![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| |||||||||||||||||||||||||||
SK: Kako si uopšte rešila da počneš da se baviš kosplejem? U kojoj je meri to što studiraš primenjenu umetnost kod tebe uticalo na ovaj hobi? Andrea: Kosplejem sam počela da se bavim od prošle godine, gledajući druge kosplejere, a budući da me zanima i dizajn odeće, odlučila sam da se oprobam i u tome. A i volim taj svet, volim da igram igre, zanima me ta tematika. Studije primenjene umetnosti umnogome su mi u tome pomogle jer sam naučila dosta stvari koje su i te kako primenjive u izradi kostima ove vrste. SK: Da li sve sama radiš ili ti neko pomaže? Andrea: Najveću pomoć i podršku imam od svog dečka Miloša. On mi je uvek pružao inspiraciju i bodrio me da svoje ideje sprovedem u delo. Stvarno ne znam kako bih bez njega to ostvarila. SK: Odakle inspiracija za Svetu Selestinu i, uopšte, za Warhammer 40k? Andrea: I za to je delimično kriv moj dečko Miloš, ali i celo društvo s kojim igramo takve igre, skupljamo figurice iz tog univerzuma, a u liku Svete Selestine sam se baš pronašla pošto je u pitanju žena koja je stala za sebe, koja je moćna, ali nije tipičan lik. Zato sam i mogla da je iznesem jer mi je bilo lako da se uživim u lik. A, generalno, u kospleju nije bitan samo kostim već i kompletan nastup. SK: Kakvi su ti opšti utisci iz Portugalije? Kako si se provela? Andrea: Bilo je fenomenalno, pogotovo kad je reč o upoznavanju drugih kosplejera: svi su bili veoma druželjubivi, nije se uopšte osećalo kao da smo jedni drugima konkurencija, već smo se veoma lepo družili. Među svim tim sjajnim i iskusnim ljudima, moja pobeda me je prilično iznenadila: konkurencija je bila baš velika, a to je zapravo bio moj prvi ozbiljan kosplej. SK: Da li imaš neku preporuku za ljude koji bi tek hteli da se upuste u svet kospleja? Odakle da krenu? Andrea: Na samom početku, potrebno je obavestiti se o nekim osnovnim tehnikama izrade. Ja isprva jesam znala neke stvari, a onda sam s vremenom sve te stvari kombinovala u jedno: treba odabrati kako će se kostim izraditi, kako će se delovi spojiti, s kojim materijalima raditi... Ljudima koji znaju sve te tehnike preporučujem da odmah krenu s izradom, a oni koji su ipak potpuni početnici moraju u početku da se malo pozabave istraživanjem. SK: I, za kraj, reci nam još samo, ako nije tajna, šta ti je sledeći veći projekat? Andrea: Razmišljala sam o jednom većem projektu, Diablu, ali je to možda preveliki zalogaj, pa... videćemo. Svakako će biti nešto baš veliko. SK: Puno ti hvala na vremenu koje si izdvojila za ovaj intervju. Jovana KUZMANOVIĆ |
![]()
![]()
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |