TEST PLAY
Tokom petnaest godina rada u studiju Bungie, Markus Leto je na poziciji kreativnog direktora radio na razvoju hitova kao što su Myth: The Fallen Lords i prvih pet naslova u franšizi Halo. Nakon što je napustio Bungie, Markus je sa grupom prijatelja, takođe veterana igračke industrije, osnovao studio V1 Interactive i krajem juna smo, konačno, dobili priliku da vidimo njihov prvenac - hibrid FPS-a i RTS-a nazvan Disintegration. Od ljudi sa pomenutim pedigreom očekivali smo mnogo. I dok ova igra nikako nije potvrda poslovice o prvim mačićima, nije ni trijumf inovativnog gameplaya koji nam je najavljivan. Takvo okruženje i potencijal, a igrački ugođaj i dalje nije dobar - neko je opasno pogrešio Disintegration nas vodi u distopijsku budućnost, smeštenu na kraj 22. veka. Klimatske promene, ekonomski kolaps i nove bolesti doveli su čovečanstvo na ivicu propasti. Rešenje je u procesu nazvanom „integracija” - koji podrazumeva prebacivanje ljudske svesti u robotizovano telo da bi se privremeno smanjilo opterećenje na Zemlju i njene resurse. Sem toga, integrisane osobe trebalo bi da budu vraćene u ljudska tela kada se planeta dovoljno oporavi i to pre nego što njihovi robotizovani umovi potpuno zaborave svoju ljudsku stranu. U takvom svetu, grupacija zvana Rayonne postala je supersila sa dovoljno vojne moći za sprovođenje radikalnog plana za izmenu naše vrste - oni žele da nateraju sve ljude na integraciju. Petoro integrisanih otpadnika, na čelu sa vašim likom, Roumerom Šoulom, pridružuju se poslednjem pokretu otpora čiji cilj je da zaustave Rayonneovu tiraniju i „rebootuju čovečanstvo”. Jedina šansa za pobedu je umešno kombinovanje vaših borbenih i taktičkih sposobnosti. Srž Disintegrationa je ideja da u svetu igre najopasniju borbenu platformu predstavljaju takozvani „gravicikli”, laka vozila koja lebde na malim visinama sa idealnim pregledom situacije i višestruko podesivim arsenalom i sistemima za podršku kopnenih jedinica. Ko bi rekao, upravo Roumer je vrsni pilot gravicikla i idealna osoba da povede grupu saboraca u seriju bitaka protiv Rayonneovih snaga. Opšti utisak Disintegrationom u potpunosti zavisi od toga kako igrač doživljava specifičan pristup borbi dok upravlja graviciklom. Kada sve funkcioniše kao što su u teoriji osmislili dobri ljudi iz V1 Interactivea, ugođaj je zaista impresivan. Nažalost, tokom većeg dela igre praksa je prilično daleko od teorije. Sam gravicikl je prilično kul ideja - pokretni komandni centar borbenog odreda koji ima dovoljno vatrene moći i oklopa da može ravnopravno da se umeša u okršaje, ali nije tenk koji juri napred i upija artiljerijske granate grudima, niti teškaš naoružan do zuba, koji je u stanju da sam reši neprijateljski garnizon. Vaš zadatak je, tako, prvenstveno da koordinišete kretanje i napade ostalih članova odreda, sa naročitim obraćanjem pažnje na cooldownove njihovih i vaših specijalnih sposobnosti, čiji efekti lako menjaju tok bitke u vašu korist. Naravno, pošto igra izgleda kao nešto gde bi trebalo da se gurate u prvi red i lično obračunavate sa nadirućim protivnicima, potrebno je određeno vreme privikavanja na vlastitu specifičnu ulogu. Ipak, nakon tog privikavanja i dodatnog vremena provedenog uz Disintegration, većina igrača će da nabasa na najbitnije pitanje u vezi sa ovim naslovom: „Zašto ugođaj nije bolji?” Pobogu, ovo je igra u kojoj se upravlja letećom borbenom platformom i komanduje odredom elitnih robotizovanih ratnika, ovo bi trebalo da bude „ZOMGWOW!”, a ne tek puko „okej”. Odgovor, verovatno, treba tražiti u raskoraku između potreba single player kampanje (koja, načelno, nije loša) i kompetitivnog multiplayera. U prvom je neophodan osećaj moći, dinamike i slobode, a u drugom balans između suprotstavljenih boraca. Rezultat je osećaj oskudnosti i sputanosti, kao i gameplay koji nije ni prava pucačina, niti je potreba za RTS komponentom ikada zaista opravdana. Sve to polako, ali sigurno guši atmosferu i ugođaj. Disintegration je igra koja vapi za značajnim izmenama igračke mehanike i u trenutnom stanju nikako ne opravdava cenu od 50 evra. Potrebno: Intel Core i5-2400 / AMD Ryzen 5 1400, 8 GB RAM, GeForce GTX 570 / Radeon HD 7850, Windows 10 Poželjno: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 7 3800X, 16 GB RAM, GeForce GTX 1060, Radeon RX 5700 XT, Windows 10 Ova igra je: FPS koji u gameplay dodaje elemente strategije u realnom vremenu Platforma: Windows, PS4, Xbox One Veličina: 15 GB Studio: V1 Interactive Izdavač: Private Division Adresa: disintegrationgame.com PEGI: 12 67
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Gigabyte Radeon RX 7900 GRE Gaming OC 16G Zlatni zeka Model koji je izvorno namenjen kineskom tržištu, i koji se tamo pojavio još prošlog leta, lepo je popunio prazninu između modela RX 7800 XT i RX ... Asus ROG Zephyrus G16 (GU605MY-QR085X) Najkompaktnija zverka Uz sve kompromise, ovo je verovatno najsnažniji laptop smešten u manje od dva kilograma i 18 milimetara visine... Honor Watch 4 Savršeno upakovan Sat koji donosi veoma malo pravih noviteta, ali kod kog je uklapanje poznatog i očekivanog dovedeno do savršenstva... Mobile World Congress 2024 Ovde i AI ima AI Utisak je da MWC „na nogama” drže isključivo velike kineske kompanije, a praksa predstavljanja flegšip telefona na sajmu je sve ređa... Inovativni motori i reaktori Bolji pogon Električni motori uskoro stižu u putničke avione, samo da se reši nekolicina konstruktorskih prepreka... nomacs 3.16 • PotPlayer 1.7 • Krita 5.2.2 • Kdenlive 24.02 • CPU-Z 2.09 • Oracle VM VirtualBox 7.0.14 • RealWorld Cursor Editor 2003.1 • Mixxx 2.4.0 Korisne besplatne alatke Prosečnom korisniku uvek je milije kada nešto može da koristi „za dž”... Honor Magic 6 Pro Magična Šestica Sistem kamera oslanja se na tehnički sofisticiran dizajn sa promenjivim otvorom blende... Apple, AI i nova tužba za monopol Kisela ili slatka jabuka Apple će uvek da koristi sopstveno rešenje, ukoliko može da ga napravi dovoljno brzo i kvalitetno... Dragon’s Dogma 2 Nastavak dvanaest godina stare igre koja odavno ima kultni status, naoko, jednostavan akcioni RPG koji se trudi vas angažuje, ali i pomalo namuči... Rise of the Ronin Rise of the Ronin izuzetno podseća na Ghost of Tsushima, kako po izgledu, tako i po konceptu... Microsoft Windows 3.0 Prisećamo se treće iteracije operativnog sistema baziranog na grafičkom korisničkom okruženju, koja je konačno mogla da izađe na crtu takmacima... |
||||||||||