT Ovaj, nekada ultra-PC-specifični sajam, odavno se proširio na srodne tehnologije, biznis rešenja i digitalne usluge, postavši varijanta azijskog C... Gigabyte GeForce RTX 5070 Gaming OC 12G Višak samopouzdanja Kartica je sa hardverske strane vrlo kvalitetna, ali ništa ne može da nadomesti nedostatak snage „pod haubom”... Asus ProArt P16 (H7606WP) Pronalazak neverovatnog Novi ProArt P16 donosi moderna rešenja, u dobro usaglašenom odnosu gabarita i performansi – alatka koju ćete sa ponosom nosati sa sobom... Logitech ProX Superlight 2 Sve udvostručeno Ovaj miš predstavlja jasnu indikaciju da najveći proizvođač ne želi da napusti nijedan segment tržišta... Winhance 25.05 Popravka Prozora U pitanju je alatka koja omogućava da se brzo rešite (većine) bloatwarea, ali i da obavite optimizaciju rada Windowsa... .rs: Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Unapređeno e Zakazivanje Beogradski prevoz na Yandexu • Srbija u SEPA • Loši primeri digitalizacije Google Mariner, Google Astra i AI autonomni agenti Uspon tihog softvera Umesto kliktanja stručnog lica, softver će, već ove godine, u tihom, gotovo nečujnom načinu rada - završavati posao... Fatal Fury: City of the Wolves Fatal Fury je oduvek bio čudna cvećka u svetu borilačkih igara; takav je i ostao... Arc Raiders Novi extraction shooter iz pera autora dobrih delova franšize Battlefield (i potcenjenog The Finals)... |
||||||||||