Prince of Persia: Rival Swords | Među nezavisnim izdavačima igara za Wii koji se trude da na pravi način iskoriste prednosti inovativnog upravljačkog sistema, dosad najviše poena sakupio je Ubisoft Entertainment, potpisnik hitova kao što su Red Steel, Rayman Raving Rabbits, Far Cry Vengeance. Ljubitelje serijala Prince of Persia renomirani francuski izdavač obradovao je adaptacijom za Wii poslednjeg nastavka trilogije, Two Thrones. Istini za volju, „novog” Princa čekali smo s dozom podozrenja, strahujući zbog mogućih koncepcijskih promena, pojednostavljenja i prilagođavanja mehanike dečjim prstićima i bakinim reumatičnim zglobovima. Ispostavilo se, srećom, da je Prince, sa svim svojim osobinama, kao stvoren za Wii.Rival Swords ostavlja odličan utisak, ne toliko zbog priče i tehničkih karakteristika – grafika svedoči da je ovde reč o PlayStation 2 portu – već zbog savršene implementacije kontrolnog sistema, koji obezbeđuje iznenađujuće jednostavno i intuitivno upravljanje akrobatskim potezima glavnog junaka. Džojstikom se vrši usmeravanje, tasterima ’A’ i ’B’ izvode se skokovi i osnovni manevri, dok se „tiltovanjem” žiroskopskih kontrolera aktiviraju specijalne tehnike (bešumna eliminacija protivnika, zadavanje fatalnog udarca), odnosno nadopunjuju kombinovane tehnike na komplikovanijim deonicama. Kamerom se upravlja pomoću kursorskih tastera, dok se uvijanjem wiimotea po uzdužnoj osi fino podešava perspektiva, što omogućuje izvođenje „pipavih” manevara sa većom dozom samopouzdanja. Rival Swords je više nego optimistična najava za četvrti nastavak, koji Ubisoft planira za sledeću jesen. Prince of Persia: Ghosts of the Past, prema navodima relativno pouzdanih izvora, konzumiraće samo vlasnici next gen konzola i PC računara. Tako će Wii dobiti „autohtonu” verziju koja će tehnički jamačno nadmašiti Rival Swords. Gradimir JOKSIMOVIĆ | | |