TEST PLAY<>
112017<><>

Marvel vs. Capcom: Infinite

Zlatno vreme arkada, ili po naški – „buvara”, na veliku žalost mnogih gejmera odavno je prošlo, barem ako ne živite u Japanu ili određenim delovima Amerike. Nestala je magija odlaženja u zatamnjene igraonice sa šakom punom žetona i merkanja šljaštećih mašina koje se iz petnih žila trude da vam privuku pažnju svojim neonskim znacima i zaraznom muzikom. U nekom od takvih kutaka bila je mašina koja je svako malo urlala: „MAHVIL VESUS KAPIKOM”, dok se ekran topio od najspektakularnijih efekata koje ste videli. Marvel vs. Capcom je tako ostao mnogima urezan u sećanje kao najluđa borilačka igra svih vremena. Mnogo godina kasnije, najnovija iteracija ove igre je najmirnija i najispeglanija do sada, ali i najviše polarizuje igrače.

Tabanje između poznatih njuški Capcom video-igara i Marvelovih stripsko-filmskih superheroja vratilo se sa puno izmena koje neće svi fanovi serijala pozdraviti jednakim intenzitetom.

Tabanje između poznatih njuški Capcom video-igara i Marvelovih stripsko-filmskih superheroja vratilo se sa puno izmena koje neće svi fanovi serijala pozdraviti jednakim intenzitetom. Serijal se, u neku ruku, vratio svojim korenima, te su ovoga puta tu borbe 2 na 2, umesto pravljenja timova od tri borca. Pobedu odnosite, naravno, kada protivniku eliminišete oba borca, a u bilo kom trenutku (kada niste vi na strani primanja batina) možete da napravite izmenu i tako izudaranog borca pošaljete da se ohladi i malo zaleči. Akcenat je ponovo na izvođenju što dužih nizova poteza i specijalnih napada koji pune ekran šljaštećim efektima. Upozorenje o epilepsiji ne stoji tu bez razloga.

Pored promene formata, najočiglednija promena, na bolje, po našem mišljenju, jeste brzina izvođenja. Igra je nešto sporija od prethodnih, pa je manično lupanje po kontroleru sada dobilo i potrebnu dozu taktičnosti, a i stare kosti će konačno moći da pohvataju šta se dešava na ekranu i izvedu pokoji lep kombo. Nemojte se dati zavarati, ovo je i dalje viskooktansko mlaćenje, s tim što je Capcom pogodio zlatnu sredinu između haosa iz MvC3 koji su samo najbolji igrači mogli da isprate i neke regularne brzine drugih igara. Kada već pominjemo pristupačnost igre novajlijama, velika pohvala ide dodatku opsežnog interaktivnog tutorijala kroz koji ćete naučiti sve ključne mehanike poput Advance guarda (odguravanja protivnika iz bloka), odbijanja projektila nazad ka protivniku i osnovnih nizova za komboe. Takođe, moguće je izvoditi automatski kombo, slab doduše, lupanjem po tasteru za light punch, kao i super napad prostim pritiskom na jaku ruku + jaku nogu. Iskusan igrač, naravno, može da isključi sve ovo ili da se lako odbrani, tako da se ne stvara osećaj da igra nije fer ili da je uprošćena. Za najbolje komboe ipak morate da proučite listu poteza, naučite tajminge i prokljuvite šta se vezuje u šta.

Mehanički ispeglana i izuzetno zabavna, igra vizuelno nije prijatna.

Razlog što u podnaslovu igre stoji Infinite jeste integrisanje Inifinity kamenja iz Marvelovog univerzuma. Pre borbe birate jedan od šest dragulja koji mogu da vam daju dodatni napad, bolji dash ili kradu mali deo linije zdravlja protivnika. U igri je prisutna još jedna skala koja prikazuje koliko ste napunili kamen. Kada pređete određenu granicu, možete ga aktivirati istovremenim pritiskom tastera za promenu lika i Infinity tastera, čime se na kratko aktivira specijalni mod sa pojačanim bonusima. Sistem veoma lepo funkcioniše i svaki kamen ima upotrebnu vrednost, mada nešto češće viđamo crveni u online okršajima zbog pratećeg projektila koji pomaže u komboima. Igra je dobro balansirana i tek su poneki likovi (Dante i Jedah) učestaliji kod online igrača, što je sitnica koju će neki patch sigurno ispeglati. Komboi u vazduhu su zauzdaniji, izmenom lika drugi utrčava po zemlji umesto da nastavlja leteći kombo i svaki veći kombo koji izvedete pruža neverovatnu satisfakciju jer ćete više osećati da ste pobedu zaslužili, nego da ste imali puku sreću.

MvC: Inifnite nažalost ima dva ozbiljna nedostatka. Prvi je diskutabilni izbor likova, jer u 30 boraca nema nikoga iz X-Men tabora, ali ni nekih poznatih Capcomovih likova. Ne znamo da li je ovo rezultat svađe oko licenci između filmskih studija Marvel i Fox, niti želimo da u to zalazimo, ali MvC jednostavno ne može da prođe bez nadrndanog Kanađanina u žutom trikou koji urla: „Berzerker baraž”. DLC politika kompanije takođe pokazuje da nije bilo dovoljno opeći se Street Fighterom 5, pa ćete morati da kupite sve dodatne likove umesto da ih otključavate igranjem, od kojih već dvoje postoje u Story modu i potpuno je poražavajuće kada ih vidite u igri od njenog izlaska, a znate da će se dodatno naplaćivati. Moramo se osvrnuti i na prezentaciju igre, koja je ružna i bez imalo duše. Od menija do izgleda mnogih likova ostaje osećaj amaterskog posla i nezavršenosti, sa mutnim prikazom i dosadnim koloritom. Koliko je igra zabavna za igranje, toliko ju je tužno pogledati. Srećom, online strana funkcioniše bez greške i ovo je najbolje optimizovana Capcom igra u poslednjih nekoliko godina. Pozdravljamo i prisustvo modova Story i Arcade, istina sa malo sadržaja i veoma naivnim objašnjenjem prateće priče, ali se barem po ovom pitanju Capcom opametio i ispratio Injustice 2.

Poput sudara junaka iz dva različita sveta, novi Marvel vs. Capcom je i sukob dobrih i loših dizajnersko-izdavačkih odluka. Sa jedne strane, mehanički ispeglana i izuzetno zabavna, sa druge neopisivo ružna na oko, igra je dokaz da Capcom veoma sporo uči na sopstvenim greškama. Vile & baklje igračke publike jesu bile preterivanje, gorčina neće proći ni posle izdavanja svih planiranih DLC likova, ali će svaki fajter koji drži do sebe napraviti ozbiljnu grešku ako propusti ovaj naslov.

Bojan JOVANOVIĆ

 
Middle Earth: Shadow of War
Project CARS 2
South Park: The Fractured but Whole
Cuphead
Hob
Gran Turismo Sport
Battle Chasers: Nightwar
ECHO
Forza Motorsport 7
RUINER
FIFA 18
Dungeons 3
ELEX
Blue Reflection
The Evil Within 2
Stable Orbit
Marvel vs. Capcom: Infinite
Šta mislite o ovom tekstu?
Heat Signature
Total War: WARHAMMER II
WRC 7
Vaporum
Pinball FX3
Real Farm
Darkest Hunters
Guild Wars 2: Path of Fire

Platforma:
PC, PS4, XONE
Potrebno:
Intel i3 3GHz, 6GB RAM, Geforce GTX 480
Poželjno:
Intel i5 4690K ili AMD FX-9370, 8GB RAM, Radeon R7 370 ili Geforce GTX 960
Veličina:
59 GB
Adresa:
marvelvscapcominfinite .com

78
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera