
Team Arena je samo još jedan način da „Id” zaradi gomilu para. Pošto je prošle godine izdao Quake 3, koji je slavljen kao vrhunac deathmatcha u osnovnom obliku, neko je postavio logično pitanje: a šta je sa teamplayem? Uvidevši svoj propust i shvativši da se može nabaciti još neka parica, „Id” se upustio u razvijanje add-on paketa za Quake 3. Iz samog imena dodatka možete zaključiti da je isti namenjen prvenstveno Timskoj igri, tj. Capture The Flagu, ali je uključeno još nekoliko novih modova i mapa. Pored Tournament, Deathmatch i Capture the Flag modova, u Team Arena su ubačeni „One flag CTF” tj. CTF sa jednom zastavicom, Harvester i Overlord. „One flag CTF” je u osnovi standardan CTF, ali se zastava nalazi na centru mape i potrebno ju je odneti u protivničku bazu, kako bi se postigao poen. Zatim, tu je Overlord mod u kome je potrebno uništiti lobanju koja se nalazi u protivničkoj bazi, i na kraju, dosta zanimljivi Harvester mod u kome je glavni cilj skupiti Što više protivničkih lobanja. Kada je neki od igrača ubijen, njegova lobanja se pojavljuje u generatoru na sredini mape. Neki od protivničkih igrača uzima lobanju i nosi je sa sobom sve do protivničkog gola, gde je „unovčava”. Lobanje su grafički reprezentovane, te što igrač pokupi više lobanja, to će njih više orbitirati oko njega i činiti ga uočljivijim. Naravno, za što više lobanja dobija se veći broj poena, dok se pri ubistvu igrača koji nosi lobanje, sve lobanje gube.
„Id” se potrudio, pa je dodao nekoliko novih oružja i PowerUp-ova. Dodata su tri oružja (NailGun, MiniGun i Proxy Lancher). Njihova korisnost je još uvek sumnjiva, ali najveće razočarqanje za Quake 1 nostalgičare je Nail Gun, koji se ponaša kao sačmara (u Q1 je bio pravi mitraljz). Valja još napomenuti da RailGun sada ima ograničen domet, tj. nećete moći skidati ljude preko cele Arene kao pre. To je učinjeno zbog velikih arena i nefer prednosti koje bi railerima dao neograničeni domet. Drugi veliki dodatak su stari dobri Powerupovi iz Quake 2 CTF-a, koji su ubačeni u Team Arenu sa malo izmenjenim karakteristikama. Ammo-regen regeneriše vašu municiju i ubrzava paljbu svih oružja; Doubler udvostručuje jačinu bilo kog oružja; Guard vam podiže Health i Armor na 200, i na kraju Scout. Scout je vrlo specifičan Powerup, jer vas ubrzava i omogućava vam da praktično proletite kroz protivniču bazu, ali vas zato onemogućava da uzmete bilo koji Armor na mapi. Posebno treba pomenuti Kamikaze i Invunerability Power Up-ove, koji su možda i najinteresantniji. Kada aktivirate Kamikaze, spalićete pola mape, a Invunerability će vas za kratko vreme učiniti neranjivim (i nepokretnim). Valja još samo napomenuti da je fizika iz originalnog Quakea 3 donekle promenjena, pa ćete tako sada nešto niže skakati, jumppadovi će vas odobacivati nešto drugačije, a isključeno je i pucanje kroz zidove (inače bug u programu). Grafika nadmašuje orginalni Quake 3: arene su prostrane i urađene u nekom tehno fazonu. Nažalost, Team Arena je kudikamo zahtevnija od starog Quakea 3, jer su Idovci uneli nekoliko grafičkih novotarija (skeletalna animacija), što povremno dovodi igru do puževog tempa na mašini gde je pre toga sve išlo veoma glatko. Aleksandar AŠKOVIĆ | | |