PRVI UTISCI<>
122007<><>

Frontlines: Fuel of War

Zaista je bezveze videti i probati multiplayer betu FPS-a visokog profila preko kojeg se razvukla gusta paučina pre nego što se uopšte pojavio. Frontlines zaista ima masan pedigre: njegovi autori, okupljeni u Kaos Studios, svojevremeno su bili freelanceri koji su uradili Desert Combat, najbolji mod za Battlefield 1942. Frontlines: Fuel of War projektovan je kao hibrid single i multplayer igre, sa mehaničko-tehničkim aspektima koji liče na križanac BF-a i Quake Warsa. Sudeći po demou, igra će biti sasvim u redu: možda neće imati zvezdane atribute i čar zaspale princeze pod čipkanom krinkom, ali to nije razlog za činjenicu da za nedelju dana nismo videli više od troje ljudi na službenim, beta multiplayer serverima. Developeri koji ovo gledaju mora da jednim okom merkaju službeni pištolj, razmišljajući da li da pucaju u usta ili u slepočnicu.

Okvirna podloga za besomučno puškaranje i nadmudrivanje na mapama je prilično plauzabilna, mada pomalo banalna i prežvakana. Elem, nekoliko decenija nakon današnjeg dana, na planeti Zemlji naposletku je nestalo nafte. Polarizacija između zapadnog i istočnog sveta dobila je novi povod za jačanje intenziteta, što pretočeno u igru podrazumeva borbu za kontrolu teritorije na prilično širokim mapama između NATO-a na jednoj, i Rusije i Kine na drugoj strani. Multiplayer demo nudi dve mape, u kojima je cilj preuzimanje strateških tačaka, čime pomerate liniju fronta i protivnika terate u sve uži i uži ugao. Svaka strana poseduje nekoliko klasičnih klasa (assault, heavy assault, anti-tank, covert ops itd.) uz interesantni momenat izbora pod-specijalizacije (air support, ground support, drone support...). Svaka od sekundarnih specijalizacija ima svoju borbenu vrednost: ground može da gradi stacionarne odbrambene instalacije i da popravlja oštećena vozila, air može da označi teren za nekoliko tipova bombarderskih napada, drone support daje opciju da koristite daljinski vođene robote za izviđanje, protivoklopnu borbu ili kao kamikazu (po našem mišljenju, ovo je ubedljivo najinteresantnija specijalizacija). Svaka mapa je krcata vozilima, koja su mnogo manje ranjiva nego u, recimo, Enemy Territory, što im podiže strateški značaj. Single player mod trebalo bi da funckioniše na sličan način, sa dodatnim flavorom protagonista sa imenom i prezimenom i pričom koja bi trebala da zamaskira činjenicu da zapravo igrate multiplayer sa botovima.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Frontlines: Fuel of War
Šta mislite o ovom tekstu?
Sudden Strike 3: Arms for Victory
Universe at War: Earth Assault
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera