TEST PLAY
Dve godine nakon što se pojavila u originalnoj verziji za konzole PlayStation 4 i 5, igra Sackboy: A Big Adventure stigla je i na PC. Samo po sebi, to je razlog za veselje legija PC igrača, kojima je PS ekskluzivnost veselog gameplaya sa slavnim protagonistom franšize LittleBigPlanet bila trn u peti. Sada, kada je ta kosmička nepravda ispravljena, svako može da se prepusti vrhunskom 3D platformisanju u ovom ultrasimpatičnom okruženju. Kvalitet gameplaya i atmosfere i dalje višestruko prevazilaze sva grafička unapređenja koja krase PC verziju Zaplet igre vodi nas na Craftworld, dimenziju nevinih snova i čiste mašte. Idilu prekida zli Vex, koji tokom iznenadnog napada zarobljava skoro sve vesele stanovnike sela Loom. Jedini koji uspeva da pobegne je Sackboy, a tokom tog bekstva uspeva da od Vexa mazne planove za Topsy-Turver, paklenu mašinu kojom zloća planira da preuzme kontrolu nad celim Craftworldom. Kako bi zaustavio Vexa, Sackboy mora da obiđe svih pet svetova Craftworlda i sakrije magične artifakte bez kojih Topsy-Turver ne može da funkcioniše. U praksi, Sackboy: A Big Adventure je vrhunska 3D platformska zabava, čija dubina gameplaya leži u širokom spektru Sackboyevih mogućnosti, što u svakom trenutku, što u specijalnim okolnostima. Kao što je mudri Kuzma pisao pre dve godine, stepen težine je odlično osmišljen: osnova igre je pitka i lako dostupna i najmlađim igračima i početnicima koji nisu vični žanru, a kada se istrenirate, možete da se oprobate u mnogo izazovnijim, opcionim segmentima. Jedan od razloga zašto je ova igra bila tako dobar demonstrator tehničkih mogućnosti PlayStationa 5 je njena vrhunska vizuelna prezentacija. Likovi i okolina satkani su od širokog spektra „opipljivih materijala”. Sve izgleda tako dobro i uverljivo da samo na osnovu izgleda naslućujete kakav osećaj pod prstima daje određena tkanina, papir ili koža od koje su stvoreni likovi, stvorenja, objekti i građevine koji se pojavljuju pred vama. Ovaj nestvarni efekat postoji već na nižim grafičkim podešavanjima, ali kada sve odvrnete do daske, ugođaj je fenomenalan. Finalni rezultat je pokretno umetničko delo koje više izgleda kao da je sašiveno i zalepljeno, nego da je posledica umešnog slaganja piksela i programiranja. Na duge staze, igrači koje ovaj naslov baš „pogodi u žicu” moći će da se bave ispunjavanjem zaguljenih izazova i sakupljanjem svega i svačega, kako bi svog Sackboya nalickali da se do savršenstva poklapa sa ličnom definicijom vrhunske mode u svetu krpenih lutkica. Kratkoročno, bez obzira na uloženo vreme, zabava postaje višestruko bolja kada ne igrate solo, već vam se pridruže drugi igrači u kooperativnom multiplayeru. Finalna računica oko PC verzije igre Sackboy: A Big Adventure istovremeno je i kompleksna i jednostavna. Kako to? Pa, potrebno je mnogo toga uzeti u obzir, ali je zaključak relativno prost i gotovo da se nameće sam od sebe. Kao prvo, ovo je dve godine stara igra za koju vam neko traži da drešite kesu za 60 evra. Jeste, igra je prelepa i nudi sate i sate zabave, ali da li vredi toliko? Oni koji tvrde da vredi mogu da upadnu u zamku i da se prvo zalepe za impresivnu grafiku. Zaista, S:ABA može da izgleda bolje na PC-u, nego na PlayStationu 5, ali to, takođe, ima prilično visoku cenu. Naime, sva grafička unapređenja na kojima su majstorili u Sumo Digitalu jesu impresivna, ali zahtevaju monstruozan hardver koji je višestruko skuplji od jedne PS5 konzole. Sem toga, sami tvorci igre bili su svesni zahtevnosti svog čeda, pa svako može da se igra sa silnim stavkama u grafičkim podešavanjima i da u realnom vremenu prati uticaj određenih opcija na FPS, CPU, GPU, memoriju i, u pozadini, stvaran izgled same igre. Najbitnija stvar, kako za ovu igru, tako i za njenu potencijalnu publiku je to što kvalitet njenog gameplaya i njene atmosfere višestruko prevazilaze sve mikronske grafičke napretke. Sa svim tim u vidu, ova igra jeste još uvek toliko dobra da vredi punu cenu koju Sony traži za nju. Istina, izgledaće lepše ako je pokrenete na preskupoj zverini od PC-a, ali to nije neophodno da bi se uživalo u njenom vrhunskom šarmu. Potrebno: Core i5-6400 / FX-6300, 8 GB RAM, GeForce GTX 660/ Radeon R7 265, Windows 10 64-bit Poželjno: Core i3 / Ryzen 3, 8 GB RAM, GeForce GTX 1060, DirectX 11, Windows 10 64-bit Ova igra je: PC verzija fenomenalne 3D platforme sa PS5 Platforma: Windows, PlayStation 4/5 Veličina: 60 GB Studio: Sumo Digital Izdavač: PlayStation PC LLC Adresa: i.sk.rs/358829 PEGI: 3 85
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Majorana 1 Kvantna topologija Topološki kvantni računar otporan je na uticaj kosmičkog zračenja, ali i dalje mora da se ohladi skoro do apsolutne nule... AMD Ryzen 9 9950X3D Jedan, da svima vlada Ako vam je potreban najbrži procesor, i za igranje, i za ozbiljnije zadatke, Ryzen 9 9950X3D nema konkurenciju... Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti Aero OC 16G i GeForce RTX 5070 Ti Gaming OC 16G I za kreativce, i za igrače Sasvim sposoban da se nosi sa 4K rezolucijom u svim igrama i pruži sasvim pristojne performanse, dok u 1440p apsolutno blista... Asus ROG Strix Scar 18 (G835LX) Fantastična zver i kako je kupiti (3) Laptop namenjen onima koji „ne žale pare” da imaju ono što je trenutno najbolje i najbrže... Deset najboljih Microsoft PowerToys alatki Najbolji od najboljih PowerToys Run je alatka kojoj treba da se okrenete ukoliko vam sistemska rutina za pretragu ne odgovara... Apple iPhone 16e Malo muzike za mnogo para Problem nije samo cena i slabiji grafički podsistem, već i trajanje baterije... Cemu 2.6 Wii U emulacija Cemu omogućava pokretanje i privođenje kraju oko 57 procenata igara „napisanih” za Wii U... .rs: nove usluge eUprave - novi propisi - najava 5G Mnogo eNoviteta U novom esDnevniku roditelji će dobijati notifikacije za ocene i izostanke... Trgovinski rat Istoka i Zapada Velika igra, nesagledive posledice Kao u igri „kukavice”, dve supersile kreću se velikom brzinom jedna prema drugoj, izazivajući drugu da prva skrene... South of Midnight Magična igra koja izgleda kao živa bajka, animirana u stilu filmskog serijala „Spiderverse”... |
||||||||||