Brus Li mora da pobedi zlog čarobnjaka, otkrije tajnu besmrtnosti i pri tom sakupi puno zlata. U tome mu odmažu crni nindža i zeleni sumo rvač (mada on svakoga asocira na različitu pojavu).Priču u startu zaboravite, ali se usredsredite na ova dva protivnika. Iako ponekad možete ostati bez života u žaru borbe, ova dva „smarača” će vas juriti tokom čitave igre i s njima ćete doživeti nezaboravne trenutke u „Stanlio i Olio” maniru. Biće tu svega: padanja s platformi jedan drugom preko glave, namamljivanja u zamke, slučajnih udaraca među protivnicima... S druge strane, mnogo teže ćete prelaziti prostorije u kojima postoje zamke, a u kojima se ponekad ovi protivnici ni ne pojavljuju (veoma uspeli momenti u igri su periodi kada rešavate platformske i pomalo logičke probleme bez protivnika, tj. kada se posle dužeg vremena stari znanci ponovo uključe u igru). Generalno, svaki ekran sadrži nekoliko „lampiona” koje morate pokupiti kako bi se negde otvorio prolaz za dalju avanturu. Ama baš svaki ekran je unikatan pa se cela igra ističe raznovrsnošću i ima neki neverovatan, nedefinisan dizajn (razuđene lift-trake, čudni prekidači, neobični ukrasni elementi...). Džojstik može dohvatiti i drugi igrač, a da li će vam smetati trčeći sa zelenim rmpalijom ili će vam pomoći da lakše pređete igru, zavisi samo od raspoloženja. Zvuci u igri su, kao i sama igra, neobični i izvlače jako čudne note iz SID čipa, ali se lako prepoznaju (otvaranje reze na podu, zvuk sumo-rvača kada doziva nindžu itd.). Ognjen POPOVIĆ | | |