Nećemo vam mnogo toga otkrivati kada je zaplet u pitanju pošto postoji nekoliko krucijalnih twistova koje bi trebalo sami da otkrijete, ali možemo reći da se radnja odvija dve godine nakon nezaboravne potrage za El Doradom. Nejtan je ovog puta na tragu Marka Pola, čvrsto rešen da rasvetli misteriju nestanka njegovog konvoja brodova koji se 1292. godine iz Kine otisnuo putem rodne mu grude. Nakon 18 meseci putovanja, na odredište je stigao samo jedan od 14 brodova, a preživelo je svega 18 od 600 članova posade. Legenda tvrdi da je na odlasku sam Kublaj-Kan darovao Marka Cintamani kamenom, koji praktično predstavlja ključ za Shambhalu – mitsko kraljevstvo prepuno svakojakih bogatstava. Znajući to, Drejk ulazi u još jednu ludačku avanturu od koje bi svako s minimumom razuma pobegao glavom bez obzira. Najzanimljiviji deo dolazi u momentu kada glavni junak saznaje da nije jedini koga Shambhala zanima. Srbin Zoran Lazarević (šteta što ne parla po naški tokom igre) odlučio je da „pročešlja” Shambhalu, a njegova sumnjiva vojna prošlost daje mu ogromnu prednost u odnosu na Nejatna. Da utrošimo još nešto prostora na primenjeni combat sistem. Kokanje neprijatelja u trči-pucaj maniru je highly unlikely varijanta – naprosto, mnogo ih je, a energiju gubite veoma lako. Arsenal nije preterano maštovit i, osim na nekoliko dugih cevi, pištolja, sačmara i bombica (dobro, ima i pokoji RPG ili fiksno mitraljesko gnezdo), ne možete računati na neka ekskluzivna „pomagala”. Hladno oružje ne postoji, mada nesrećnike sasvim lepo možete eliminisati pesnicama (mnogo lakše nego u prvom delu). Silent killove možete izvoditi čak i viseći sa platformi, a nije nikakav problem prići neprijatelju s leđa i jednim klikom na dugme eliminisati ga for good. Sve u svemu, mehanizam „sagni se, izviri (ili pucaj naslepo), skoči do drugog zaklona i filuj olovom” gotovo je savršen. Ne bismo ništa više pričali o tome, sem da je ovog puta izostalo upravljanje vozilima. E, sad, tehiničke karakteristike. Drake’s Fortune je bio sjajan, ma, i danas je takav kada ga uporedite sa 90 procenata naslova. Among Thieves je bizarno briljantan i zaista mu se teško može naći neka zamerka. Božanstvena grafika, obilje boja, pregršt specijalnih efekata, fenomenalne senke, ubedljiv voiceacting i snažna muzička podloga zaokružuju igru crvenim mastilom. Po izbacivanju prvog dela, autorski tim je tvrdio da je iskoristio svega 30 procenata trojkine snage, a sada izjavljuju da su zamalo izvukli maksimum. Na ekranu se to i te kako vidi, ali su performanse ostale iste – sve klizi savršeno skladno. Jedna od neočekivanih novina koju je Among Thieves doneo jeste multiplayer režim. Podrška za više igrača u klasičnoj singleplayer igri pomalo je nerazumljiv potez autora, ali moderni tokovi su takvi kakvi jesu. Bilo kako bilo, očekuje vas čak deset unikatnih modova – od klasičnih deathmatcheva, preko elimination borbi (cilj je „utreskati” protivnički tim), pa sve do Turf Warova gde je potrebno „držati” što je moguće više zona i Plunder režima koji podrazumeva bitke za blago. Tu je i svojevrsni Matchmaking sistem koji se brine za brzo pronalaženje i uparivanje igrača. Istovremeno može igrati maksimalno deset igrača, što je čak i za konzolne standarde malo. Na podrazumevanom nivou težine igra se završava za manje od deset sati, što znači da je nešto duža nego prethodni deo. „Radnju fabule” pratićete kroz 26 poglavlja i pri tome ćete proći lokacije od Istambula, preko Bornea, pa sve do Nepala (objasnili smo kakva vas audio-vizuelna nirvana očekuje). Provaljivaćete u muzej, tumarati džunglama, gacati blatnjavim plićacima, učestvovati u uličnim borbama, izigravati alpinistu na debelim ledom prekrivenim planinskim vrhovima, skakati po krovovima kilometarske kompozicije vozova... Igra je veoma raznovrsna, drži pažnju i prosto vas vuče da odigrate još malo kako biste videli šta će se sledeće dogoditi. Among Thieves definitivno sadrži taj misteriozni „X” faktor i must have je za svakog vlasnika trojke. Uz Metal Gear Solid 4, ovo je definitivno najkvalitetniji ekskluzivni naslov za PlayStation 3. Jedva čekamo da vidimo God of War 3, Gran Turismo 5, Heavy Rain... Ima li ko od proizvođača odgovor? Oh, slatkih li muka! Vladimir PISODOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |