PRVI UTISCI<>
102010<><>

Bloodline Champions (Beta)

Kada se neki razvojni tim nazove Stunlock Studios, jasno je da je njegovim članovima PvP na prvom mestu. Bilo da su u pitanju DotA, ili neki od njenih brojnih klonova, ili pak borbe u arenama po mnogim MMO naslovima, igre sa timskom borbom koju ovi naslovi pružaju postaju sve popularniji podžanr. Bloodline Champions, koji se u Stunlocku sprema da distribuciju pod Funcomovom zastavom, izoluje borbeni segment i pokušava da ga podigne na novi nivo.

Naslovni Bloodlineovi su heroji, a igra vam daje direktnu kontrolu nad jednim od (zasad) njih šesnaest. Heroji su podeljeni u četiri arhetipske kategorije. S jedne strane su Bloodlineovi koji se specijalizuju za lečenje. Zatim su tu tenkovi koji, naravno, imaju najviše hit poena i čije se veštine koncentrišu na privlačenje protivničkih napada i redukovanje primljene štete. Na kraju su Bloodlineovi koji se bave borbom prsa u prsa i napadima sa distance. Srpski rečeno, Damage Dealeri.

Svaki Bloodline ima šest osnovih magija, odnosno veština sa najrazličitijom namenom – od čistog nanošenja štete protivniku do pojačavanja sopstvenih i slabljenja tuđih karakteristika, bržeg kretanja. Svaka od ovih veština donosi igraču i energiju kada se uspešno koristi. Kad se napuni skala energije moguće je iskoristiti ultimativnu veštinu. Svaki Bloodline može da oživi palog saborca i da se zaleči kada ga niko ne napada, ali kako je ritam borbi veoma brz, vrlo je malo situacija kada ćete ove dve sposobnosti da iskoristite. Upravljanje vršite kursorskim tasterima, a miš koristite da odredite gde će vaše magije pasti, tj. za nišanjenje u stilu CrimsonLanda.

U beti je trenutno jedanaest mapa koje podržavaju tri moda igre. Klasični timski deathmatch od 1v1 do 5v5 igrača, dok Conquest zahteva da imate posed svih kontrolnih tačaka na nekoj mapi. Capture the Artifact je najinteresantiji i najkompleksniji mod. Svaki tim ima kontrolu nad jednim artefaktom. Igrač koji ga nosi kreće se sporije i prima više oštećenja nego što je normalno, ali kao kompenzaciju i sam nanosi mnogo više štete. Pobeđuje tim koji kontroliše oba artefakta.

Ono što upada u oči još od prve borbe u koju se upustite jeste balans, koji je na zavidnom nivou. Nijedan Bloodline nije ograničen svojom primarnom ulogom već je u njegovih 6+1 veština smešteno mnogo potencijala za interakciju, što sa svojim timom što sa protivnikom, pa svaki okršaj zahteva kako brze reflekse tako i brzo razmišljanje i poznavanje mogućnosti ostalih klasa. Takođe, primećuje se da su dizajneri imali problema sa većinom igara koje koriste mehaniku slučajnih brojeva. U Bloodline Championsu toga nema. Svaka vrednost, jačine udarca ili lečenja, jeste fiksan broj, tako da se sve svodi na veštinu i nikada ne možete reći da je puka sreća odlučila pobednika. Pričati o tome koliko je bitna timska saradnja u ovakvom tipu igre možda je nepotrebno, ali videti iz prve ruke kako uhodana ekipa od tri igrača čisti patos timom od pet ljudi predstavlja u najmanju ruku nešto impresivno.

Dragan KOSOVAC

 
Combat Mission: Afghanistan
Bloodline Champions (Beta)
Šta mislite o ovom tekstu?
FIFA 11
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera