PRVI UTISCI<>
042006<><>

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Ratom rastureni Zakistan, fiktivna država na Bliskom istoku koju je okupirao kontingent UN mirovnjaka na čelu s američkim marincima, nije pacifikovan akcijama vašeg borbenog odeljenja u prethodnoj igri. Štaviše, sukob je eskalirao na liniji severnog i južnog dela zemlje, podgrejan etničkim razlikama između stanovništva. Svaka paralela s iračkim Šitima i Sunitima je, naravno, namerna: iako se autori igre i dalje pomalo previše drže koncepta forsirane političke korektnosti, pri projektovanju Deset čekića nadležni su im malo popustili ular. Ovo je i dalje igra u kojoj se ne pominju nazivi država i tipovi vera, ali su svi ostali detalji prikazani mnogo životnije. Pandemic studio je pošao od opšte poznate zakonitosti da ljudi psuju i proklinju dok im oko glave zvižde meci i geleri, i to je u potpunosti inkorporisao u in-squad chetter pri svakoj borbenoj situaciji. Vaši komandosi će sada u svakoj prilici koristiti F-word, a to će imati savršenog smisla u kontekstu situacije u kojoj se nalaze.

Lista novina koju donosi međunastavak Full Spectrum Warriora zaista je impresivna. Da ih ima još malo više, mirne duše bismo igru mogli proglasiti oficijelnim nastavkom. Četvoročlana borbena odeljenja sada možete podeliti u dvočlane grupe i tako efektnije raspodeliti ljudstvo u određenim situacijama (na primer, kad sa jednim odeljenjem vatrom pokrivate dva pravca). Sada je moguće ulaziti u zgrade (naravno, samo na određenim mestima) i protivnike polivati s visine. Svakom od vaših vojnika-specijalista sada možete narediti individualno otvaranje vatre koje donekle sami kontrolišete (ispaljivanje granate iz bacača na M-16 ili snajperski hitac), pri čemu ćete imati kratkotrajni zum do cilja i sekund vremena da stisnete komandu za pucanje. U igru je dodata i podrška za oklopna vozila od kojih je u demo misiji dostupan Bradley transporter. Njega ćete kontrolisati na isti način kao i odeljenje marinaca (dobija svoj poseban squad, Charlie ili Delta). Na određenim mestima protivnici poseduju tzv. safe houses iz kojih će im neprestano kuljati pojačanja ukoliko ih ne uništite granatom. Ovo podrazumeva da u dobrom broju situacija nećete imati vremena da natenane isplanirate manevar opkoljavanja (jer ćete ostati bez municije), već ćete, kao i u realnom ratu, morati da mislite 200 na sat.

Najlepše od svega deluju izmene na polju veštačke inteligencije: oponent će sada dinamički menjati ponašanje u zavisnosti od situacije, sklanjati se od granata i menjati zaklon kada stari podlegne po kišom vaših kuršuma. Igranje samo jedne misije iz demoa ne ostavlja mesta sumnji u to: protivnici zaista deluju sposobnije.

Potencijalni showstopper za igru može biti težina. Full Spectrum Warrior: Ten Hammers će, ako je suditi po sadržaju koji nam je dostupan, biti izuzetno teška igra, prilagođena ljudima koji original drže u malom prstu.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
Šta mislite o ovom tekstu?
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Battle of Europe
Über Soldier
Liquidator
SpellForce 2: Shadow Wars
Silkroad Online
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera